PDF نسخه کامل مجله
جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - April 26 2024
کد خبر: ۷۱۳۱۸
تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۹
این هفته با علیرضا رضایی دروازه بان جوان و باآتیه تیم استقلال
کادرفنی تیم استقلال در لیگ بیست و یکم، دست به جوانگرایی در برخی پست ها زد.علیرضا رضایی دروازه بان جوان تیم استقلال که فصل گذشته در 20 سالگی برای تیم پیکان بازی کرد یکی از جوانانی بود که به جمع آبی پوشان ملحق شد.علیرضا با حمایت کادرفنی استقلال فرصت یافت تا از دروازه آبی پوشان پاسبانی کند و نشان دهد که سنگربانی باآتیه است.اوج کار رضایی در فصل کنونی، عملکرد درخشانش برابر تیم پیکان در جام حذفی بود که با واکنش های تماشایی اش صعود آبی پوشان را مسجل کرد.علیرضا که به تیم امید هم دعوت می شود طی یک سال اخیر بارها توانمندی خود را ثابت کرده و اگر قدر توانایی های خود را بداند قادر است سال ها برای استقلال و تیم ملی دروازه بانی کرد. رضایی تمامی فاکتورها را برای رسیدن به سنگربانی شش دانگ دارد و تاکنون روندی خوبی را سپری کرده است. این هفته سراغ گلر جوان استقلال رفتیم.
سنگربان قلعه آبی

**صحنه جنجالی
سنگربان جوان استقلال درباره صحنه جنجالی دیدار برابر تیم پیکان در جام حذفی بر این نظر است که شوت حقدوست بازیکن پیکان بیرون از محوطه جریمه به دست او برخورد نکرده و توپ به سرشانه اش اصابت کرده است.البته رضایی، قضاوت این صحنه را به کارشناسان سپرده است.
**
صعود با درخشش علیرضا
استقلال در جام حذفی برابر پیکان برنده شد و به مرحله بعدی صعود کرد.رضایی در این مسابقه برابر تیم سابق خود به میدان رفت و البته درخشید.بخصوص که علیرضا 2 واکنش تماشایی داشت.وی بر این نظر است که بازی برابر تیم سابق خود خیلی سنگین بود.بخصوص که بازی بعد از زمانی که اکثر بازیکنان استقلال از جمله خود وی به کرونا مبتلا شده بودند انجام شد.
**
ملاک کادرفنی آمادگی است
به نظر می رسد که کادرفنی تیم استقلال قصد دارد از سنگربان جوان خود در جام حذفی استفاده کند و رضایی دروازه بان دوم استقلال در لیگ برتر است.علیرضا اعتقاد دارد که اینطور نیست و کادرفنی به هر گلری که آماده باشد میدان می دهد و ملاک کادرفنی، آمادگی بیشتر است.
**
آینده روشن
علیرضا رضایی سنگربان جوان استقلال امیدوار است که در فصل کنونی ، شانس با آبی پوشان باشد تا تیمش شرمنده هواداران نشود. رضایی بر این نظر است که با تیم یکدل و یکدستی که دارند و زحماتی که بازیکنان و کادرفنی می‌کشند، آینده استقلال در فصل جاری روشن است.سنگربان باآتیه عقیده دارد که بازیکنان استقلال باید بیشتر بجنگند تا مقابل هواداران تیم خود سربلند شوند.
**
سید حسین مثل برادرم است
علیرضا عقیده دارد که اصلا فرقی نمی‌کند او داخل دروازه تیم استقلال باشد یا سید حسین حسینی و سینا سعیدی‌فر. آرزوی رضایی این است که تیمش فقط برنده شود حالا او داخل دروازه باشد یا سید حسین یا دروازه بان سوم آبی پوشان.فقط برد استقلال و شادی هواداران مهم است.او بارها تاکید کرده که سید حسین مثل برادرش است.
**
تمایل گلر جوان برای حضور طولانی مدت در استقلال
دروازه بان باآتیه استقلال دوست دارد سال‌های سال در استقلال بازی کند و دروازه بان آبی پوشان باقی بماند.در حال حاضر قرارداد رضایی با استقلال طولانی است و او در صورت درخشش پیاپی می تواند سال های سال گلر آبی پوشان بماند.البته رضایی می گوید همه چیز به نظر کادرفنی و هواداران استقلال بستگی دارد.
**
هواداران دارایی استقلال هستند
علیرضا بر این نظر است که هواداران سرمایه اصلی و دارایی استقلال هستند و اگر هواداری نباشد، تیمی هم به شکل استقلال وجود نخواهد داشت. او بارها از پیام های محبت آمیز تماشاگران استقلال در مصاحبه هایش تشکر کرده است.
**
وظیفه ام با تعریف مجیدی سنگین تر شد
رضایی اعتقاد دارد که وقتی فرهاد مجیدی سرمربی استقلال است و از او تمجید می کند وی وظیفه سنگینی دارد زیرا مجیدی در گذشته مهاجم مطرح استقلال بوده است. تعریف سرمربی از او سبب شده تا متوجه شود موقعیت مهمی در استقلال دارد و با جدیت بیشتری تمرین کند. وی بارها از اعتماد مجیدی به خودش تشکر کرده است.
**
تشکر از غلامپور
گلر جوان استقلال بارها از زحمات بهزاد غلامپور مربی دروازه بانان تیمش تشکر کرده است.وی عقیده دارد تمرین دادن 3 گلری که همگی سال قبل در لیگ برتر بازی کرده‌اند و با هم رقابت دارند، سخت است. علیرضا امیدوار است که شاگرد خوبی برای غلامپور باشد.
**
شماره 98
علیرضا، شماره 98 را به علت علاقه به یکی از دوستان خود انتخاب کرده است. وی دراین باره می گوید: آقای دکتر علیزاده یکی از دوستان من است که بسیار کمک و راهنمایی ام کرده است. به احترام ایشان که علاقه خاصی به شماره 98 دارد، این پیراهن را برتن می‌کنم.
**
رضایی در لیگ بیستم
رضایی فصل گذشته در 20 سالگی سنگربان تیم پیکان شد و توانست اعتماد کادرفنی تیمش را به دست آورد.او در آغاز لیگ بیستم دچار آسیب دیدگی شد و هفته ها دور از میدان بود.علیرضا در نیم فصل دوم فصل گذشته به ترکیب بازگشت و دوباره اعتماد سرمربی پیکان را جلب کرد.

*کیوان طباطبایی





نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار