PDF نسخه کامل مجله
شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - April 20 2024
کد خبر: ۷۵۸۰۲
تاریخ انتشار: ۱۹ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۶:۱۲
این هفته با عارف رستمی ، وینگر چپ تیم مس کرمان
عارف رستمی، وینگر چپ تیم فوتبال مس کرمان فصل خوبی را آغاز کرده است. او در بازی برابر تیم پیکان تهران یک گل به ثمر رساند و در بازی برابر تیم پرمهره گل گهر سیرجان درخشید و با به ثمر رساندن یک گل و یک پاس گل، ستاره تیمش در میدان بود.اگر تیمش گرفتار گل به خودی نمی شد می توانست یک برد ارزشمند را کسب کند اما گل گهری ها در شهرآورد کرمان با استفاده از ارسال های خطرناک در ثانیه های پایانی بازی موفق شدند به گل مساوی برسند. رستمی در هفته چهارم لیگ برتر نیز به علت عملکرد خوب خود بهترین بازیکن لقب گرفت و یکی از هفته های خوب فوتبالی خود را سپری کرد. هفته چهارم فصل کنونی لیگ برتر برای رستمی اهمیت ویژه ای دارد زیرا در این هفته به اندازه سال های گذشته فوتبال خود مطرح شد. این هفته سراغ مهاجم خرم آبادی مس کرمان رفتیم.
پرواز بر فراز لیگ برتر

*آقای گل لیگ دسته اول

عارف رستمی ، وینگر کنونی تیم مس کرمان، آقای گل لیگ دسته اول در فصل 1400-1399 است. او در همان فصل موفق شد با زدن 17 گل برای تیم خیبر خرم آباد، بهترین گلزن لیگ دسته اول شود. رستمی با عنوان آقای گلی در لیگ دسته اول شناخته شد و به لیگ برتر فوتبال ایران راه یافت.

*تعویض موثر تارتار در ذوب آهن

رستمی در نقل و انتقالات تابستانی فصل گذشته راهی تیم ذوب آهن اصفهان شد. او به عنوان تعویض طلایی مهدی تارتار، گل های حساسی برای این تیم در لیگ بیست و یکم به ثمر رساند.این مهاجم نوک، زننده گل پیروزی ذوب آهن در مصاف با تیم پدیده مشهد و صنعت نفت آبادان بود و با گل های سه امتیازی خود در فصل گذشته مطرح شد.

*گل عارف ، پرپر شد

مهاجم و وینگر خرم آبادی تیم مس کرمان، بهترین بازی خود در فصل کنونی لیگ برتر را برابر تیم گل گهر سیرجان انجام داد.رستمی در این بازی یکبار برای مس گلزنی کرد و یک پاس گل هم برای شروین بزرگ دیگر مهاجم مس فرستاد و یکی از روزهای خوب خود در لیگ برتر را سپری کرد. البته مس کرمان با گل به خودی ، برد را با مساوی عوض کرد و گل و پاس گل عارف پرپر شد.

*علت توقف مقابل تیم امیر قلعه نویی

عارف رستمی ، مهاجم مس کرمان پس از توقف برابر تیم گل گهر سیرجان یا همان شهرآورد کرمان گفت که طبق دستور کادرفنی عمل کرد و از همان راه هایی که فرزاد حسین خانی سرمربی مس گفته بود به تیم گل گهر گل زد و از همان نقاطی که حسین خانی گوشزد کرده بود تیمش دوگل از شاگردان امیر قلعه نویی دریافت کرد.رستمی اعتقاد دارد که اگر مس کرمان کمی باتجربه تر بازی می کرد می توانست برنده مسابقه باشد.

*پنالتی زن کرمانی ها

رستمی در فصل کنونی پنالتی زن اول مس کرمان است. او در دیداری که مس کرمان با 3گل پیکان تهران را شکست داد یکی از گل های تیمش را از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند. به زعم خودش ، فرزاد حسین خانی سرمربی مس کرمان تشخیص داده که او پنالتی زن نخست تیمش باشد.

*پست اصلی عارف

در حال حاضر عارف بنا به تشخیص فرزاد حسین خانی سرمربی کرمان به عنوان وینگر چپ بازی می کند. عارف در تیم های قبلی خود به عنوان مهاجم نوک بازی می کرد و اتفاقا در پست مهاجم نیز موفق شد در لیگ دسته اول ، آقای گل شود. البته رستمی در گذشته نشان داده که قابلیت بازی در 2 پست مهاجم نوک و وینگر را دارد .رستمی مثل بسیاری از بازیکنان سعی می کند در خدمت تیمش باشد و به معنای واقعی به تیمش کمک کند.

*دومین گلزن برتر تیم اصفهانی در فصل گذشته

رستمی در پایان فصل گذشته از تیم ذوب آهن اصفهان جدا شد. او پس از سعید باقرپسند(مهاجمی که کنون دچار مصدومیت شدید شده ) از نظر آماری دومین گلزن برتر تیم سابق خود به شمار می رفت. عارف در اولین بازی اش برای ذوب آهن اصفهان در فصل گذشته، حدود 8 دقیقه به میدان رفت و توانست برای تیمش اثرگذار باشد و اولین گل خود در لیگ برتر را به ثمر برساند. رستمی از فرصت 8 دقیقه ای نهایت استفاده را کرد. به زعم خودش دو هفته بعد هم به عنوان بازیکن تعویضی به میدان رفت و برای ذوب آهن گل زد تا توانمندی خود را به اثبات برساند.

*علت غیبت رستمی در هفته نخست

عارف رستمی در هفته نخست فصل کنونی لیگ برتر مجوز بازی پیدا نکرد. او به ایفمارک نرفته بود و از همین رو کارت بازی اش صادر نشد و در هفته اول نظاره گر عملکرد همبازیان خود در مسجد سلیمان بود. وینگر چپ مس کرمان از هفته دوم به لیست مس اضافه شد و در خدمت کادرفنی تیمش بود و در ترکیب اصلی قرار گرفت.

*بازیکن سابق تیم های پایه سایپا

وینگر تیم مس کرمان سابقه حضور در تیم های جوانان و امید سایپای تهران را دارد و در تیم نیروی زمینی تهران هم به میدان رفته است. همانطور که نوشتیم خیبر خرم آباد سکوی پرتاب عارف رستمی در فوتبال حرفه ای بود و توانست در این تیم، آقای گل لیگ دسته اول فوتبال ایران شود.

*مس ، تیم کوچکی نیست

بازیکن خرم آبادی پس از تساوی برابر تیم پرمهره گل گهر سیرجان از عملکرد تیم و همبازیانش دفاع کرد و اعلام داشت که مس کرمان در دو بازی برابر استقلال و گل گهر ثابت کرد که تیم کوچکی نیست و با ارائه بازی هجومی به دنبال بهترین نتایج در فصل کنونی لیگ برتر است و در بازی های بعدی هم مشخص می شود که مس از نظر فنی تیمی ضد فوتبال نیست و تیمی با قابلیت های بالا خواهد بود.رستمی بر این باور است که مس به عنوان یک تیم تازه وارد به لیگ برتر هفته به هفته بهتر خواهد شد.

* کیوان طباطبایی

نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
آخرین اخبار