PDF نسخه کامل مجله
شنبه ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - May 04 2024
کد خبر: ۸۲۱۱۴
تاریخ انتشار: ۲۶ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۸:۴۵
این هفته با مسعود زائر کاظمینی ، بازیکن تیم ملوان بندر انزلی
بهترین گلزن

نقش پررنگ مسعود در برد پرگل
پیروزی چهار بر صفر تیم ملوان بندرانزلی برابر فولاد خوزستان با درخشش مسعود زائر کاظمینی در هفته سوم لیگ برتر همراه شد. بازیکنی که علاوه بر دو گلی که به ثمر رساند می‌توانست هت تریک کند که با بدشانسی پنالتی‌اش از دست رفت. زائرکاظمینی در این بازی به عنوان یک مهاجم علاوه بر گلزنی چند بار هم برای همبازیانش موقعیت ساخت.
موثرترین بازیکن کنونی ملوان
در حال حاضر مسعود زائر کاظمینی  با 3 گل زده یکی از موثرترین بازیکنان لیگ بیست وسوم به شمار می‌آید.او در مصاحبه ای که اخیرا داشت عنوان کرد که همبازیانش پیش بینی نمی کردند که 4 گل به فولاد خوزستان بزنند.مسعود در خصوص نتایج 2 هفته ابتدایی ملوان در فصل کنونی لیگ برتر هم خاطر نشان کرد که تیمش به هیچ وجه مستحق باخت نبود و پس از باخت به استقلال هم قسم شده بودند که در لیگ برتر برابر حریف خود برنده شوند.
یک کار قشنگ
مسعود پس از درخشش در بازی برابر تیم فولاد خوزستان کار قشنگی کرد و همبازیانش را بابت همراهی اش در بازی ستود و گفت:دو گل زدم و از هم تیمی‌هایم ممنون هستم. خوشحالم که توانستم نتایج زحمات آنها را به ثمر برسانم و تمام تلاشم را می‌کنم که بتوانم این روند را حفظ نمایم.
بقا در لیگ برتر
زائر کاظمینی در ابتدای فصل گذشته لیگ برتر هم نمایش خوبی داشت ولی بنا به دلایلی هفته به هفته افت کرد. البته شرایط حاکم بر ملوان را در فصل گذشته علت افت خود و تیم می داند و در این خصوص می گوید: پارسال با آن شرایط مالی هنر کردیم که تیم ملوان را در لیگ برتر نگه داشتیم.
نقش مربی
مسعود با زدن 3 گل دومین گلزن فصل کنونی لیگ برتر است. وی با اشاره به نقش سرمربی ملوان در موفقیت اخیرش در این باره می گوید: با وجود ستارگانی که در لیگ برتر هستند باعث افتخارم است که بتوانم این روند را ادامه دهم. امیدوارم بتوانم با تلاش و تمرکز در کورس آقای گلی بمانم. شرایط تیم هرسال متفاوت است . امسال بازیکنان مطرح  بیشتری داریم و شرایط بهتر است. آقای تارتار با اعتماد به نفسی که به من تزریق کرده توانسته‌ام تا اینجای کار خوب کار کنم.
آزادی عمل در خط حمله
زائر کاظمینی در لیگ بیست و سوم تغییر پست داد و تاثیرگذاری بالایی در روند تهاجمی و گلزنی تیم خود داشته است.بازیکن ملوان درباره تغییر پست خود در لیگ بیست و سوم می گوید: فصل گذشته وینگر بودم و امسال مهاجم هستم. فرقی ندارد، هرجا کادر فنی دستور بدهد بازی می‌کنم. امسال در این پست آزادی عمل بیشتری دارم.
پایم  سُر خورد
مسعود در بازی برابر فولاد خوزستان یک ضربه پنالتی را هدر داد. وی یا ناراحتی در این خصوص می گوید: من پشت توپ ایستادم و با اینکه تمام هدف و تمرکزم این بود که توپ وارد دروازه حریف شود اما خراب شد. پای تکیه گاهم ُسر خورد و پنالتی از دست رفت. سعی می‌کنم بار دیگر که پشت توپ ایستادم بهترین ضربه را بزنم.
جو ورزشگاه انزلی فوق العاده است
مهاجم ملوان درباره جو ورزشگاه سیروس قایقران بندر انزلی می گوید: جو فوق‌العاده ای بخصوص با حضور بانوان در ورزشگاه بندر انزلی وجود دارد. فکر نمی‌کردم آنقدر بانوان در انزلی فوتبالی باشند.
درگیری با بازیکن نفت مسجد سلیمان
فصل گذشته لیگ برتر که مسعود به عنوان وینگر برای ملوان بندر انزلی بازی کرد در بازی با نفت مسجد سلیمان با میثم نقی زاده بر سر صحنه ای درگیر شد.البته او در بین دو نیمه از نقی زاده عذرخواهی کرد.وی در این خصوص می گوید:آقا میثم بزرگ ما است و به خاطر درگیری‌ که بین ما وجود آمد، بین دو نیمه از ایشان عذرخواهی کردم. بازیکن حریف در حین پرتاب اوت، توپ از دستش افتاد و فکر کردم داور خطای پرتاب اوت بازیکن حریف را به نفع ما اعلام کرده است. به همین خاطر می‌خواستم که بازی را آغاز کنم اما میثم نقی‌زاده با یک برخورد مانع از این کار شد و تنش جزئی بین ما رخ داد. این درگیری ها در فوتبال اجتناب‌ ناپذیر است.
گل دیدنی به نساجی
بازیکن تیم ملوان در فصل گذشته برابر تیم نساجی مازندران ، گل چشم نوازی به ثمر رساند.وی در دقیقه 67 بازی روی یک پاس بلند بعد از ورود به محوطه جریمه نساجی با یک شوت سرکش دروازه تیم قائم شهری را باز کرد و تیمش را دو بر یک پیش انداخت و ملوانی ها را در آستانه کسب سه امتیاز حساس قرار داد .البته دقایقی بعد دروازه تیم ملوان روی ضربه ایستگاهی و سرزنی علیرضا ابراهیمی باز شد تا نتیجه بازی 2-2 شود .
...از عقاب تا ملوان
مسعود زائر کاظمینی بازیکن تیم ملوان بندر انزلی متولد 17 آبان 1376 از کاشان است . وی سابقه بازی در تیم های شهرخودرو، عقاب و خوشه طلایی  را دارد.

* کیوان طباطبایی

نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
آخرین اخبار