PDF نسخه کامل مجله
چهارشنبه ۲۸ شهريور ۱۴۰۳ - September 18 2024
کد خبر: ۸۰۷۰۳
تاریخ انتشار: ۰۶ تير ۱۴۰۲ - ۰۰:۴۱
گروه فوتبال کیهان ورزشی-

علی پروین سال ها پیش ، همان زمان که به اصطلاح دوران" بروبروی" او در پرسپولیس و فوتبال ایران بود و همان زمان هایی که بحث حرفه ای گری و ایجاد تحولات در فوتبال و بروز کردن آن فوتبال ایران مطرح بود- و عده ای ساده اندیش هم باورشان شده بود!- در وصف " مدیر فنی" که مثلا یکی از نمادهای حرفه ای شدن فوتبال بود، جمله ای گفت  با این مضمون که" مدیر فنی یعنی کشک"!
 
آن روزها بعضی به ویژه عناصر و باندهایی که در عمر شان لگد به گربه هم نزده و میان توپ فوتبال و هندوانه تفاوتی  را تشخیص نمی دادند ! اما خیلی خود شان را قبول داشتند وجز خود کسی راامروزی و مدرن و همگام با ورزش روز دنیا نمی دانستند، این حرف پروین را به حساب سنتی بودن او و مقاومت طبیعی جریان سنتی در برابر جریان مدرن ورزش گذاشتند و به روال شناخته شده از طریق رسانه های در اختیار از جمله بعضی برنامه های زرد سیمایی او را به باد انتقاد گرفتند و اورا نماد فوتبالفارسی و طرفدار شیوه های علی اصغری وآبگوشتی و...معرفی کردند...

 امروز بعد از گذشت سال ها از آن زمان معلوم شده است که کی راست می گفت و کی  با هوچیگری الکی شهر را شلوغ کرده بود. وبه اسم" فوتبال روز دنیا" در پی فریب بعضی مدیران نامدیر فوتبال وپهن کردن بساط دلالی مدرن! خود بوده است. خلاصه بار دیگر ثابت شد که:" آنچه را پیر در خشت خام می بیند، جوان در آینه هم نمی بیند"!

اهالی فوتبال  حتما می دانند که از طرف مدیریت باشگاه استقلال،" کمیته فنی"( همان مدیر فنی علی آقا)  این تیم منحل اعلام شد و همه کارهای فنی و نقل و انتقالی این تیم به سرمربی ( نکونام) و همکارانش محول شد.جالب است بدانیم که این کمیته حدود ۲۰ روز پیش(۲۰ خرداد) توسط مدیریت این تیم منصوب شده بود، با تحلیل و بررسی ارتباط میان آن انتصاب و انحلال، هر تحلیگری به این نتیجه می رسد که در فوتبالی که از حرفه ای گری فقط اسم و ادا و هزینه های سنگین( آن هم از جیب مردم، البته)   را دارد، کمیته فنی واقعا هم یعنی کشک!!
برچسب ها: استقلال ، کمیته فنی
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
آخرین اخبار