PDF نسخه کامل مجله
دوشنبه ۱۹ شهريور ۱۴۰۳ - September 09 2024
کد خبر: ۸۷۶۱۰
تاریخ انتشار: ۱۹ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۲:۳۴
باشگاه الاهلی عربستان در بیانیه‌ای رسمی اعلام کرد که تنها خواستار میزبانی از پرسپولیس در ورزشگاه ملک فیصل شهر جده است.
کیهان ورزشی- 

الاهلی در نخستین بازی خود در لیگ نخبگان آسیا دوشنبه هفته آینده از پرسپولیس پذیرایی خواهد کرد.

ورزشگاه محل میزبانی این بازی به یک بحران برای باشگاه عربستانی تبدیل شده است.

الاهلی در نامه‌ای  به کنفدراسیون فوتبال آسیا درخواست کرد که بازی با پرسپولیس  با یک روز تاخیر برگزار شود و یا این‌که اجازه داده شود که ورزشگاه محل برگزاری این بازی با تاخیر در اختیار کنفدراسیون فوتبال آسیا قرار داده شود.

طبق قوانین کنفدراسیون فوتبال آسیا تیم میزبان باید ورزشگاه خود را ۴۸ ساعت قبل از برگزاری بازی در اختیار نمایندگان AFC قرار دهد.

الاهلی نمی‌تواند چنین شرایطی را فراهم کند چرا که یک روز قبل از بازی پرسپولیس برابر الاهلی دیدار الاتحاد با الوحده در لیگ عربستان در ورزشگاه ملک عبدالله برگزار خواهد شد و به این ترتیب الاهلی نمی‌تواند در زمان مقرر ورزشگاه را در اختیار کنفدراسیون فوتبال آسیا قرار دهد.

الاهلی در بیانیه‌ای رسمی خطاب به هواداران خود اعلام کرد که حق آنها است که در ورزشگاه ملک عبدالله از پرسپولیس و دیگر تیم  ها میزبانی کنند و به همین خاطر آنها اصرار دارند که بازی در این ورزشگاه بزگرار شود.

ورزشگاه ملک عبدالله گنجایش ۶۲ هزار هوادار را دارد و به همین خاطر باشگاه الاهلی اصرار دارد که ورزشگاه با حضور زیاد هواداران خود برگزار شود.

طبق اعلام روزنامه الریاضیه کنفدراسیون فوتبال آسیا با تاخیر بازی پرسپولیس و الاهلی مخالف است و باید دید که آیا اجازه می دهد که بازی در ورزشگاه ملک  عبدالله برگزار شود یا خیر.
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
آخرین اخبار