PDF نسخه کامل مجله
شنبه ۰۳ شهريور ۱۴۰۳ - August 24 2024
کد خبر: ۸۷۴۰۰
تاریخ انتشار: ۰۲ شهريور ۱۴۰۳ - ۲۲:۳۷
دیدار دو تیم استقلال تهران و ملوان با تساوی به پایان رسید.
استقلال تهران (1) 2 - ملوان بندرانزلی(1) 2

گل‌ها:رضا غندی‌پور(7) و رضا جعفری (62) برای ملوان و رامین رضائیان (31 و 83 هردو پنالتی) برای استقلال

داوری خوب کوپال ناظمی با کمک علی اکبر نوری، و وحید سیفی

داور وی ای آر:  موعود بنیادی‌فر

اخطار: افسرده و باقری از ملوان و زکی پور از استقلال

اخراج: امیررضا افسرده (7+90)

تماشاگر: حدود 12 هزار نفر

زمین: هموار

هوا: گرم

ورزشگاه سردارآزادگان قزوین - جمعه 2 شهریور 1403 - ساعت: 19:30

استقلال: سید حسین حسینی(کاپیتان-3)، رافائل سیلوا(2)(68- گائل کاکوتا)(3)، آرمین سهرابیان(3)، رامین رضاییان(4)، علیرضا کوشکی(2)(68- دیدیر اندونگ)(3)، میلاد زکی‌پور(3)، روزبه چشمی(3)، جلال الدین ماشاریپوف(3)، محمد حسین اسلامی(3) ، آرش رضاوند(3)(87- زبیر نیک نفس) و آرمان رمضانی(3)
سرمربی: جواد نکونام

ملوان: حبیب فرعباسی(3)، سعید کریمی(3)، محمدرضا رضایی(3)، ابوذر صفرزاده(3)، یونس اکبرپور(2)(46-امیررضا افسرده)(3)، امید نورافکن(کاپیتان-3)، نیما انتظاری(3)، رضا میرزایی(2)(46- سجاد بازگیر)(2) ، ماهان صادقی(2)(61- رضا جعفری)(4) رضا غندی‌پور(4)(61- سهیل فداکار)(2) و محمد عمری(3)(79-میلاد باقری)(2)
سرمربی: مازیار زارع

نگاه کلی: استقلال در هفته دوم لیگ برتر و در ورزشگاه سردار آزادگان قزوین میزبان ملوان جوان و دونده بود. آبی ها نسبت به بازی قبلی خود برابر شمس آذر یک تغییر داشتند و جواد نکونام تصمیم گرفت تا علیرضا کوشکی را جانشین زبیر نیک‌نفس کند.
در همان ابتدای بازی روی پاس اشتباه سیلوا، رضا غندی پور صاحب توپ شد و با سرعت به سمت دروازه استقلال رفت و با شلیکی تماشایی گلزنی کرد تا اولین شوک به استقلال وارد شود.
بعد از این گل استقلال سراپا حمله شد تا گل خورده را جبران کند و روی یک ضربه پنالتی در دقیقه 31 توسط رضائیان به گل تساوی رسید. استقلال در ادامه باز هم هجومی ظاهر شد و موقعیت هایی را به دست آورد اما ارسال های بلند این تیم منتج به گلزنی نشد و نیمه اول با تساوی به پایان رسید.
در نیمه دوم استقلال باز هم بنای حملات خود را بر ارسال از جناحین گذاشت. ملوان دست به چند تغییر زد تا از فشار استقلال بکاهد و با گلزنی بازیکن تازه وارد خود یعنی رضا جعفری گلزنی و استقلال را به شوک فرو برد. خط دفاعی استقلال در این صحنه هم نشان داد که از صلابت لازم برخوردار نیست. بعد از این گل جواد نکونام از کاکوتا و اندونگ دو بازیکن جدید خارجی خود رونمایی کرد. در دقیقه 80 خطای نیما انتظاری روی آرمین سهرابیان را داور پنالتی گرفت و سپس کار به اتاق وی ای آر سپرده شد و در آنجا نیز تصمیم داور را تائید کردند تا رامین رضائیان باز هم برای آبی ها گلزنی کند.
استقلال در ادامه نتوانست خطری جدی خلق کند تا با دارا بودن آن تعداد ستاره برابر ملوان جوان به تساوی برسد؛ آنهم در روزی که دو بار از میهمان خود عقب افتاده بود.

شرح گل‌ها: در دقیقه 7 بازی اشتباه سیلوا مدافع استقلال، غندی پور را در موقعیت مناسبی قرارداد تا با ضربه ای تماشایی دروازه آبی ها را باز کند.
در دقیقه 29 پاس در عمق رضاوند برای آرمان رمضانی با سرنگونی مهاجم استقلال بر اثر خطای سعید کریمی مدافع ملوان همراه شد و داور اعلام پنالتی و اتاق وی ای آر نیز آن را تائید کرد تا رامین رضاییان در دردقیقه 31 با شلیکی محکم و در حالی توپ به دستان گلر نیز اصابت کرده بود دروازه را باز کند.
دقیقه 62 بازیکن ملوان به سمت دروازه استقلال شلیک کرد که حسینی توپ او را برگشت داد تا در ادامه رضا جعفری روی غفلت و آشفتگی مدافعان آبی پوش گل دوم ملوان را به ثمر برساند.
دقیقه 83 رامین رضائیان موفق شد بار دیگر ضربه پنالتی را گل کند. پنالتی ای که کوپال ناظمی به دلیل خطای نیما انتظاری روی آرمین سهرابیان اعلام کرده بود.

حادثه ویژه: خطای نیما انتظاری مدافع ملوان روی سهرابیان در دقیقه 80 یک پنالتی را نصیب استقلال کرد تا این تیم از شکست فرار کند.

برترین بازیکن میدان: رامین رضائیان از استقلال
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربحث ترین عناوین