PDF نسخه کامل مجله
شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - April 20 2024
کد خبر: ۷۲۹۶۹
تاریخ انتشار: ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۷
این هفته با کریم اسلامی، مهاجم و وینگر تیم نساجی مازندران
برخی از بازیکنان هر چه باتجربه تر می شوند کیفیت فنی و اثرگذاری شان دوچندان می شود.مربیان مایل هستند از این دست بازیکنان در تیم خود داشته باشند زیرا تجربه شان به کار می آید و تیمشان در میادین حساس از یک فرمانده برخوردار است و سایر بازیکنان هم از آنها حرف شنوی دارند.کریم اسلامی وینگر و مهاجم باتجربه نساجی مازندران از این دست بازیکنان است.هر چه باتجربه تر می شود اثری گذاری اش بیشتر شده و کاملا در خدمت تیمش است.در حال حاضر کریم اسلامی بهترین گلزن نساجی در فصل کنونی لیگ برتر است و علاوه بر گلزنی دوندگی قابل توجهی در 36 سالگی دارد.کریم اسلامی تمامی آپشن های یک فوتبالیست باکیفیت را دارد و مسئولیت پذیری اش در دقایقی که بازی گره خورده محسوس است.دخالت او در جریان بازی بارها سبب شده تا تیمش به حاشیه رانده نشود و لطمه نخورد.اگر بنویسیم که بازیکنانی مثل کریم اسلامی برای هر تیمی نعمت هستند بیراه ننوشته ایم.این هفته سراغ مهاجم و وینگر نوشهری نساجی رفتیم.
دود از کنده بلند می شود

کریم رفت و برگشت
کریم اسلامی مهاجم و وینگر تیم نساجی مازندران در فصل گذشته دروازه استقلال را گشود و بازیکن برتر نساجی برابر استقلال لقب گرفت.او در بازی رفت و برگشت فصل کنونی برابر پرسپولیس موفق شد دروازه سرخپوشان را باز کند.
البته در فصل کنونی بخت یار اسلامی برابر استقلال نبود و هر بار که یک تنه به خط دفاع این تیم زد ضرباتش به گل بدل نشد.
اعتراض به داور
اسلامی در مرحله یک چهارم جام حذفی برابر تیم استقلال در صحنه ای به توپ رسید ولی در لحظه آخر که قصد ضربه به چارچوب را داشت، توسط عارف غلامی مدافع حریف نقش بر زمین شد. به اعتقاد او ، امیر عرب براقی داور مسابقه باید به سود نساجی پنالتی اعلام می کرد که این کار را نکرد تا هم کریم اسلامی به این تصمیم معترض شود و هم کادر فنی تیم نساجی.مهاجم نساجی در پایان مسابقه اعلام کرد که اگر رنگ پیراهن اش آبی بود داور اعلام پنالتی می کرد.گرچه نساجی این بازی را در ضربات پنالتی برد و راهی نیمه نهایی جام حذفی شد.

برترین گلزن نساجی
اسلامی جزو برترین گلزنان این فصل لیگ برتر با 6 گل زده است.او از معدود مهاجمان لیگ برتر است که توانسته به دو تیم پرسپولیس و گل گهر سیرجان دردیدارهای رفت و برگشت گلزنی کند.کریم یک گل هم برای نساجی در جام حذفی به ثمر رسانده است.اسلامی در لیگ بیست و یکم توانسته در 36 سالگی 6 گل برای نساجی بزند تا بار دیگر مشخص شود که دود از کنده بلند می شود.
مهاجم تمام نشدنی
کریم اسلامی ،تاکنون 7 گل هم برای نساجی در فصل کنونی به ثمر رسانده و یکی از بازیکنان موثر این تیم بوده است. او با 36 سال سن در خط حمله نساجی همه انتظارات را بر آورده می کند و نشان داده که حالا حالاها قصد تمام شدن ندارد.کریم در بازی های اخیر جام حذفی دوندگی قابل توجهی داشت و نشان داد که در خدمت تیم است.
مهاجمی از نوشهر
کریم اسلامی اهل نوشهر و متولد 19 فروردین 1365 است. وی در 36 سالگی فوروارد اصلی نساجی مازندران به شمار می آید.او سابقه بازی در تیم های گل گهر،اتکا گلستان،صبای قم،مس کرمان و بادران را دارد.
نقش کریم در شکست پیکان
او در دیدار برگشت برابر تیم پیکان موفق به گلزنی نشد اما خطای دروازه بان پیکان که منجر به اخراج او شد روی کریم اسلامی به وقوع پیوست. کریم اسلامی روی یک پاس بلند با فرار از تله آفساید در موقعیت تک به تک با کرمانشاهی قرار گرفت که این دروازه بان جوان بعد از خروج برای مهار توپ روی اسلامی خطا کرد که داور ناگزیر به او کارت قرمز نشان داد و پیکان پیش از پایان نیمه اول 10 نفره شد.نساجی این بازی را برد و اسلامی نقش مهمی در این پیروزی داشت.
مس کرمان حریف سختی بود
اسلامی درباره برتری نساجی مقابل مس کرمان در مرحله نیمه نهایی جام حذفی امسال می گوید: واقعا بازی خیلی سختی بود. مس می‌خواست بازی را به پنالتی بکشاند اما خدا را شکر توانستیم بازی را در 120 دقیقه تمام کنیم و فینالیست شویم.
تقدیر از سیدجلال
کریم اسلامی پس از بازی برابر تیم پرسپولیس، سیدجلال حسینی را ستود و گفت که باید از کاپیتان سرخپوشان تقدیر کرد که در 40 سالگی یک الگوست و هنوز عالی و بی‌نقص بازی می‌کند.
داستان خوشحالی پس از گل
خوشحالی پس از گل کریم اسلامی یادآوری بازی با پسر کوچکش است.اسلامی در این خصوص می گوید: پسرم هنوز حرف نمی‌زند اما وقتی دستم را روی صورتم می‌گذارم و برمی‌دارم می‌خندد و خوشحال می‌شود. من هم پس از گلزنی همین کار را انجام دادم و به عشق پسرم شادی کردم.
تشویق طرفداران نساجی را فراموش نمی کنم
او در گذشته ،یک بار با پیراهن تیمبادرانبرابر نساجی مازندران بازی کرد که تیمش مقابل نساجی، 4 بر یک باخت. البته کریم در خصوص این بازی و تشویق های هواداران نساجی می گوید: هرگز فراموش نمی‌کنم چطور نساجی‌چی‌ها تیم محبوب خود را تشویق می‌کردند. آرزوی من به عنوان یک مازندرانی بازی در نساجی و جلوی چشم هواداران پرشور این تیم بوده است.خوشحالم که در خدمت شان هستم.
اقدام حرفه‌ای مهاجم باتجربه

اسلامی در مرحله نیمه نهایی جام حذفی فصل کنونی، اقدامی حرفه ای انجام داد ‌و با مداخله به موقع خود اجازه نداد سرمربی تیمش برابر مس کرمان از داور کارت قرمز بگیرد. در این صحنه مهاجم نساجی باتجربه عمل کرد. وی درخصوص اینکه در صحنه ای جلوی ساکت الهامی را گرفت تا بیش از اندازه به داور اعتراض نکند و اخراج نشود، می گوید: الهامی یک بار اینگونه اخراج شده بود و دوست نداشتم او را از دست بدهیم. اگر او کنار خط باشد خیلی می‌تواند به ما کمک کند‌. به همین دلیل جلویش را گرفتم تا کارت قرمز نگیرد.

*کیوان طباطبایی










نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
آخرین اخبار