PDF نسخه کامل مجله
شنبه ۱۳ مرداد ۱۴۰۳ - August 03 2024
کد خبر: ۸۷۱۲۰
تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۸:۱۴
با علیرضا کوشکی، وینگر تازه وارد تیم استقلال تهران
علیرضا کوشکی، وینگر جوان تیم گل گهر سیرجان در نقل و انتقالات لیگ بیست و چهارم با امضای قراردادی بهتیم استقلال تهراناضافه شد تا برای دومین بار بعد از حضور در فولاد خوزستان، شاگرد جواد نکونام شود و به میدان برود. کوشکی 24 ساله فوتبالش را با تیم پیکان تهران آغاز کرد و سپس‌ در تیم‌های فولاد خوزستان و گل گهر سیرجان به میدان رفت ، بازیکنی که دو فصل پیش و زمان سرمربیگری ساپینتوی پرتغالی نیز جزو گزینه‌های تیم فوتبال استقلال تهران بود اما انتقالش در آن مقطع به سرانجام نرسید. این هفته سراغ علیرضا کوشکی ، خرید جدید تیم استقلال رفتیم .
رسیدن به آرزوی دوران کودکی



نمره قبولی در اولین بازی

علیرضا کوشکی، بازیکن تازه واردتیم استقلال تهرانکه فصل گذشته در تیم امید و گل‌گهر سیرجان بازی کرد ، در بدو ورود به اردوی آبی پوشان برای استقلال به میدان رفت و در دیداری دوستانه برابر تیم صالحین از تکنیک خود بارها استفاده کرد و امیدوار کننده ظاهر شد. اولین بازی کوشکی برای آبی پوشان از نظر فنی قابل قبول بود.

رقابت سنگین در انتظار علیرضا

بازیکن سرعتی استقلال که در پست وینگر راست و چپ به میدان می‌رود در پستی به خدمت گرفته شده که استقلال فصل گذشته در آن حتی یک بازیکن هم نداشت اما به نظر می‌رسد با توجه به جذب بازیکنان خارجی و همچنین حضور بازیکنان چند پسته ، او رقابت سنگینی را در استقلال تجربه کند.

جوان باتجربه

کوشکی جوان و تکنیکی با توجه به اینکه تجربه حضور در باشگاه‌های پیکان تهران، فولادخوزستان و گل‌گهر سیرجان را داشته ، چندان هم بی‌تجربه نیست و با تکیه بر توانایی‌هایش می‌تواند فصل متفاوتی را پشت سر بگذارد و از فرصت حضور در استقلال حداکثر استفاده را ببرد. حضور در ادوار گذشته لیگ برتر ، وی را به جوانی باتجربه بدل کرده است.

شناخت نکونام از کوشکی

کوشکی یکی از بازیکنان موردعلاقه جواد نکونام ، سرمربی کنونی تیم استقلال است که در چند فصل گذشته در فولاد و استقلال به دنبال جذب این بازیکن بود . کوشکی در فولاد خوزستان با سرمربی کنونی استقلال همکاری داشته و این شناخت می‌تواند بر روند فوتبالی او تاثیرگذار باشد.

اهداف وینگر سرعتی استقلال

علیرضا کوشکی در پایان اولین بازی خود برای استقلالی ها از قهرمانی صحبت کرد. وی می گوید:هدف اصلی ما قهرمانی است. امیدوارم فصل خوبی داشته باشیم و دل هواداران را شاد کنیم.هر چه در توان دارم برای استقلال می‌گذارم. سعی می‌کنم بهترین عملکرد را داشته باشم .

2 گل خاطره انگیز

علیرضا کوشکی در تیم های پیشین خود دو صحنه خاطره انگیز را به ثبت رساند : گلزنی به تیم سپاهان اصفهان در ورزشگاه نقش جهان و باز کردن دروازه پرسپولیس در لیگ بیست و یکم . در صحنه اول ، کوشکی با شوتی ناگهانی دروازه سپاهان را گشود و یکی از گل های دیدنی لیگ برتر را با پیراهن پیکان رقم زد و در صحنه دوم ، با پیراهن پیکان در ورزشگاه شهید دستگردی(پاس تهران) موفق به بازکردن دروازه حامد لک از روی نقطه پنالتی با یک ضربه چیپ شد. البته آن دیدار با نتیجه سه بر یک به سود پرسپولیس به پایان رسید اما کوشکی در آن بازی یکی از ستاره‌های خودروسازان بود.

آمار کوشکی در گل گهر

کوشکی ، وینگر 24 ساله در فصل گذشتهلیگ برتر23 بازی برای گل‌گهر سیرجان انجام داد و یک گل به ثمر رساند. او در گل گهر آن طور که انتظار می رفت نتوانست خودنمایی کند و آمارش چشمگیر نبود.

استقلالی دو‌آتشه

علیرضا کوشکی که تجربه بازی در تیم های پیکان، فولاد خوزستان، گل‌گهر و ... را دارد، از کودکی علاقه زیادی به استقلال داشته که تصاویر او هم در فضای مجازی منتشر شده است. او با انتشار پستی در «اینستاگرام» اعلام کرد که از بچگی یک استقلالی دوآتشه بوده و این که اکنون به آرزوی دوران کودکی خود رسیده است.عکس های کوشکی با پیراهن استقلال نشان می دهد که وی از کودکی هوادار آبی پوشان پایتخت بوده است.

شادی گل با اسلحه خیالی

تیم گل‌گهر سیرجاندر دیداری معوقه از هفته پنجم فصل گذشتهلیگ برتردر آبادان به مصاف صنعت نفت رفت . در یک بازی بسیار حیاتی که 3 امتیاز آن برای دو تیم از اهمیت زیادی برخوردار بود، این شاگردان اوزونیدیس یونانی بودند که توانستند با گلعلیرضا کوشکیپیروزی را جشن بگیرند. این شکست آنقدر برای آبادانی‌ها سنگین بود که عبدالله ویسی ، سرمربی وقت صنعت نفت مجبور به استعفا شد. نکته جالب، خوشحالی بعد از گل کوشکی بود و او در یک اقدام منحصر به فرد ، همانند بازیگران فیلم‌های آمریکایی ، اسلحه خیالی خود را بیرون آورد و به سمت هدف شلیک کرد تا با این شیوه گل ارزشمندی که به ثمر رسانده بود را جشن بگیرد. 

*کیوان طباطبایی






نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
آخرین اخبار