PDF نسخه کامل مجله
يکشنبه ۲۵ شهريور ۱۴۰۳ - September 15 2024
کد خبر: ۸۷۶۴۵
تاریخ انتشار: ۲۲ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۲:۴۴
باشگاه استقلال لیست خود را برای کنفدراسیون فوتبال آسیا ارسال کرد.
کیهان ورزشی- 

 باشگاه استقلال ظهر روز گذشته لیست آسیایی خود را برای کنفدراسیون آسیا ارسال کرد و براساس پیگیری‌ها مشخص شد کلیه نفراتی که این تیم در اختیار دارد، مشکلی برای همراهی در بازی اول مقابل الغرافه ندارند.

با اضافه شدن سقف بودجه باشگاه‌های آسیایی، استقلال نیز حدود ۷۰ میلیارد فضای سقف بودجه به دست آورد و به این ترتیب می‌تواند قرارداد اعضای کادر فنی و نفراتی مانند محمدحسین مرادمند را به ثبت برساند.

استقلال می‌تواند تا تاریخ دهم آبان، ۳ تغییر را در لیست آسیایی خود با هماهنگی AFC ایجاد کند اما برای بازی مقابل حریف قطری دیگر چنین امکانی وجود ندارد.

با توجه به صحبت‌های جواد نکونام با کریم انصاری‌فرد برای جذب این مهاجم با تجربه، ممکن است این بازیکن بتواند از هفته دوم لیگ نخبگان در کنار تیم باشد. انصاری‌فرد مذاکرات مثبتی را با سرمربی تیم داشته و قرار است این مذاکرات به زودی پای میز مدیریت باشگاه ادامه پیدا کند. درصورتیکه در روزهای پیش رو این مذاکرات منجر به عقد قرارداد شوند، انصاری‌فرد از دیدار هفته پنجم لیگ برتر (بازی با نساجی سی‌ام شهریور) در دسترس آبی‌ها خواهد بود.

به این ترتیب او می‌تواند در دربی و همچنین بازی دوم لیگ نخبگان در خانه السد به میدان برود اما با توجه به اینکه کمتر از ۵ روز تا بازی الغرافه باقی مانده، امکان تغییر در لیست بازی روز بیست و ششم شهریور وجود ندارد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار