PDF نسخه کامل مجله
سه‌شنبه ۲۷ شهريور ۱۴۰۳ - September 17 2024
کد خبر: ۸۷۷۰۸
تاریخ انتشار: ۲۶ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۸:۵۲
تیم ملی فوتسال ایران اولین بازی خود در جام جهانی 2024 را با برتری پرگل مقابل ونزوئلا پشت سر گذاشت.
کیهان ورزشی-

تیم ملی فوتسال ایران از ساعت ۱۶ امروز اولین بازی خود در مرحله گروهی جام جهانی ۲۰۲۴ را در سالن یونیورسال شهر بخارا ازبکستان برگزار کرد که این بازی در نهایت با برتری 7 بر یک شاگردان وحید شمسایی تمام شد.
سعید مومنی، محمد حسین درخشانی، مسلم اولادقباد، حسین طیبی و سالار آقاپور ترکیب تیم ایران در آغاز بازی بودند.
در سوی مقابل نیز کارلوس واسکوئز، ویلمر کابارکاس، ویکتور کارنو، خسوس ویامونته و میلتون فرانسیا هم نفراتی بودند که در ترکیب ابتدای بازی ونزوئلا قرار گرفتند.
داور: نیکولا یلیچ(کرواسی)
داور دوم: ادواردو فرناندز(پرتغال)
داور سوم: خوان کوردرو(اسپانیا)
وقت نگه‌دار: آندری چرنی(جمهوری چک)
داور چهارم: نیکولا مانزیونه(ایتالیا)
گل: سالار آقاپور(7 و 22) مهدی کریمی(10 و 13) بهروز عظیمی(19 و 39) و امیرحسین داودی(27) برای ایران/ میلتون فرانکا(۱۵) برای ونزوئلا
کارت زرد: محمدرضا سنگ سفیدی و حسین طیبی از ایران/ سایموند فرانکا و میکل تورس از ونزوئلا
شرح گل‌ها
در دقیقه ۷ روی یک کار تیمی پاس مسلم اولادقباد به سالار آقاپور رسید تا او با یک ضربه از گوشه پشت محوطه جریمه، گل اول ایران را وارد دروازه حریف کند
روی برگشت ضربه بهروز عظیمی در دقیقه ۱۰ و در شلوغی مقابل دروازه حریف، مهدی کریمی توانست دروازه ونزوئلا را باز کند.
مهدی کریمی در دقیقه ۱۳ با توپ‌ربایی از بازیکن ونزوئلا به سمت دروازه این تیم حرکت کرده و با یک ضربه پای چپ محکم گل سوم ایران را به ثمر رساند.
در دقیقه ۱۵ میلتون فرانکا با توپ‌گیری از بازیکن ایران به سمت دروازه مومنی حرکت کرد و در نهایت ضربه وی با اشتباه دروازه‌بان تیم ملی کشورمان به گل اول ونزوئلا تبدیل شد.
ضربه بهروز عظیمی پس از دریافت پاس علی اصغر حسن‌زاده در دقیقه 19، از میان پاهای کارلوس واسکوئز عبور کرد تا بار دیگر اختلاف به 3 گل برسد.
در دقیقه 22 مهدی کریمی در نقش یک گلساز ظاهر شد و پاس او با ضربه محکم سالار آقاپور از گوشه سمت راست زمین، گل پنجم ایران را به همراه داشت.
امیرحسین داودی، بازیکن جوان تیم ایران با عبور از خسوس ویامونته در دقیقه 27 و یک ضربه بغل پای محکم پای راست، برای ششمین بار موفق به باز کردن دروازه حریف شد.
برچسب ها: فوتسال
نام:
ایمیل:
* نظر: