فرار رسیدن ماه محرم را تسلیت می‌گوییم      
PDF نسخه کامل مجله
چهارشنبه ۲۷ تير ۱۴۰۳ - July 17 2024
کد خبر: ۷۵۲۴۱
تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۴۰۱ - ۲۰:۲۸
این هفته با محمد رشید مظاهری ، دروازه بان تیم سپاهان اصفهان
آمده بود به استقلال تا دروازه بان ثابت تیم ملی شود. برخلاف آنچه تصور می شد محمد رشید مظاهری در استقلال سیر صعودی نداشت و فصل گذشته در استقلال نیمکت نشین شد.جدایی از استقلال در پایان نیم فصل گذشته برای بازگشت دوباره راه حل مظاهری بود و از این رو به سپاهان اصفهان ملحق شد.کادرفنی سپاهان به مظاهری اعتماد کرد و رشید دروازه بان اول طلایی پوشان شد .عملکردش در سپاهان نوسان داشت اما در چند بازی ثابت کرد که می توان به او اعتماد کرد.رشید ، لیگ بیست و دوم را در حالی آغاز کرد که امیدوار است با تیم ملی مسافر جام جهانی شود و جایگاه سابق خود را با نمایش خوب پس بگیرد.این هفته سراغ مظاهری سنگربان سپاهان رفتیم.
خوشبین به آینده

احترام به مربی
محمد رشید مظاهری در خصوص کار کردن با کادر جدید و پرتغالی تیم سپاهان اصفهان بر این باور است که کار کردن با هر مربی شرایط خاص خودش را دارد و کادرفنی تازه وارد از تظر فنی خوب است و از وضعیت کنونی در تیمش خوشحال است. رشید همیشه در حرف و عمل سعی کرده به مربی خود احترام بگذارد.
روزهای دشوار ، پس از ترک استقلال
مظاهری با جدایی از استقلال به زعم خودش شرایط سختی را پشت سر گذاشت. روزهای سختی که با بازی های حساس سپاهان در لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا توام شد.البته رشید در عین صداقت اعتراف کرد که پس از جدایی و حضور در سپاهان نتوانسته عملکردی که از او انتظار می رفته را به نمایش بگذارد.
امروز ، بهتر از دیروز
سنگربان سپاهان از عملکرد خود در فصل گذشته لیگ برتر راضی است زیرا تمام تلاش خود را کرد تا با تمام وجود در خدمت تیمش باشد.البته مظاهری معتقد است که درحال حاضر شرایط وی خیلی بهتر از گذشته است. هم از لحاظ روحی و هم از لحاظ فیزیکی.
تلاش برای همراهی تیم ملی
مظاهری امیدوار است تیم ملی را در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر همراهی کند.به زعم وی، اگر یک درصد هم شانس حضور در جام جهانی داشته باشد، تمام تلاش خود را برای آن یک درصد انجام می دهد. به این موضوع امیدوار است.
دلیل روابط خوبش با تماشاگران
مظاهری با تماشاگران تیم هایش ارتباط خوبی داشته و دارد.به زعم وی، دلیلش این است که در هر بازی باتمام توان بازی می کند‌.رشید اعتقاد دارد اگر هواداران استقلال با او روابط بهتری دارند علتش این است که درون دروازه این تیم کم نگذاشت و در سایر تیم های خود بخصوص سپاهان سعی کرده که از نهایت توان خود استفاده کند.
سال قهرمانی سپاهان
مظاهری به آینده تیم کنونی سپاهان خوشبین است. رشید بر این باور است که سپاهان در فصل جدید لیگ برتر شرایط مناسبی دارد و در اندازه های قهرمانی است.به زعم وی دیگر هیچ توجیهی برای ناکامی وجود ندارد و امسال سپاهان شانس قهرمانی دارد.
علت جدایی از استقلال
سنگربان کنونی سپاهان، علت جدایی خود از استقلال را عدم شرایط خوب در جمع آبی پوشان قلمداد می کند و این که مسائلی پیش آمد که از لحاظ روحی روی وی تاثیر منفی گذاشت. رشید، پیشنهاد سپاهان را پذیرفت تا مسیر تازه ای را آغاز کند‌ .
افتخار به قهرمانی تیم سابق
مظاهری در نیم فصل گذشته لیگ برتر نیمکت نشین بود و به او در استقلال تیم سابق اش بازی نرسید.به زعم رشید اگر به اندازه یک اپسیلون هم در قهرمانی استقلال فصل گذشته نقش داشته باشد به آن افتخار می‌کند و از این بابت خوشحال است.
تغییر مسیر داد!
محمد رشید مظاهری ،عدم اعتقاد سرمربی به خود را یک اتفاق می داند و این که پس از ۱۲ سال بازی در سطح نخست فوتبال باشگاهی ایران آنقدر باتجربه شده که با سرمربی اش بر سر نیمکت نشینی درگیر نشود و در ادامه مسیرش را تغییر دهد. لازم به یادآوری است که فرهاد مجیدی سرمربی سابق استقلال در فصل گذشته تصمیم گرفت مظاهری را نیمکت نشین کند و او را از لیست تیمش کنار بگذارد تا راهی سپاهان شود.
نارنجی را جایگزین قرمز کردند!
مظاهری پس از ترک استقلال با لباس یکدست قرمز از دروازه سپاهان در لیگ برتر حراست کرد.حرف و حدیث هایی از این بابت مطرح شد و رشید عنوان کرد که دنبال حاشیه و جنجال نیست.به زعم مظاهری، اگر رنگ دستکش ها و استوکش قرمز بود به این خاطر بود کسانی که دستکش و استوکش را تامین کردند رنگ قرمز را جایگزین نارنجی کردند در حالی که قرار نبود رنگ شان قرمز باشد.

*کیوان طباطبایی



نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار