PDF نسخه کامل مجله
شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - April 20 2024
کد خبر: ۶۰۰۶۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۳۹۹ - ۱۶:۳۱
رامین طباطبایی در گفت‌وگو با «کیهان ورزشی»:
رئیس فدراسیون بسکتبال گفت : وظیفه انتخاب بازیکنان به عهده سرمربی و کادر فنی است و ما در این مساله دخالتی نمی کنیم .

کیهان ورزشی-

فدراسیون در انتخاب بازیکنان تیم ملی دخالتی نمی کند !

رامین طباطبایی در خصوص شرایط تیم ملی به کیهان ورزشی گفت : همان طور که می دانید سه پنجره برای انتخابی کاپ آسیا داریم ، پنجره اول را در ایران برگزار کردیم و پنجره دوم به صورت متمرکز در دوحه برگزار می شود . بسکتبالیست ها از 23 آبان وارد اردوی تیم ملی شدند که از آن ها تست های PCR ، IGA وIGG گرفتیم که خدارا شکر همه تست ها منفی شد . ملی پوشان را در خوابگاه خودمان قرنطینه کرده ایم و به صورت مداوم مشغول ضدعفونی سالن و اعمال پروتکل های بهداشتی هستیم که بتوانیم اعضای تیم ملی را با سلامت کامل روانه مسابقات کنیم . ان شاء الله برای سوم یا چهارم آذر به قطر می رویم چون طبق قوانین «فیبا آسیا»و محدودیت های قطر باید چند روز زودتر در دوحه حاضر شویم . هشتم و دهم آذر ماه دو مسابقه خواهیم داشت که بعد از آن به تهران بازمی گردیم .وی در خصوص نفرات اعزامی به دوحه ادامه داد : احتمالا فقط من به همراه کادر فنی تیم ملی و بازیکنان عازم خواهیم شد . رئیس فدراسیون بسکتبال درباره عدم دعوت از ارسلان کاظمی و حواشی ایجاد شده در این خصوص اظهار کرد : بنده به عنوان رئیس فدراسیون و کلا اعضای هیات رئیسه و کمیته فنی ، وظیفه انتخاب سرمربی و کادر فنی تیم ملی را داریم که انجام داده ایم .وظیفه انتخاب بازیکنان به عهده سرمربی و کادر فنی است و ما در این مساله دخالتی نمی کنیم ، ممکن است پیشنهاداتی را بدهیم اما قصد تحمیل کسی را نداریم چون مربی باید بتواند آزادانه در این زمینه تصمیم بگیرد . آقای شاهین طبع خودشان در این زمینه اظهار نظر خواهند کرد . حتما ایشان دلایل خاص و فنی خودشان را دارند و این گونه نیست که بی دلیل روی نام ارسلان کاظمی خط قرمز بکشند . من هم از ایشان خواسته ام که جهت تنویر افکار عمومی با رسانه ها صحبت کنند که خدای ناکرده شائبه ای به وجود نیاید ولی تا آنجایی که اطلاع دارم فقط بحث فنی است .رامین طباطبایی در خصوص پاک شدن پیام های حمایتی مردم از ارسلان کاظمی در صفحه اینستاگرام فدراسیون بسکتبال گفت : خیر، این طوری نیست و مسئول رسانه های اجتماعی فدراسیون فقط پیام های حاوی مطالب توهین آمیز و غیر اخلاقی را حذف می کند ولی ممکن است مخاطبی، ضمن حمایت از ایشان از کلمات رکیک هم استفاده کرده باشد که چاره ای جز پاک کردن آن ها نداریم .اگر انتقادی وجود دارد باید با ادبیاتی که زیبنده جامعه بسکتبال است مطرح شود .

طباطبایی در خصوص شروع دوباره لیگ و برگزاری دیدارهای معوقه افزود : باید ببینیم ستاد ملی مبارزه با کرونا چه دستوری را در این خصوص ابلاغ می کند . قصد داشتیم بعد از بازگشت تیم ملی از دوحه یعنی 17 آذر ادامه لیگ را برگزار کنیم و بنابراین زمان دو هفته ای که دولت قصد اعمال محدودیت ها را دارد در برگزاری سوپرلیگ تاثیری نخواهد داشت .ولی چند بازی معوقه را اگر اجازه دهند با هماهنگی تیم ها و با شرایط سختگیرانه تر برگزار خواهیم کرد .منتهی تیم ها باید جواب تست ها را 5 روز قبل از شروع بازی بدهند تا در این خصوص تصمیمات لازم را بگیریم .کمیته پزشکی مشغول بررسی است و به احتمال زیاد دوباره تیم ها باید تست کرونا بدهند و جواب ها را برای ما ارسال کنند .

*کامران خطیبی


انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
نوید خرقانی
Iran, Islamic Republic of
۰۶:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۸
0
0
بااحترام به جناب طباطبایی باید عرض کنم که فدراسیون وظیفه اش پشتیبانی و مدیریت است ارسلان کاظمی جزو نفرات برتر بسکتبال است ارسلان در تیم ملی مفید بوده و هست آرزوی موفقیت برای تیم ملی بسکتبال ایران
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
آخرین اخبار