فرار رسیدن ماه محرم را تسلیت می‌گوییم      
PDF نسخه کامل مجله
سه‌شنبه ۲۶ تير ۱۴۰۳ - July 16 2024
کد خبر: ۷۰۰۵۲
تاریخ انتشار: ۱۲ دی ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۱
این هفته با حسین پورحمیدی دروازه بان جوان و خوزستانی آلومینیوم اراک
حسین پورحمیدی دروازه بان جوان تیم آلومینیوم اراک در لیگ بیستم عملکرد مناسبی داشت.بخصوص در نیم فصل دوم لیگ بیستم که با واکنش های قابل توجه خود توانست عنوان دومین دروازه بان برتر را تصاحب کند. پورحمیدی در لیگ بیست و یکم نیز عملکرد خوبی داشته و بیشترین «کلین شیت» در 11 هفته ابتدایی لیگ برتر به نام وی ثبت شده است.دروازه بان جوان و شوشتری آلومینیوم در هفته های اخیر، درخشش قابل توجهی داشته است.او در بازی برابر گل گهر سیرجان دو واکنش قابل توجه از خود نشان داد و در بازی برابر تیم پرسپولیس در اراک موفق شد «کلین شیت» کند.این هفته سراغ حسین پورحمیدی دروازه بان جوان آلومینیوم رفتیم.

آماده ترین سنگربان لیگ برتر

**موفق ترین دروازه بان لیگ امسال

حسین پورحمیدی دروازه بان جوان تیم آلومینیوم اراک در هفته یازدهم لیگ برتر نیز «کلین شیت» کرد.او در بازی برابر تیم گل گهر سیرجان دروازه اش را بسته نگه داشت تا 8«کلین شیت» به نامش در لیگ بیست و یکم ثبت شود.

این دروازه بان جوان امسال نقش مهمی در موفقیت های آلومینیوم در لیگ برتر داشته است. پورحمیدی، دروازه بان تیم آلومینیوم ، جز بازی هفته اول در تمامی دیدارهای این فصل لیگ برتر حضور داشته است.حسین با بسته نگه داشتن دروازه تیمش در مقابل گل گهر، تعداد کلین شیت های خود را به عدد 8 از 10 بازی رساند تا همچنان موفق ترین دروازه بان فصل کنونی لیگ برتر باشد.

**علت غیبت حسین در هفته اول

پورحمیدی گلر تیم آلومینیوم در هفته نخست لیگ بیست و یکم به دلیل صادرنشدن کارت بازی‌اش غایب بود.البته آلومینیوم در هفته اول که پورحمیدی را نداشت برابر حریفش به تساوی بدون گل رسید.عرفان اسفندیاری در هفته نخست برای آلومینیوم به میدان رفت و دروازه تیمش را برابر تیم پدیده بسته نگه داشت.

**دو واکنش خوب در هفته یازدهم لیگ برتر

حسین پورحمیدی در هفته یازدهم لیگ برتر دو واکنش خوب برابر گل گهر سیرجان داشت.گلر جوان آلومینیوم برابر فورواردهای سرحال گل گهر آماده نشان داد و دروازه اش را بسته نگه داشت.طبق آمار هر 4 توپ خطرناکی که به سمت دروازه آلومینیوم شلیک شد پورحمیدی به خوبی مهارش کرد تا نشان دهد در مسیر ثبت رکوردهای جدید است.

**ما یک تیم هستیم

هر بار که از حسین پورحمیدی درباره گل نخوردنش در پایان مسابقه سئوال می شود، او می گوید:گل نخوردن در هر بازی حاصل تلاش یک تیم است و اینکه فقط بگوییم پورحمیدی این کار را کرده، درست نیست. ما یک تیم هستیم و در گل زدن یا گل نخوردن، همه سهم داریم. اگر «کلین‌شیت» کنم خوشحال می‌شوم، اما واقعا برد تیم لذت‌بخش‌تر است.

**علت جدایی حسین از استقلال

حسین پورحمیدی قبل آن که بطور قرضی به تیم آلومینیوم اراک ملحق شود دروازه بان ذخیره تیم استقلال تهران بود.ترافیک در خط دروازه استقلال باعث شد تا حسین به تیم دیگری برود تا فرصت بازی پیدا کند. این دروازه بان جوان با حضور دو گلر باتجربه در تیم استقلال شانس زیادی نداشت. البته جدایی پورحمیدی بطور قرضی از استقلال به نفع وی تمام شد زیرا عملکرد او در تیم آلومینیوم اراک دیده شد و با درخشش در دروازه این تیم، نامش بر سرزبان ها افتاد.البته حسین در مصاحبه های اخیر خود گفته که دوست دارد به استقلال برگردد و برای این تیم به میدان برود.

**دوقلوهای لیگ برتر

حسین پورحمیدی یک برادر دوقلو دارد که او هم دروازه بان است و در لیگ برتر حضور دارد.حسن پورحمیدی برادر دوقلوی حسین،دروازه بان تیم پیکان تهران است که سابقه بازی در استقلال خوزستان،شهرداری ماهشهر و ملوان را هم در کارنامه اش دارد.آنها از جمله دو قلوهای فوتبال ایران هستند که اتفاقا از نظر ظاهری نیز شباهت زیادی به یکدیگر دارند.هر دو از دروازه بانان باآتیه لیگ برتر محسوب می شوند.

**«کلین شیت» برابر سرخابی ها

حسین پورحمیدی هر بار با رقیبان سابق خود در تیم استقلال مواجه شده با سید حسین حسینی و رشید مظاهری خوش و بش کرده است و روابط صمیمانه ای با آنها داشته است.پورحمیدی تاکنون دوبار برابر استقلال تیم سابق خود بازی کرده که در فصل گذشته لیگ برتر بود. او در بازی رفت برابر استقلال دو بار دروازه اش باز شد اما در بازی برگشت برابر استقلال «کلین شیت» کرد و عملکرد مناسبی داشت.هم چنین پورحمیدی در بازی رفت فصل گذشته برابر تیم پرسپولیس هم عملکرد قابل قبولی داشت و توانست دروازه اش را بسته نگه دارد.

**مهار دیدنی پورحمیدی در لیگ بیستم

حسین پورحمیدی، دروازه بان تیم آلومینیوم اراک در فصل گذشته لیگ برتر چند واکنش دیدنی داشت که یکی از آنها برابر تیم پیکان تهران بود.او در نیمه دوم بازی تیمش مقابل پیکان دروازه تیمش را با مهار پنالتی نجات داد.حمیدی ضربه پنالتی امیر روستایی مهاجم سابق پیکان را با واکنش دیدنی مهار کرد.این مهار پورحمیدی یکی از بهترین واکنش های وی در لیگ بیستم بود.

**تلخ ترین تصویر گلر جوان

لیگ نوزدهم بود که دروازه بان جوان استقلال به شدت از ناحیه سر آسیب دید.در پایان دیدار استقلال برابر تیم فولاد خوزستان که با نتیجه مساوی خاتمه یافت، هواداران استقلال که از نتیجه کسب شده ناراضی بودند، اعتراضات خود را نسبت به بازیکنان اعلام کردند. در اتفاقی عجیب در حالی که دروازه‌بان ذخیره استقلال در حال ورود به تونل ورزشگاه و رفتن به سمت رختکن بود با سنگ اندازی یکی از هواداران از ناحیه سر دچار شکستگی شد.

پورحمیدی در حالی که خونریزی شدیدی از ناحیه پیشانی و سر داشت، کادرپزشکی را برای مداوا و برطرف کردن این مصدومیت بالای سر خود دید.

**دومین دروازه بان برتر نیم فصل دوم لیگ بیستم

آمار حسین پور حمیدی در لیگ بیستم قابل توجه است. او در پایان لیگ بیستم ،جزو سه دروازه بان موفق بود و از نظر فنی ثابت کرد که یکی از بهترین گلرهای لیگ برتر به شمار می آید.پورحمیدی در نیم فصل دوم لیگ برتر هم موفق شد دومین دروازه بان برتر لیگ شود.پورحمیدی در نیم فصل دوم لیگ بیستم چند نمایش قابل توجه داشت.

حسین پورحمیدی متولد شوشتر است و سابقه بازی در تیم استقلال خوزستان را دارد.البته او در فصلی که استقلال خوزستان از لیگ برتر سقوط کرد به عنوان یک دروازه بان جوان در این تیم به میدان رفت و در چند بازی عملکرد خوبی داشت و در بازی برابر ذوب آهن اصفهان ستاره تیمش بود. دروازه بان 23 ساله تیم آلومینیوم اراک در سال 2018 هم به تیم امید دعوت شد.

*کیوان طباطبایی

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار