PDF نسخه کامل مجله
چهارشنبه ۱۰ مرداد ۱۴۰۳ - July 31 2024
کد خبر: ۸۷۰۶۲
تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۰:۴۲
رئیس فدراسیون فوتبال گفت: ورزشگاه نقش جهان محیط امنی داشته و آماده میزبانی از بازی‌ها است.
کیهان ورزشی-

مهدی تاج در نوزدهمین جلسه ستاد استانداردسازی ورزشگاه‌های لیگ برتر درمورد شرایط ورزشگاه نقش جهان، اظهار داشت: ورزشگاه نقش جهان یکی از بهترین ورزشگاه‌های کشور است که مرحوم ترکان در احداث آن بسیار نقش داشت. نقش جهان مشکل خاصی ندارد و چمن آنجا هم می تواند بهتر شود.
وی درمورد کیفیت نامرغوب چمن این ورزشگاه تاکید کرد: این به خود باشگاه بستگی دارد و خودشان باید آن را خیلی بهتر کنند. موظف هستیم طبق استانداردهای بین المللی AFC کار را پیش ببریم. باید نور و ورودی هواداران و نحوه بلیت فروشی را به بهترین شکل زیر نظر بگیریم. باید بازی ها را در فضایی کاملا ایمن برگزار کنیم.
رئیس فدراسیون فوتبال افزود: چمن ورزشگاه نقش جهان آماده بازی با الاهلی می شود. نقش جهان از هر لحاظ از دیدگاه ما آماده میزبانی سپاهان است. کافی است شما فقط روی چمن دقت کنید زیرا این موضوع دیگر به فدراسیون هم بازنمی‌گردد و باید رضایت کادرفنی و بازیکنان هم جلب شود.
تاج درخصوص ورزشگاه شهید قاسم سلیمانی سیرجان گفت: در کرمان فقط مشکل هتل داریم. اگر گل گهر سیرجان هتل پنج ستاره بزند می‌تواند از بن بست به شاهراه بازی‌های ملی وارد شود.
او خاطرنشان کرد: این تیم امکانات خیلی زیادی دارد و می‌تواند به راحتی از بازی‌های بین المللی، باشگاهی و حتی بازی‌های ملی میزبانی کند. کرمان در حال حاضر، قطب فوتبال کشور است.
تاج تصریح کرد: من واقعاً از رسانه‌ها ممنونم خودمان هم خواستیم باشند تا مردم در جریان قرار بگیرند. دلیلش هم این بود که با انعکاس اخبار جلسه همگان در جریان باشند که اگر تیمی نتوانست در ورزشگاه خود میزبانی کند، دلیلش چه بوده و یک شبه چنین تصمیمی گرفته نشده است. از مسئولان مس رفسنجان می‌خواهم برای مجوز حرفه ای اقدام کنند چون اگر مجوز دریافت نکنند به لیگ یک سقوط کنند.
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار