PDF نسخه کامل مجله
دوشنبه ۱۹ شهريور ۱۴۰۳ - September 09 2024
کد خبر: ۸۷۶۱۲
تاریخ انتشار: ۱۹ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۵:۰۶
آلمدین زیلیکیچ، هافبک بوسنیایی تیم فوتبال استقلال که توسط مدیریت باشگاه جذب شده بود پس از این که جواد نکونام او را بازیکنی ضعیف خواند، قهر کرد و از ایران خارج شد.
کیهان ورزشی- 

مدیریت استقلال در فصل نقل و انتقالات و در زمانی که هنوز تکلیف ماندن جواد نکونام مشخص نبود، دو بازیکن بوسنیایی جذب کرد. با این حال پس از ماندن نکونام، ابتدا وردان کیوسفسکی، دروازه‌بان بوسنیایی پس از اینکه کادرفنی او را نخواست و حسین حسینی هم در تیم ماند، با پرداخت مبلغی قراردادش را فسخ شد اما زیلیکیچ بازیکنی بود که علی رغم نارضایتی نکونام از جذبش، مدیریت استقلال اصرار به حفظ او داشتند. 

نکونام درباره کیفیت زیلیکیچ گفته بود: «این بازیکن مورد تأیید من نیست. اگر من مربی استقلال باشم، اجازه نخواهم داد که فردی با این کیفیت فنی پایین در تیم باقی بماند.»

نکته‌ای که اهمیت دارد این است که زیلیکیچ پس از اطلاع از این صحبت‌های نکونام قهر کرده و از ایران رفته است. علاوه بر این، باتوجه به بسته شدن پنجره نقل و انتقالات اروپا، شرایط برای پیوستن زیلیکیچ به تیم دیگری در اروپا دشوار است و در نتیجه فسخ توافقی قرارداد با این بازیکن در ازای دریافت مبلغی کمتر از مبلغ قرارداد با مشکل مواجه شده است.

قرارداد استقلال با این بازیکن ۳۰۰ هزار دلار است و به نظر می‌رسد برای فسخ توافقی با زیلیکیچ باید بخش اعظمی از این مبلغ به او پرداخت شود. البته مشکل اصلی جایی است که باشگاه استقلال هر توافقی مالی‌ای با این بازیکن برای جدایی انجام دهد، آن توافق در بودجه باشگاه لحاظ می‌شود و در نتیجه محدودیت بودجه‌ای بیهوده‌ای برای استقلال ایجاد می‌شود. با این اوصاف هم شرایط ادامه همکاری و هم شرایط ادامه همکاری باشگاه استقلال و زیلیکیچ به بن‌بست جدی خورده است.
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها