PDF نسخه کامل مجله
شنبه ۰۳ شهريور ۱۴۰۳ - August 24 2024
کد خبر: ۸۷۴۰۳
تاریخ انتشار: ۰۲ شهريور ۱۴۰۳ - ۲۳:۵۰
زبان سرخ

بیبین کارادا !

چشم همه مغرضین که نمی توانند موفقیت های فدراسیون بسکتبال را ببینند ، کور! «شبهه افکنی» هم حدی دارد ! مگر ندیدید که درباره مدیر اجرایی تیم ملی چه سخنرانی غرایی کرده و فرمودند: «همه کارها را به بهترین شکل انجام داده و از هر کسی بپرسید این مسئله را تایید می‌کند»؟! باز چه مرگ تان است که از این شخصیت فرهیخته و البته به شدت برجسته، ایراد بنی اسرائیلی می گیرید؟ !

جواب یکسری را نمی دهند چون ارزش جواب دادن ندارند، وگرنه خیال واهی نکنید که نگرانی خاصی از این بابت هست ؛ نه خیر ، اتفاقا در آستین شان پاسخ کافی و وافی یافت می شود ولی نجابت به خرج می دهند !

خیلی هم خُب می کنند که برخلاف کیهان ورزشی غیر رسمی ، بی اعتبار و تازه از گرد راه رسیده ، رسانه های رسمی را در اولویت قرار می دهند تا رهنمون آنان، چراغ راهشان باشد !

«مغلطه بازی»کارتان شده که فرق رسانه رسمی و غیر رسمی را نمی دانید!حالا اشکالی ندارد که فی المثل آن رسانه رسمی به دلیل فساد گسترده و سیستماتیک ، پرونده قطوری داشته و سردبیر آن در بازداشت باشد ، مهم این است که مثبت اندیشی کرده و برای مربیان خارجی که میهمان ما و حبیب خدا هستند ، غش و ضعف می کنند! برای همین هم آقای رئیس با تقدیم شاخه گل از زحمات شان تقدیر می کند !

ده ها پیج اینستاگرامی از بامدادان تا شامگاهان خون دل بخورند و اعتراض کنند، مثلا چه اتفاقی می افتد ؟ اصلا جانشان در بیاید؛ در عوض «مادرخوانده های بسکتبال» به زحمت افتاده و بالاجبار فرت و فورت مسافرت فرنگ می روند تا جورکشی کنند ؛ لاجرم نصایح دلسوزانه و تجربیات ماندگار خودشان را بدون هیچ چشمداشتی ، پیشکش می کنند !

رئیس فدراسیون با این آستانه تحمل که بابت انتقادات از هیچ کسی شکایت نمی کند را باید روی سرتان بگذارید و حلوا حلوا کنید ! می توانست صد بار از صفحات کاوشگر بسکتبال ، کوارتر یکی مانده به آخر و… اسکرین شات بگیرد و آن ها را کَت بسته تحویل مراجع قضایی دهد اما این کار را نکرد چون در قاموس «پهلوان جواد» از این «قال چاق» کردن ها نیست ! غلط اضافه می کند کسی که نسل طلایی نیست و به خودش اجازه نقد و حاشیه سازی می دهد ! اِ...

درمورد سوپرلیگ آینده هم قصد دارند سورپرایزمان کنند که از تعداد تیم ها ،قرعه کشی ، نحوه برگزاری و... حرفی نمی زنند ، اگر اندکی بصیرت داشتید درک می کردید !

الان که داریم فکر می کنیم ، می بینیم چقدر به این مرد جفا کردیم ،کسی که دارد کمپ تیم های ملی را می سازد ، ۲۷۰تیم پایه جمع و جور کرده ، برای استخدام مربی بانوان با مشقات فزاینده ای روبرو بوده ،درگیر کسب سهمیه المپیک ۲۰۲۸ ، جذب اسپانسر و نبرد نابرابر است و

آقای زبان سرخ نویس ! بیبین کارادا!

پی نوشت : عبید زاکانی می نویسد : شخصی تيری به مرغی انداخت ،خطا كرد. رفيقش گفت: احسنت ! تيرانداز بر آشفت كه به من ريشخند می كنی ؟ گفت نه ، می گويم احسنت اما به مرغ!

*کامران خطیبی

نام:
ایمیل:
* نظر:
پربحث ترین عناوین