PDF نسخه کامل مجله
جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - April 26 2024
کد خبر: ۶۸۴۱۶
تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۷
این هفته با امیرحسین حسین زاده وینگر جوان تیم استتقلال
تیم استقلال در مرحله حذفی لیگ قهرمانان آسیا برابر تیم پرستاره الهلال عربستان شکست خورد و با جام آسیایی وداع کرد.استقلال در بازی برابر حریف عربستانی با ترکیب جدیدی وارد میدان شد و از چند بازیکن تازه وارد و جوان خود رونمایی کرد.امیر حسین حسین زاده وینگر سرعتی یکی از آنها بود که عملکرد تحسین برانگیزی برابر الهلال داشت و در نخستین بازی خود توانست نظر هواداران استقلال و کارشناسان فنی را جلب کند.او ،سورپرایز فرهاد مجیدی سرمربی جوان استقلال در لیگ قهرمانان آسیا بود و طرفداران استقلال امیدوارند که حسین زاده جای خالی ستارگان سابق تیمشان را پر کند.این هفته سراغ امیر حسین حسین زاده پدیده لیگ بیستم و وینگر سرعتی استقلال رفتیم.
باآتیه و زهردار

**نمایش امیدوارکننده وینگر جوان

امیرحسین حسین زاده وینگر 20 ساله تیم استقلال در مقابل تیم الهلال عربستان در مرحله حذفی لیگ قهرمانان آسیا نمایش خوبی داشت و بسیاری از هواداران این تیم را امیدوار کرد.به طوریکه بسیاری از هواداران استقلال ،پس از حذف تیمشان در لیگ قهرمانان آسیا از عملکرد حسین زاده جوان راضی بودند و او را یک خرید خوب قلمداد کردند.حسین زاده درباره بازی برابر الهلال می گوید: خدا را شکر می کنم که برابر الهلال عملکرد رضایت بخشی داشتم. این لطف خدا بود که در اولین بازی برای استقلال که یک بازی سخت هم بود، عملکرد خوبی داشته باشم ولی این کافی نیست و باید برای نتیجه گرفتن بیشتر تلاش کنیم.

**امیدوارم شروع پرقدرتی داشته باشیم

حسین زاده هافبک هجومی تازه وارد استقلالی ها امیدوار است که آبی پوشان لیگ بیست و یکم را با قدرت آغاز کنند و بهترین نتایج را در لیگ برتر به دست آوردند.وی راجع به حضور استقلال در فصل جدید لیگ برتر می گوید:امیدوارم فصل جدید را پر قدرت شروع کنیم تا در ادامه راه بهترین نتایج را بگیریم. خودم هم سعی می کنم بهترین عملکردم را داشته باشم .

**راهیابی به جمع 22 بازیکن تیم امید

امیرحسین حسین‌زاده یکی از دعوت شدگان به اردوی تیم فوتبال امید بود .حسین زاده بلافاصله پس از بازی تحسین برانگیز برابر الهلال عربستان به اردوی تیم امید دعوت شد.او در میان 66 بازیکن دعوت شده توانست به مرحله دوم اردوی تیم امید راه یابد و به جمع 22 بازیکن مهدی مهدوی کیا اضافه شود.

**نقش دایی و صادقی در پیشرفت امیرحسین

وینگر سرعتی تیم استقلال از 2 سال پیش بود که پیشرفتش در تیم امید سایپا محسوس شد. بازی های قابل تحسین باعث شد تا امیرحسین حسین زاده به تیم بزرگسالان سایپا راه یابد.علی دایی سرمربی وقت سایپا به امیرحسین میدان داد و ابراهیم صادقی سرمربی سابق و جوان نارنجی پوشان از حسین زاده در ترکیب تیمش استفاده کرد.صادقی به هافبک هجومی جوان تیمش میدان داد تا او به یکی از مهره های اثرگذار سایپا بدل شود.متاسفانه در مقطعی دچار مصدومیت شد و دور از میدان بود ولی پس از مداوا بازگشت خوبی در سایپا داشت و توانست نظرها را جلب کند.

**وارد حاشیه نشود ،ترقی می کند

تعدادی از کارشناسان فوتبال باور دارند که امیرحسین حسین زاده باتوجه به توانایی های فنی اش قادر است در ادامه مسیر فوتبالی خود ترقی کند و آینده روشنی پیش رو دارد.امین منوچهری مهاجم سابق استقلال،سپاهان،سایپا و ... راجع به امیرحسین می گوید: مطمئنم از جمله بازیکنانی است که امسال زیاد از او خواهیم شنید. امیدوارم خودش هم قدر موقعیتی که در اختیار دارد را بداند و به خودباوری برسد. توانایی هایش را بداند و به نحو احسن از توانایی هایش استفاده کند و وارد حاشیه و مسائلی از این دست نشود. البته من با او تمرین کرده ام. او را می شناسم و بچه ای است که فکر بلندی دارد و دنبال هدف های بزرگ است.

**شبی که مدافع الهلال را عذاب داد

از ویژگی های حسین زاده می توان به حرکات پا به توپش در جناح چپ اشاره کرد.حرکات تکنیکی و نفوذهایش از جناح چپ نقطه قوت او است .وینگر سرعتی استقلال در بازی برابر الهلال عربستان نمایش قابل توجهی داشت و این بازیکن سرعتی و تکنیکی بارها با نفوذهای تند و تیز خود از جناح چپ زمین که در گذشته مهدی قایدی در آن جناح به میدان می‌رفت، خط دفاعی الهلال و به ویژه محمد البریک را عذاب داد و در ایجاد موقعیت موفق‌تر از هر بازیکن دیگری در زمین بود.

**امیرحسین در مسیر ستاره سابق

حسین‌زاده که هنوز 20 سال سن دارد، در بدو ورودش به استقلال موفق شد در نخستین بازی تمرینی عملکرد مناسبی داشته باشد و با نمایش جالب توجه مقابل تیم مدعی الهلال، نشان داد که می‌تواند آینده روشنی در جمع آبی‌ها داشته باشد و راهی که مهدی قایدی رفت را با توجه به سن و سالش زودتر هم برود.بسیاری از استقلالی ها امیدوارند که امیرحسین باتوجه به توانایی های فنی اش جای خالی مهدی قایدی را پر کند. امیرحسین در یک سال گذشته پیشرفت قابل ملاحظه ای داشته و ظرفیت های لازم را از نظر فنی دارد تا یک مهدی قایدی دیگر برای آبی پوشان باشد. البته رشد کردن در تیم استقلال کار آسانی نیست و نیاز به پشتکار فراوان دارد و مهدی قایدی شدن به لحاظ فنی یک شبه رخ نمی دهد.

**دوسال برای استقلالی شدن انتظار کشیدم

وینگر سرعتی و جوان استقلال درباره روزهای قبل از حضورش در جمع آبی پوشان تهرانی می گوید: برای آمدن به استقلال مدت‌ها برنامه‌ریزی کرده بودم . یکی، دو سال است انتظار حضورم در استقلال را می‌کشیدم و واقعا دوست داشتم چنین روزی برسد. امید زیادی دارم تا در این تیم موفق شوم.

**تشکر از اعتماد مجیدی

حسین زاده جوان راجع به استقلالی شدن خود می گوید:خیلی خوشحال هستم که با تیم بزرگ استقلال قرارداد امضاء کردم. از مدیریت و فرهاد مجیدی تشکر می‌کنم که به من اعتماد کردند و امیدوارم فصل خوبی را در کنار یکدیگر داشته باشیم و برای تیم بزرگ استقلال نمایش خوبی ارائه کنم.

**علت سقوط سایپا

حسین زاده که فصل گذشته برای تیم سایپا بازی می کرد راجع به علت سقوط این تیم به لیگ دسته اول می گوید:

نخست از کادرفنی قبلی تیم سایپا ، آقای ابراهیم صادقی و سایر دستیارانشان تشکر می کنم. زحمات خیلی زیادی برای این تیم کشیدند.مربیان بعدی هم جایگزین آقای صادقی و همکاران شان شدند تلاش کردند.متاسفانه ،سایپا درفصل گذشته لیگ برتر دچار بدشانسی شد و تیم ما در چند بازی سرنوشت ساز در دقایق پایانی گل دریافت کرد.در لحظات پایانی بازی ،بردهایمان به تساوی کشیده می شد یا شکست می خوردیم .

*کیوان طباطبایی

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار