PDF نسخه کامل مجله
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - April 19 2024
کد خبر: ۶۹۱۵۴
تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۴۰۰ - ۱۷:۱۱
این هفته با اسماعیل بابایی هافبک مشهدی تیم پیکان تهران
اسماعیل بابایی هافبک مشهدی تیم پیکان تهران در لیگ بیست و یکم شروع خوبی داشت. او با وجود دوندگی در میدان و کمک به تاکتیک تیمی ،جزو هافبک های شوتزن و گلزن خودروسازان به شمار می آید.بابایی یک شوت دیدنی در بازی برابر تیم تراکتور تبریز شلیک کرد که به شکل زیبایی وارد دروازه محمد رضا اخباری شد.گل تماشایی بابایی در فضای مجازی سروصدای زیادی کرد و با استقبال کاربران فضای مجازی مواجه شد. بسیاری از علاقه مندان به فوتبال، این گل تماشایی را در صفحات خود در فضای مجازی باز نشر کردند و حتی درباره اش نوشتند و لقب "آر پی جی " زن را به وی دادند. بچه ‌محله چهارراه گاز مشهد فوتبال خود را از باشگاه پرسپولیس شهرش شروع کرد و سپس به تیم امید پیکان پیوست و در این باشگاه اوج گرفت.بابایی برای گذراندن خدمت سربازی به تیم فجرسپاسی شیراز ملحق شد و در این تیم هم عملکرد خوبی داشت.این هفته سراغ هافبک پیکان رفتیم.

**پیکان جوان و باتجربه است

اسماعیل بابایی هافبک شوتزن تیم پیکان تهران در خصوص وضعیت خوب تیمش در جدول رده بندی لیگ بیست و یکم می گوید: امسال از ابتدای فصل خیلی خوب تمرین کردیم و خوب بازی کردیم. تیم ما جوان و با تجربه است‌. همه بازیکنان باانگیزه هستند و آینده تیم را روشن می‌بینم .امیدوارم که بتوانیم بهترین نتایج را کسب کنیم.

**مهدی تارتار به گردن من حق دارد

هافبک خودروسازان درباره مهدی تارتار سرمربی پیشین تیم پیکان می گوید: حاج مهدی به گردن من حق دارد و واقعا دوست داشتم که برابر تیم ذوب آهن اصفهان به سرمربیگری تارتار خوب بازی کنم و خدا را شکر توانستم یک پنالتی بگیرم و برای تیمم مثمرثمر باشم.

**منسجم و امیدوار

اسماعیل بابایی اعتقاد دارد که پیکان در لیگ امسال می تواند روند کنونی خود را ادامه دهد و وی دراین باره می گوید: ما هر بازی با انگیزه تر از بازی قبل تمرین می‌کنیم و تیم منسجمی داریم و امیدوارم که بتوانیم نتایج خوبی بگیریم.

**گل تماشایی به تراکتور را به والدینش تقدیم کرد

بابایی درباره گل تماشایی خود برابر تیم تراکتور در لیگ امسال می گوید: خدا را شکر آن شوت را خیلی خوب زدم و شانس هم دخیل بود. منطقی بود که از آن فاصله شوت نزنم ولی تصمیم گرفتم بزنم.در آن لحظه توپ به من رسید و احساس کردم می توانم شوت بزنم. خوشبختانه توپ روی پایم نشست و ضربه ام به کنج دروازه رفت. خوشحالم که نقشی در موفقیت تیمم داشتم و این گل را به پدر و مادرم تقدیم کردم.

**استقبال از گل دیدنی بابایی

بابایی درباره استقبال کاربران در فضای مجازی از گل تماشایی اش به تراکتور می گوید: پس از بازی برابر تیم تراکتور در تبریز ،موبایلم را روشن کردم، از حجم پیام ها در فضای مجازی شوکه شدم. در اینستاگرام ،بیشتر کاربران فیلم گل مرا منتشر کرده بودند . خیلی ها نسبت به من لطف داشتند که از همه شان تشکر می کنم و امیدوارم جواب این محبت ها را در بازی های آینده بدهم.

**امیدوار به ادامه روند خوب امسال

اسماعیل بابایی هافبک پیکان تهران امیدوار است که تیمش در پایان لیگ امسال نتیجه بهتری نسبت به فصل گذشته کسب کند و در رتبه بالاتری قرار بگیرد.وی دراین باره می گوید: امسال تیم جوان و خوبی داریم که امیدواریم نتایج خوبی به دست بیاوریم. خداراشکر که تاکنون خوب کار کرده ایم و امیدوارم این روند ادامه داشته باشد .

**محصول آکادمی پیکان

هافبک پیکان با اشاره به جوانی تیمش درلیگ بیست و یکم می گوید: استراتژی باشگاه پیکان این است که به بازیکنان جوان اهمیت ویژه ای دهد. این باشگاه آکادمی قدرتمندی دارد و به رشد فوتبالیست های جوان کمک می‌کند. من از آکادمی پیکان بالا آمدم و خوشحالم که در این تیم حضور دارم. خوشبختانه آقای سید مجتبی حسینی سرمربی پیکان نیز توجه ویژه‌ای به بازیکنان جوان دارد.

**سرباز فجرسپاسی شیراز

هافبک شوت زن پیکان دوران سربازی خود را در تیم فجرسپاسی شیراز سپری کرد و اتفاقا در این تیم عملکرد خوبی داشت. بابایی مدتی در فجرسپاسی مصدوم بود اما بازگشت خوبی به میادین داشت و به اردوی تیم امید هم دعوت شد .البته بابایی به پیکان بازگشت ولی یک مهره کارساز در لیگ دسته اول برای فجری ها بود.

**پنالتی پیکان درست بود

اوج کار اسماعیل بابایی در بازی معوقه هفته سوم برابر تیم ذوب آهن اصفهان نفوذهایش بود و این که موفق شد از بازیکن حریف یک پنالتی بگیرد و پیکان با همین پنالتی برابر تیم اصفهانی برنده شد.وی در مورد صحنه پنالتی تیم پیکان عنوان کرد:‌ اعلام پنالتی درست بود زیرا بازیکنان حریف هیچ اعتراضی نکردند.

**ماجرای تغییر نظر داور بازی با ذوب آهن

اسماعیل درباره تغییر نظر محمد رضا اکبریان داور بازی پیکان و ذوب آهن پس از مردود شدن ضربه پنالتی به ضرر تیم اصفهانی می گوید:در مورد پنالتی ذوب‌آهن هم که داور آن را برگرداند، باید بگویم کادر فنی این تیم افرادی با شخصیت و منطقی هستند. اگر خودشان صحنه را ببینند، متوجه می‌شوند پنالتی نبود. در صحنه افتادن بازیکن ذوب آهن در محوطه جریمه پیکان،کمک داور دستش روی ویبره رفت و به همین دلیل داور تصور کرد کمکش پنالتی گرفته اما پس از صحبت با یکدیگر، کمک داور به اکبریان گفت خطا به سود پیکان بوده است.

*کیوان طباطبایی

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار