PDF نسخه کامل مجله
چهارشنبه ۲۸ شهريور ۱۴۰۳ - September 18 2024
کد خبر: ۸۷۶۶۶
تاریخ انتشار: ۲۵ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۱:۰۶
سرمربی تیم فوتبال نساجی از سمت خود استعفا کرد.
کیهان ورزشی-

ساکت الهامی در نشست خبری پس از شکست یک بر صفر نساجی مقابل چادرملو، اظهار داشت: خیلی خوشحالم استان یزد و تیم چادرملو در لیگ برتر حضور دارد. این برد خوب را به مجموعه چادرملو و کادرفنی‌اش که در راس آن سعید اخباری قرار دارد، تبریک می‌گویم. همچنین یک تشکر ویژه دارم که در یزد شرایط میزبانی را فراهم کردند. معلوم بود خیلی هزینه شده است. از طرفی تماشاگران خوب یزد را دیدم که خیلی خوشحال بودند. فوتبال ما به حضور این هواداران زنده است و به آنها تبریک می‌گویم. به تیم داوری هم به خاطر قضاوتش خسته نباشید می‌گویم.

وی افزود: بچه‌های ما واقعا زحمت کشیدند و هرچه در توان داشتند گذاشتند. در فوتبال همیشه فراز و نشیب وجود دارد که جزو طبیعت این رشته است. این شرایط را درک می‌کنم. از این باخت خیلی ناراحت هستم. نه به این خاطر که حق تیم خوب چادرملو نبود بلکه به این دلیل که بچه‌های ما خیلی زحمت کشیدند. از رضا حدادیان به عنوان یک برادر و رفیق معذرت می‌خواهم. خیلی سخت است این جمله را بگویم. همه شرایط تیم با من است. الان در رختکن از بچه‌ها تشکر کردم. شرمنده حدادیان شدم. 2 بار قبلی که به نساجی آمدم، شرایط را درست کردم اما این بار نشد. از همین جا اعلام می‌کنم آخرین روز من روی نیمکت نساجی بود. برای حدادیان و مجموعه نساجی در ادامه آرزوی موفقیت دارم و امیدوارم بار دیگر صلابت و ثبات همیشگی را داشته باشند.

سرمربی مستعفی نساجی درمورد استعفا در هفته چهارم، گفت: این طبیعت فوتبال است. برخی مواقع فکر می‌کنید کار درست پیش می‌رود اما خیلی زودتر به خط پایان می‌رسید. این بالا و پایین‌ها همیشه وجود دارد. البته بازهم به خاطر حدادیان ناراحت هستم زیرا نتوانستم به عنوان یک رفیق این مسئولیت را به سرمنزل مقصود برسانم.
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
آخرین اخبار