PDF نسخه کامل مجله
يکشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - May 12 2024
کد خبر: ۷۶۶۵۸
تاریخ انتشار: ۰۷ آبان ۱۴۰۱ - ۰۹:۳۶
این هفته با محمد عباس زاده، مهاجم قائم شهری تراکتور تبریز
محمد عباس‌زاده ، مهاجم قائم شهری، مهمترین امید گلزنی تراکتور در لیگ بیست و دوم محسوب می شود.او طی 2 فصل گذشته بهترین گلزن تراکتور در لیگ برتر بوده و در لیگ امسال با 6 گل زده بهترین گلزن سرخپوشان تبریزی تا پایان هفته دهم بوده است.با نگاهی به جدول گلزنان لیگ درمی‌یابیم عباس‌زاده به کمک ریکاردو آلوز هافبک گلساز برزیلی ، روی بیش از 50 درصد گل‌های تیمش در فصل کنونی تاثیرگذاری مستقیم داشته‌ است. اوج عملکرد عباس زاده در فصل کنونی لیگ برتر ، هت تریک وی مقابل تیم نفت مسجد سلیمان در یک بازی پرگل و تماشایی بود.تراکتور با گلزنی مهاجم قائم شهری خود به جایگاه سابق خود برگشته است و عباس زاده در این مسیر نقش تعیین کننده ای در اوج گیری پرشورها داشته است.این هفته سراغ محمد عباس زاده ، فوروارد مازندرانی تبریزی ها رفتیم.
بهترین گلزن

صدر جدول گلزنان

در حال حاضر محمد عباس زاده ، مهاجم قائم شهری تراکتور تبریز با به ثمر رساندن 6در صدر جدول گلزنان لیگ برتر قرار دارد. لوکادیا مهاجم هلندی و فرصت طلب پرسپولیس ، جدی ترین رقیب عباس زاده در جدول گلزنان است و این رقابت به یکی از اتفاقات قابل توجه فصل جاری لیگ برتر بدل شده است.عباس زاده برای تصاحب صدر جدول گلزنان خیز برداشته است و پس از هت تریک در بازی برابر تیم نفت مسجد سلیمان برای علاقه مندان به فوتبال و بخصوص طرفداران تراکتور جدی شد.

برد شیرین با هت تریک عباس زاده

هت‌تریک فوروارد قائم شهری تراکتور مقابل نفت مسجدسلیمان در هفته نهم لیگ برتر از اتفاقات مهم لیگ بیست و دوم بود.عباس زاده در بازی خانگی تراکتور مقابل تیم نفت مسجد سلیمان کاری کرد کارستان و تیم را از باخت خانگی نجات داد و سه امتیار ارزشمند را برای قرمزهای تبریز به دست آورد.گل سوم تراکتور و عباس زاده به شکل زیبایی به ثمر رسید و مهاجم قائم شهری با ضربه قیچی برگردان سند پیروزی تراکتور را امضا کرد و اگر بخت یاری اش می کرد می توانست دو گل دیگر هم به نفت مسجد سلیمان بزند.نکته جالب اینکه عباس‌زاده دو گل خود در این بازی را در دقایق آخر به ثمر رساند و تیمش را با دو ضربه از داخل محوطه جریمه پیروز کرد.

گل سه امتیازی به پرسپولیس

تراکتور در لیگ بیست و دوم ، بردی ارزشمند و خارج از خانه را مقابل پرسپولیس به دست آورد. تراکتور در ورزشگاه آزادی با تک گل محمد عباس زاده از سد پرسپولیس و ستارگانش گذشت که اوج کار این مهاجم تراکتور در فصل جاری لیگ برتر بود.گل سه امتیازی عباس زاده به پرسپولیس به ارزشمندترین گل تراکتور در لیگ امسال تبدیل شد و در حال حاضر وی مهمترین بازیکن قربان بردیف سرمربی روس تبار تراکتور به شمار می آید.

زوج قائم شهری - برزیلی

با نگاهی به جدول گلزنان و پاسورهای لیگ درمی‌یابیم محمد عباس‌زاده و ریکاردو آلوز هر یک به تنهایی روی بیش از پنجاه درصد گل‌های تراکتور در این فصل تاثیرگذاری مستقیم داشته‌اند .ریکاردو آلوز با 6 پاس گل در 9 مسابقه آمار فوق‌العاده هر 133 دقیقه یک پاس را از خودش بر جا گذاشته و محمد عباس‌زاده هم با 6 گل، هر 134 دقیقه یک گل برای تیم بردیف به ثمر رسانده تا تراکتوری‌ها در بین بالانشینان جدول رده بندی جا خوش کنند.مهارت فوق‌العاده آلوز در ارسال و قدرت سرزنی بالای عباس‌زاده هماهنگی این زوج هجومی تراکتور را به بالاترین میزان ممکن رسانده است.

زننده اولین گل تراکتور در لیگ بیست و دوم

شب شکست تراکتور مقابل گل گهر در اولین هفته لیگ بیست و دوم، محمد عباس زاده اولین گل تیمش در فصل جاری را به ثمر رساند. عباس زاده طی سه هفته ابتدایی لیگ، تلاش های ناموفقی برای گلزنی داشت تا این که در بازی مقابل آلومینیوم، خیلی زود توانست دروازه حریف را باز کند.

حسرت محمد مقابل " هوادار"

دیدار تراکتور و هوادار که در تبریز برگزار شد با نتیجه تساوی به پایان رسید.تراکتور برای گشودن دروازه حریف خیلی تلاش کرد اما شانس یار تبریزی ها نبود.البته در این مسابقه، ضربه قیچی برگردان عباس زاده که با فاصله ای اندک از کنار دروازه هوادار عبور کرد، مهمترین خطر قرمزپوشان تبریزی روی دروازه تیم میهمان در آن بازی بود که مهاجم تراکتوری ها بابت از دست دادن آن حسابی حسرت خورد.

گل تماشایی به آلومینیوم

عباس زاده که در ادامه بازی با هوادار نیز موفق به گلزنی نشده بود، با انگیزه ای بالا در بازی مقابل آلومینیوم حضور یافت و توانست خیلی زود قفل دروازه تیمی را باز کند که تراکتور نتایج درخشانی برابرش کسب نکرده است.تنها 2 دقیقه از زمان بازی گذشته بود که همکاری اسدی و گوستاوو به حرکتی انجامید که پایان آن منجر به گلزنی تماشایی عباس زاده شد. اسدی با قلدری توپ را از بازیکن حریف گرفت و سربالا، ارسالی دقیق به داخل محوطه انجام داد و گوستاوو آن را برای عباس زاده کاشت تا این بازیکن با یک والی دقیق (شما بخوانید ضربه روپا)، تور دروازه حریف را به لرزه در آورد.

شروع لیگ بیست و یکم با گلزنی عباس زاده

تراکتور در اولین بازی خود در لیگ بیست و دوم با نتیجه دو بر یک مغلوب گل گهر در سیرجان شد، تک گل این تیم را محمد عباس‌زاده در نیمه دوم به ثمر رساند .مهاجم 32 ساله تراکتور چند دقیقه بعد از گل دوم تیم میزبان و روی ارسال دقیق آلوز با ضربه سر دروازه محسن فروزان را باز کرد.او فصل گذشته نیز در هفته اول موفق به باز کردن دروازه گل گهر شده بود، تراکتور آن دیدار را با نتیجه 4 بر یک واگذار کرد. گل عباس زاده در بازی این فصل دو تیم نیز مثل فصل گذشته، در نتیجه بازی بی‌تاثیر بود با این تفاوت که سرخ پوشان با نتیجه‌ای نزدیک کار را واگذار کردند.

بهترین گلزن تراکتور ، طی 2 فصل اخیر

عباس‌زاده طی دو فصل اخیر بهترین گلزن تیم تراکتور بوده است. او طی دو فصل اخیر برای تراکتور توانسته 24 گل به ثمر برساند و در حال حاضر هم تا پایان هفته دهم لیگ بیست و دوم موفق شده 6 گل برای پرشورها به ثمر برساند.طبق آمار عباس زاده منهای فصل کنونی موفق شده 117 گل در لیگ برتر و لیگ دسته اول به ثمر برساند.

"آقای گل " لیگ شد و به قولش وفا کرد

عباس زاده در 9 مرداد 1395برای دومین بار به نساجی مازندران تیم زادگاهش ملحق شد. او در ابتدای فصل مسابقات لیگ دسته اول به هانی، پسر مرحوم هادی نوروزی کاپیتان اسبق پرسپولیس قول داد که به یاد پدرش ، 24 گل به ثمر برساند.محمد در پایان همان فصل از لیگ دسته اول موفق شد 24 گل برای نساجی به ثمر برساند و آقای گل مسابقات شود. عباس زاده در 9 بازی برای نساجی دبل کرد که رکورد قابل توجهی در لیگ دسته اول به شمار می آید.

* کیوان طباطبایی
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها