PDF نسخه کامل مجله
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - March 29 2024
کد خبر: ۷۸۸۴۰
تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۸:۲۸
این هفته با محمد رضا خالدآبادی ، دروازه بان جوان تیم هوادار تهران
محمد رضا خالدآبادی دروازه بان تیم هوادار تهران یکی از پدیده های لیگ بیست و دوم است. او در 21 سالگی به عنوان دروازه بان سوم به تیم تهرانی ملحق شد و در اواخر نیم فصل نخست اعتماد کادزفنی هوادار را به خوبی پاسخ داد و مهرداد طهماسبی و میلاد فراهانی دو سنگربان باتجربه تیمش را نیمکت نشین کرد و درحال حاضر توانسته آمار خوبی را در لیگ برتر ثبت کند.خالدآبادی در چند بازی پیاپی نشان داد که گلر باآتیه ای است و اگر میدان ببیند قادر است ترقی کند و به مراتب بالاتر برسد. این هفته سراغ محمد رضا خالدآبادی جوان رفتیم:
پدیده لیگ بیست و دوم



**
گلر سابق تیم جوانان پرسپولیس
محمد رضا خالدآبادی دروازه بان جوان تیم هوادار تهران سابقه بازی در تیم جوانان پرسپولیس را دارد و داود فنایی هنگامیکه مربی گلر های سرخپوشان بود به استعداد این سنگربان باآتیه پی برد و او را قبل از لیگ بیست و دوم به هوادار آورد.
**
نمایش قابل قبول مقابل پرسپولیس
خالد آبادی در هفته بیستم فصل کنونی لیگ برتر مقابل پرسپولیس تیم سابق خود نمایش خوبی داشت و «کلین شیت» کرد.او مقابل سرخپوشان خیلی انگیزه داشت و در پایان مسابقه از داود فنایی و کادرفنی هوادار تشکر کرد که به وی مقابل پرسپولیس اعتماد کردند.البته خالد آبادی با چند «سیو» پاسخ اعتماد فنایی را دارد.
**
متولد کرج
محمد رضا خالد آبادی متولد سال 1380 در کرج است و یکی از پدیده های دروازه بانی در لیگ بیست و دوم به شمار می آید.او در هفته های اخیر با عملکرد تحسین برانگیز خود موفق شد که مهرداد طهماسبی و میلاد فراهانی دو دروازه بان باتجربه هوادار را نیمکت نشین کند. تشخیص خوب فنایی به عنوان مربی دروازه بانان هوادار باعث شد که خالد آبادی جوان در لیگ برتر دیده شود.
**
از نکات فنی دو هم پست باتجربه ام استفاده می کنم
خالدآبادی درباره نیمکت‌نشین کردن دو گلر با تجربه هوادار و هم‌چنین انتقاداتی که به داود فنایی در زمان حضورش در پرسپولیس مطرح می‌شد، می گوید: مهرداد طهماسبی و میلاد فراهانی واقعا گلرهای خوبی هستند و از نکاتی که می‌گویند استفاده می‌کنم. آقا داود هم وقتی به پرسپولیس رفت، آن تیم‌ به فینال آسیا صعود کرد و سال بعد هم رکورد «کلین‌شیت» برای حامد لک بود. محمد رضا اخباری و پیام نیازمند را هم ایشان معرفی کرده است.
**
جایگاه هوادار ، بالای جدول است
دروازه‌بان جوان هوادار معتقد است که تیم هوادار قادر است تا به جمع 6 تیم بالای جدول رده بندی صعود کند.خالد آبادی می گوید که تیمش در هر بازی فرصت های مناسبی دارد که اگر به گل تبدیل شود تیمش در جایگاه بالاتری در جدول قرار می گیرد.
**
7«کلین شیت» در 10 بازی
این گلر جوان در 10 بازی، 7 کلین شیت برای هوادار تا پایان هفته بیستم فصل کنونی لیگ برتر به ثبت رسانده است.وی در مورد این آمار و عملکردش می گوید:: با تلاش کادرفنی و بازیکنان و همچنین روحیه‌ای که از خانواده‌ام به من منتقل شده این آمار را ثبت کردم اما همچنان از خودم راضی نیستیم . امیدوارم این شرایط ادامه داشته باشد.
**
سرمربی هوادار به جوانان بها می دهد
خالدآبادی درباره ساکت الهامی سرمربی تیم هوادار می گوید: آقای ساکت الهامی در تمرینات به بازیکنان جوان خیلی بها می‌دهد و به جزئیات توجه دارد و در صورت اشتباه، تمرین را متوقف و نکات فنی را گوشزد می‌کند. تمام آیتم‌های تمرین باید طبق اصول او انجام شود و به نظرم این موارد به پیشرفت تک تک بچه‌ها کمک کرد. فکر می‌کنم تمام بازیکنان تیم در این فصل به میدان رفته اند.
**
واکنش موثر مقابل فولاد
دیدار فولادخوزستانوهوادار تهران از هفته چهاردهم لیگ برتر در در یک بازی فیزیکی و درگیرانه با تساوی بدون گل خاتمه یافت. البته دو تیم موقعیت‌هایی داشتند که به گل تبدیل نشد. جدی‌ترین موقعیت فولاد در دقیقه 53 به دست آمد.ساسان انصاری، کاپیتان فولادی‌ها در موقعیت تک به تک قرار گرفت امامحمدرضا خالدآبادیدروازه‌بان 21 ساله هوادار با یک شیرجه خوب سد راه او شد و یکی از واکنش های موثر خود را به نمایش گذاشت.
**
اولین بازی خالدآبادی در لیگ برتر
به رغم سردی هوا و بازی سنگینبرابر نساجی مازندران در هفته سیزدهم فصل کنونی لیگ برتر، ساکت الهامی سرمربی هوادار به جوانگرایی رو آورد و در ترکیب ثابت تیم خود دو بازیکن زیر 23 سال یعنی فرهاد زاوشی و محمدرضا خالد آبادی را قرار داد.زاوشی 20 ساله در خط حمله به کار گرفته شد اما نکته جالب توجه در خصوص گلر جوان هوادار بود. مقابل نساجی خبری از میلاد فراهانی و مهرداد طهماسبی، دو دروازه‌بان با تجربه این تیم نبود و به جای آنها، محمدرضا خالد آبادی 21ساله به زمین رفت.اولین بازی خالدآبادی در لیگ برتر با رضایت کادرفنی همراه شد و او نشان داد که قابلیت های خوبی درون دروازه دارد.

*کیوان طباطبایی

نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
آخرین اخبار