PDF نسخه کامل مجله
دوشنبه ۱۵ مرداد ۱۴۰۳ - August 05 2024
کد خبر: ۸۷۱۵۰
تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۳:۴۸
سرمربی تیم فوتبال سپاهان گفت: فقط کنجکاوانه می‌گویم شاید به خاطر قوانین ایران، تیم شباب هزینه‌ای که برای سردار کرده برابر باشد با بودجه یک باشگاه در ایران.
کیهان ورزشی- 

ژوزه مورایس، سرمربی تیم فوتبال سپاهان  در نشست خبری پیش از دیدار سپاهان و شباب الاهلی، اظهار کرد: بسیار خوشحالم که اصحاب رسانه اینجا هستند، به این معناست که این بازی رقابت و جذابیت بالایی دارد. همانطور که می‌گویم این‌بار بدتر از قبل است چون هیچ‌جیز درباره بازی فردا نمی‌دانم. فقط می‌دانم که سردار به تیم مقابل آمده ولی نمی‌دانم بازی می‌کند یا نه. قطعا تمرین کرده و واقعا نمی‌دانیم چطور و در چه پستی بازی خواهد کرد.

وی افزود: سعی کردیم تمام تمرکزمان روی خود و بازی‌مان باشد. فقط کنجکاوانه می‌گویم شاید به خاطر قوانین ایران، تیم شباب هزینه‌ای که برای سردار کرده برابر باشد با بودجه یک باشگاه در ایران. قطعا چیزی را عوض نمی‌کند و می‌دانم کیفیت بازیکنان ایران چقدر بالاست و باید به این ارزش اعتماد کرد.

سرمربی سپاهان دربار داستان این بازی و رابطه‌اش با سرمربی الشباب تصریح کرد: من با سرمربی الشباب از خیلی سال‌های قبل ارتباط قوی داریم، هر دو بازیکن بودیم و اولین دیدار در مقابل هم بازی کردیم، پس از دو سال من مربی پایه‌های همان تیم آقای ساسو شدم. ارتباطمان را ادامه دادیم، با هم دوست شدیم و اکنون هم هستیم. اولین شام ما به خاطر اولین بازی او در تیم ملی یادم می‌آید پس قطعا به خاطر این رابطه بازی جذابی خواهیم داشت و واقعا برای او آرزوی موفقیت می‌کنم پس نمک این بازی بیشتر است.

مورایس خطاب به هواداران نیز یادآور شد: واقعا ممنونم و یک بازی خوب دیگر را در نقش‌جهان خواهیم داشت. برای AFC هم آرزوی موفقیت می‌کنم. امیدارم داور هم نشان‌ دهد که می‌تواند بازی با این کیفیت را قضاوت کند. همچنین داوران کره‌ای برای من آشنا هستند.

او با گلایه از نبود کمک داور ویدیویی یادآوری کرد: امیدوار بودم در این قضاوت کمک VAR را هم داشته باشیم که نیست. نمی‌دانم دلیلش چیست ولی همه شرایط مهیا بود. تمام چیزی که بتواند عدالت را بیاورد برای ما مهم است‌. چیزی دیگری که مهم است این است که اعتماد داشته باشیم زیرا عدالت باید برقرار باشد. ببینیم در بازی مهیج فردا چه اتفاقی خواهد افتاد. خوب است که عدالت را حس کنیم و به نظر یک ارزش‌گذاری است.

سرمربی سپاهان اضافه کرد: اگر سردار آزمون بازی کند که به نظر من می‌تواند، آماده‌ایم چون او را می‌شناسیم.

او همچنین ادامه داد: من به عنوان مربی ذهنم بر نقاط منفی و نقص‌ها نیست و مثبت هستم. ما اشتباه می‌کنیم و این طبیعی است. بازیکنانی که آمدند برای تقویت تیم آمدند و ما هم باید کمکشان کنیم. ما باید ادامه دهیم، این به خاطر این است که می‌خواهیم قوی باشیم. طبق زمانی که داشتیم سعی کردیم به نحو احسن آماده شویم و امیدوارم عملکرد خوبی داشته باشیم.

مورایس در پایان تاکید کرد: من سال سوم است که اینجا هستم و شناخت بهتری دارم ولی این بازی را ساده نخواهد کرد. الشباب باشگاه قابل احترامی است و بازیکنان باکیفیتی دارد. ما هم همینطور، این بستگی به شیوه حرکت ما دارد.

همچنین محمد کریمی، بازیکن سپاهان در رابطه با تقابل سپاهان مقابل شباب الاهلی عنوان کرد: خوشحالیم که در این مسابقات بازی می‌کنیم. بازی جذابی داریم اما شناخت زیادی از حریف نداریم. فقط سردار آزمون را می‌شناسیم. ما در بازی مقابل الهلال قدرت تیمی‌مان را نشان دادیم. البته چند بازیکن باتجربه از دست دادیم و چند جوان به ما اضافه شدند. انگیزه خوبی برای این بازی داریم. از هواداران می‌خواهم حضور حداکثری در ورزشگاه داشته باشند. با وجود هواداران بازی خوبی نشان می‌دهیم.

او درباره اضافه شدن بازیکنان جوان به سپاهان گفت: بهتر است که در رختکن به بازیکنان توصیه لازم را داشته باشیم. در رسانه‌ها نمی‌شود این را گفت. این بازیکنان درست است که جوان هستند اما تجربه لازم را دارند. درست است بازیکنان باتجربه را از دست دادیم اما باتجربه‌های خوبی در تیم هستند که به جوانان کمک کنند.
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار