PDF نسخه کامل مجله
شنبه ۱۳ مرداد ۱۴۰۳ - August 03 2024
کد خبر: ۸۷۱۱۹
تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۸:۰۱
رئیس کمیته ملی المپیک کشورمان با رئیس اتحادیه جهانی دوچرخه سواری دیدار کرد.
کیهان ورزشی-

محمود خسروی وفا رییس کمیته ملی المپیک با دیوید لاپارتیان رئیس اتحادیه جهانی دوچرخه سواری و عضو کمیته بین المللی المپیک صبح امروز دیدار و گفت و گو کرد.
 
در  ابتدای این جلسه، رییس کمیته ملی المپیک کشورمان ضمن تبریک بابت برگزاری متفاوت مراسم افتتاحیه بازیها و تشکر از همکاری فدراسیون های ملی فرانسه با  تیم های ورزشی کشورمان  در برگزاری اردوهای مشترک آماده سازی رشته های مختلف در سال گذشته، به ظرفیت دو کشور در گسترش همکاری های دوجانبه اشاره نمود که مورد توجه رییس فرانسوی الاصل اتحادیه جهانی دوچرخه سواری و عضو کمیته بین المللی المپیک  قرار گرفت و مقرر شد در آینده نزدیک مقدمات آن فراهم شود.
 
در ادامه این نشست، با توجه به سمت نامبرده به عنوان رییس اتحادیه جهانی دوچرخه سواری، مسائل و دغدغه های فدراسیون دوچرخه سواری مطرح شد‌. دیوید لاپارتیان ضمن ابراز رضایت از عملکرد رییس منتخب فدراسیون دوچرخه سواری تا به امروز و با اشاره به مشکلات و مسائل بلاتکلیف ادوار  گذشته بر لزوم رعایت قوانین مسابقات و شفافیت مدیریتی، مبارزه با دوپینگ و ... تاکید کرد.
او با یادآوری جلسه اخیر که در مقر فدراسیون بین المللی برگزار شد، رویکرد رییس فدراسیون ایران را مثبت تلقی و ابراز امیدواری کرد که نامبرده نسبت به حل مسائل بلاتکلیف و پرداخت بدهی های فدراسیون در اسرع وقت و تا قبل از کنگره فدراسیون جهانی که در شهریور ماه در زوریخ برگزار خواهد شد، اقدام نماید. 
از دیگر موضوعات مورد تاکید او،  رعایت روند کاندیداتوری روسای فدراسیون های ورزشی و روند برگزاری انتخابات بر اساس دستور العمل های بین المللی و منشور المپیک بود تا از بروز مشکلات و اعتراضات بعدی جلوگیری شود.
در انتها یک تخته قالیچه دستباف که توسط یک بانوی ۶۰ ساله اراکی به مناسبت بازیهای المپیک پاریس ۲۰۲۴ پاریس  با آرم بازیها و عبارت تقدیمی به رئیس جمهور فرانسه بافته شده بود، بنا به درخواست بافنده به  کمیته ملی المپیک فرانسه تقدیم شد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها