PDF نسخه کامل مجله
چهارشنبه ۲۸ شهريور ۱۴۰۳ - September 18 2024
کد خبر: ۸۷۶۷۸
تاریخ انتشار: ۲۵ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۵:۱۷
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس درباره دیدار فردای تیمش برابر الاهلی عربستان گفت: تیم حریف را آنالیز کرده‌ایم. الاهلی بسیار قوی است و کار برایمان سخت است.
کیهان ورزشی- 

خوان کارلوس گاریدو، سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در نشست خبری پیش از بازی با الاهلی عربستان در هفته اول رقابت‌های لیگ نخبگان آسیا اظهار کرد: ما در لیگ نخبگان هستیم و انگیزه بالایی داریم. ما در این مرحله تیم رقیب را آنالیز کرده‌ایم. بازی سختی است و تیم حریف، قوی است. من اعتماد کامل به بازیکنانم دارم و روی بردن هدف گذاری کرده‌ایم و برای پیروزی به زمین می‌رویم.

او درباره فرمت جدید بازی‌های لیگ نخبگان اظهار کرد: مسابقات آسیایی جذابیت خاص خود را برای بازیکنان، مربیان و هواداران دارد. مهم این است که بتوانیم از مرحله گروهی به مرحله بعد برویم و فکر می‌کنم فرمت جدید لیگ نخبگان جذاب باشد.

سرمربی پرسپولیس در خصوص رقابت در این سطح از لیگ نخبگان عنوان کرد: پرسپولیس تیمی است که دستورکارش برنده شدن است. ما هواداران زیادی داریم و همه برد می‌خواهند. باید به تیم‌های حریف احترام بگذاریم ولی نباید ارزش‌های خود و بازیکنان خود را نادیده بگیریم. بازیکنان ما بهترین هستند و به آنها اعتماد دارم. با توجه به بالانسی که ایجاد شده و اعتماد من به بازیکنان، هدفمان صعود به مرحله بعد است.
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
آخرین اخبار