PDF نسخه کامل مجله
پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - April 25 2024
کد خبر: ۵۶۶۲۳
تاریخ انتشار: ۲۸ تير ۱۳۹۹ - ۱۷:۰۱
خوشحالی رئیس از پیشرفت تیم شاگرد سابقش
فرگوسن این منچستر یوناتید را دوست دارد

رئیس بازنشسته منچستر یوناتید خوشحال است. سرالکس فرگوسن مربی بی همتای تاریخ لیگ برتر جزیره از اوج گیری من یو خوشنود است و پس از مدتها ابراز احساسات خود را برای پیروزهای من یو در لیگ برتر بروز داده است. صحبت های فرگوسن به نقل یکی از نزدیکانش ساعاتی پس از برد شیرین منچستر یونایتد برابر تیم ویلا در رسانه های جهان منتشر شد و فهبای کلامش این بود که از وضع کنونی وپیشرفت یوناتید خوشحال است.

سرمربی سابق منچستریونایتد از پیشرفت های اخیر این تیم با هدایت اوله گنار سولسشایر ابراز خوشنودی کرد چون که من یو دارد به همان تیم موردنظر رئیس نزدیک می شود.تیمی که تعدادی بازیکن جوان و باانگیزه دارد که همگی خواهان پیشرفت و کسب برد هستند.

به نقل از دیلی میرور، ‌منچستریونایتد توانست در ادامه روند رو به رشد خود با 3 گل برابر ویلا به برتری برسد تا شاگردان اوله گنار سولسشایر هم‌چنان امیدوار به کسب سهمیه لیگ قهرمانان باشند. جالب است که روند رو به رشد یونایتد باعث خوشنودی سر آلکس فرگوسن هم شده است.

یکی از نزدیکان سر آلکس فرگوسن اعلام کرده است که فرگی از پیشرفت های یونایتد در هفته های اخیر بسیار شگفت زده شده است و چند بار نیز با سولسشائر ارتباط تلفنی برقرار کرده است. یکی از اتفاقاتی که باعث شده است تا فرگوسن از عملکرد یونایتد شگفت زده شود، حضور بازیکنان جوانی چون «اسکات مک تومینای» و «میسون گرینوود »در یونایتد است که توانستند در یونایتد خودشان را نشان دهند. سولسشائر به خوبی توانسته است مدیریت تیمی را در یونایتد و بازیکنان تیمش نشان دهد و منچستریونایتد بعد از کرونا توانسته است بدون شکست باشد و عملکرد خوبی از خود ارائه داده است.

منچستریونایتد که در هفته های اخیر نتایج خوبی به دست آورده است و این شانس را دارد که سهمیه لیگ قهرمانان به دست آورد.شانس من یو با این بردها بیشتر شده است.

یکی از دلایل نتایج خوب من یو در بازیهای گذشته درخشش بازیکن پرتغالی است.هافبک پرتغالی منچستریونایتد در 10 دیدار نخست خود در تاریخ لیگ برتر بر روی 13 گل تاثیر مستقیم داشته است که این یک رکورد در تاریخ رقابتهاست.

در آخرین دیدار از هفته سی و چهارم رقابت‌های لیگ برتر انگلیس یک دیدار برگزار شد که منچستریونایتد توانست در ادامه روند رو به رشد خود با 3 گل برابر ویلا به برتری برسد تا شاگردان اوله گنار سولسشایر هم‌چنان امیدوار به کسب سهمیه لیگ قهرمانان باشند.

از زمانی که برونو فرناندس به منچستریونایتد پیوسته است، این بازیکن توانسته عملکرد خوبی از خود نشان دهد و یونایتد نیز در لیگ برتر بدون شکست بوده است. این بازیکن در بازی برابر ویلا گل اول تیمش را به ثمر رساند تا در دهمین بازی خود در این رقابتها روی 13 گل تاثیر مستقیم داشته است که شامل 7 گل و 6 پاس گل بوده است.

در تاریخ لیگ برتر تنها میک کوئین بوده است که چنین عملکردی را در 10 بازی نخست خود داشته است تا فرناندس خود را به عنوان یکی از بهترین خریدهای چند سال اخیر تیمش اثبات کند.

رضایت سولسشائر از من یو

اوله گنار سولسشائر، سرمربی منچستریونایتد بعد از برتری قاطعانه تیمش برابر ویلا از همه چیز راضی بود. سرمربی من یو از بردهای قبلی تیمش خوشحال است و دارد به همان تیم موردنظرش نزدیک می شود بخصوص که فرگوسن به زعم نزدیکانش با او در تماس است و نکات فنی را به سولسشائر شاگرد سابق خود بازگو کرده است.سرمربی من یو پس از شکست ویلا می گوید:بچه ها فوق العاده خوب بازی کردند. گل اول گرینوود درخشان بود. او عالی بازی کرد. میسون بازیکن خاصی است و خوشحالم در این دیدار توانست خودش را نشان دهد. بچه های من دلایل زیادی برای اعتماد به نفس دارند. آنها فوق العاده بازی می کنند. تیم ما از کیفیت خوبی برخوردار است، بازیکنان در حد عالی هستند و ما برای بالاترین افتخارات می جنگیم.

این سرمربی نروژی در ادامه صحبت های خود گفت: ما بازیکنان درجه یکی داریم، علاوه بر این، برونو فرناندس نیز آمده است و توانسته نظم خوبی به خط هافبک تیم ببخشد. او یک فوتبالیست عالی است که ذهنیت یک برنده را با خود به همراه آورده است. 99 درصد ذهنیت برنده کافی نیست، همه 100 درصد مورد نیاز است. اعتماد به نفس همراه با مسابقات به دست می آید. ما با ادامه این روند باید تمام توان خود را در بازیهای آینده برای کسب برد به کار ببندیم.

این نکته هم قابل ذکر است که سرمربی نروژی به خوبی از «برنو فرناندس» خرید زمستانی و میسون گرینود، بازیکن پرورش یافته در آکادمی باشگاه، به خوبی استفاده کرد و بازی گرفت.سولسشائر می گوید: نتایج خوب می آیند و شاهد بازی های خوب تیم نیز هستیم. وقتی در منچستریونایتد هستید، باید سریع حمله را شروع کنیم و برای این منظور یکسری بازیکن جوان و با انگیزه هم داشته باشیم. ما اکنون آنقدر خوب کار می کنیم که حتی سرآلکس فرگوسن، ستاهرسابق باشگاه را خوشحال می کند. فکر می کنم با بهبود شرایط بازی، حتی می توانیم بازیکنان خوب و با انگیزه ای را در پایان فصل به خدمت گیریم.

* کیوان طباطبایی

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار