PDF نسخه کامل مجله
سه‌شنبه ۲۷ شهريور ۱۴۰۳ - September 17 2024
کد خبر: ۸۷۷۰۰
تاریخ انتشار: ۲۶ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۷
روایت عجیبی از روز پرحاشیه ورزشگاه شهدای شهرقدس به گوش می‌رسد.
کیهان ورزشی-

در میانه‌های نشست خبری جواد نکونام، سرمربی و سید حسین حسینی، کاپیتان تیم استقلال پیش از بازی با الغرافه قطر در هفته اول لیگ نخبگان آسیا، یک اتفاق فوق‌العاده عجیب در ورزشگاه شهدای شهرقدس رخ داد که منجر به یک آبروریزی بین‌المللی شد.
ظاهرا ۲ کارگر که تخصص چندانی در امر برق‌کاری نداشتند برای سنگ فرز کردن یک تخته سنگ تصمیم می‌گیرند وارد نیروگاه اصلی برق مجموعه شده و سنگ فرز را به این نیروگاه حدود ۱۹۰ هزار واتی وصل کرده‌اند.
این اتفاق و سهل انگاری به سرعت منجر به قطع برق کل ورزشگاه و سوختگی این ۲ کارگر شده و طبق برآوردهای ابتدایی پزشکی آنها دچار سوختگی ۲۵ درصدی شده‌اند.
پس از ساعتی مسئولان ورزشگاه شهدای شهرقدس ناظر مالزیایی بازی را به داخل نیروگاه برق مجموعه می‌برند تا وی را در جریان پیگیری‌ها برای اتصال برق ورزشگاه شهدا قرار بدهند.
در نهایت هم با تاکید ناظر، ۲ ژنراتور به مجموعه آورده می‌شود اما طولانی شدن روند اتصال برق سبب شد تیم‌ الغرافه حدود ۲۰ دقیقه تمرین خود را زیرنور ۲۵ درصدی پیگیری کند.
پس از گذشت این مدت ظاهرا نور استادیوم به حالت عادی بازگشته و تمرینات الغرافه در شرایط مناسبی برگزار شده است. هرچند اعضای تیم قطری که در زمان ورود به ورزشگاه هاج و واج مانده بودند بابت تاریکی ورزشگاه گلایه‌هایی را مطرح کردند.
ناظر AFC برای برگزاری بازی تاکید کرده امروز باید اپراتورها و تکنسین‌های برق حتما در ورزشگاه حضور داشته باشند.
برچسب ها: ورزشگاه شهر قدس
نام:
ایمیل:
* نظر: