PDF نسخه کامل مجله
پنجشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - May 02 2024
کد خبر: ۵۷۶۱۰
تاریخ انتشار: ۰۱ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۶:۲۱
چی فکر می کردیم،چی شد!

* دکتر کیوان ریاعی(ملیپوش فصل گذشته شهرداری گرگان)

تقریبا 6 ماه از روز اولی که صحبت از کرونا به میان آمد سپری میشود، آن روزها فکر میکردیم کرونا مهمان ناخواندهای است که به زودی رخت برمیبندد اما زمان گذشت و گذشت و کرونا حالا حالاها خیال رفتن ندارد، روزهای اول فکر میکردیم با رعایت یکسری موارد بهداشتی اجازه خواهیم داد تنور بسکتبال گرم بماند اما فهمیدیم که، داستان خیلی جدیتر از این حرفهاست و پای جان انسانها در میان است.

از آن روزها خیلی گذشته٬ مدتی تصور میکردیم که میتوانیم به دور از بسکتبال در منزل بمانیم اما این روش هم آن قدرها کاری نبود زیرا عشق به بسکتبال فراتر از این حرفهاست، خلاصه اکثراً راهی پیدا کردند برای سیراب کردن این عشق؛ از بازی کردن درحیاطها و پارکها بگیرید تا کسانی که وضع بهتری داشتند و شاید مخفیانه سالنی پیدا کرده و در آن تمرین میکردند. حال بسکتبال دنیا با چالشی جدید روبهروست٬ اینکه چگونه در این شرایط مسابقات برگزار شود؟

قطعا این مهم، به امکاناتی نیاز دارد که شاید فراتر از ظرفیت فعلی برخی کشورها از جمله کشور ما باشد اما با توجه به در پیش بودن المپیک چارهای جز این این نیست که همه ظرفیتهای لازم بهکار گرفته شود تا تیم ملی در نهایت با سطح آمادگی مطلوب در این مسابقات حضور یابد.

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار