PDF نسخه کامل مجله
سه‌شنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - April 30 2024
کد خبر: ۸۲۲۱۹
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۴۰۲ - ۲۱:۵۹
این هفته با مهدی لیموچی ، فوروارد تیم آلومینیوم
مهدی لیموچی مهاجم 23 ساله تیم آلومینیوم اراک در پایان چهار هفته از برگزاری لیگ بیست و سوم جزو موثرترین بازیکنان بود. او برآمده از جوانگرایی فصل گذشته تیم پیکان به شمار می رود. شاگرد مجتبی حسینی در فصل گذشته بود و با او در فصل کنونی لیگ برتر به تیم آلومینیوم آمد.حسینی در پیکان به مهدی میدان داد و او هم از فرصت به دست آمده نهایت استفاده را کرد.درحال حاضر لیموچی بهترین گلزن آلومینیوم است و در کسب نتایج خوب اراکی ها نقش قابل توجهی دارد. به همین منظور این هفته سراغ فوروارد جوان نماینده اراک در لیگ برتر رفتیم .
رونالدوی اراکی ها

*فوتبالیستی از کازرون
مهدی لیموچی وینگر فصل گذشته پیکان تهران که در این فصل به آلومینیوم اراک آمده اهل کازرون است و سابقه بازی در تیم‌های پیکان و قشقایی شیراز را دارد.
*تحسین مهدی  
مهدی لیموچی، شماره 7 آلومینیوم در بازی برابر شمس آذر قزوین درخشید و 2 گل برای تیم اراک به ثمر رساند.طرفداران آلومینیوم پس از درخشش لیموچی به تشویق او پرداختند و وی را تحسین کردند‌ البته مهدی هم در مصاحبه ای از هواداران تیمش تشکر کرد.وی در این باره می گوید: خدا را شکر که دو گل به ثمر رساندم. بسیار خوشحالم که طرفداران از این به بعد مرا بیشتر می‌شناسند و من هم تمام تلاشم را می‌کنم که به یاری خدا روز به روز و هفته به هفته روند رو به رشدی داشته باشم.
*" رونالدوی آلومینیوم "
گزارشگر تلویزیونی بازی های فوتبال اراک در جریان بازی آلومینیوم و شمس آذر به لیموچی لقب رونالدو را داد و سبب شد تا تماشاگران اراکی از این پس وی را با این لقب در ورزشگاه تشویق کنند.لیموچی در خصوص اینکه لقب رونالدو را به او داده‌اند، عنوان کرد: بعد از بازی صحنه گل را که دیدم گزارشگر خوب تلویزیون اراک نسبت به من لطف داشت و من را m.l.7  صدا کرد، شاید بخاطر این موضوع بوده که هواداران و مردم بسیار خوب اراک به من لقب رونالدو را داده‌اند.
*بدشانسی آوردم
وینگر سبزپوشان اراک که سال گذشته برای تیم سابق خود فقط دو گل زد در حال حاضر تا هفته چهارم دو گل به ثمر رسانده است و جزو بازیکنان موثر آلومینیوم به شمار می آید، وی در این باره می گوید: پارسال هم روند خوبی داشتم ولی در چند بازی بد شانسی آوردم و توپ‌هایم به گل بدل نشد. ان شاالله با تلاش و پشتکار این روند ادامه داشته باشد و یک عملکرد خوب را از خود به جای بگذارم.
*سه برد متوالی
تیم آلومینیوم در هفته نخست در ورزشگاه آزادی به پرسپولیس باخت ولی سه بازی بعدی خود را برد و با 9 به  بالانشینان جدول رده بندی لیگ برتر ملحق شد.لیموچی در خصوص سه پیروزی متوالی آلومینیوم می گوید : ما از روز اول تلاش کردیم که بهترین نتایج را برای مردم خوب اراک و آلومینیوم رقم بزنیم و خدا را شکر با تلاش بسیار زیاد تمام بازیکنان و کادر‌فنی بسیار خوب‌مان، این نتایج شیرین برایمان رقم خورده و امیدوارم ادامه‌دار باشد.
*برد روحیه بخش
آلومینیوم فصل بیست و سوم لیگ برتر را با باخت خارج از خانه آغاز کرد.هفته دوم لیگ برتر برای مجتبی حسینی و بازیکنانش در اراک اهمیت ویژه ای داشت. آلومینیوم به بردی روحیه بخش احتیاج داشت تا دل تماشاگران خود را به دست بیاورد.آلومینیوم در هفته دوم لیگ برتر میزبان تیم استقلال خوزستان بود. هر دو تیم انگیزه بالای برای کسب پیروزی داشتند و همین مساله کار حسینی و شاگردانش را دشوار کرد.البته میزبان در این بازی برنده شد. این برد نقطه عطفی برای تیم اراک بود.مهدی در خصوص با پیروزی تیمش برابر استقلال خوزستان در اراک می گوید: خوشحالم که بعد از بازی سخت مقابل تیم پرسپولیس که به شکست مان منجر شد یک برد ارزشمند را در مقابل هواداران خوب‌مان به دست آوردیم. بازی بسیار محکمی بود و هر دو تیم خیلی پر تلاش ظاهر شدند. خوشبختانه مزد زحمات‌مان را با 3 امتیاز در این بازی به دست آوردیم. استقلال خوزستان هم تیم واقعاً خوبی نشان داد.
*جوانگرایی حسینی ، تحسین برانگیز است
لیموچی که دومین فصل است شاگرد مجتبی حسینی است درباره سرمربی آلومینیوم می گوید:کار کردن با آقای حسینی لذت‌بخش است . تمام توانمان را می‌گذاریم تا تیم تحت هدایت آقا مجتبی را به جایگاه واقعی برسانیم. آقای حسینی، تعداد زیادی جوان را در لیگ بازی می‌دهد و حقیقتا این کار قابل تحسین است. حسینی به ما بازیکنان جوان لطف زیادی داشته است.تیم ما هفته به هفته روند رو به رشد خود را طی می‌کند. به‌مرور با هم هماهنگ می‌شویم و نتایجی درخور شأن تیم آلومینیوم اراک کسب می کنیم.
*دوری 16 ماهه از لیگ برتر
لیموچی در فصول گذشته با محرومیتی بیش از یکسال مواجه شد و از نظر فوتبالی لطمه خورد.وی درباره محرومیتش‌ به خاطر شکایت قشقایی شیراز بعد از انتقال به فولاد خوزستان و سپس حضورش در تیم پیکان تهران می گوید: آن فصلی که در قشقایی بازی می کردم پیشنهادات زیادی داشتم و سرانجام فولاد خوزستان را انتخاب کردم. در یکی دو بازی برای فولاد به میدان رفتم، پس از آن باشگاه قشقایی به خاطر فسخ یک‌طرفه قرارداد از من شکایت کرد. حدود یک سال زمان برد تا رای صادر شود تا اینکه چهار ماه، مرا محروم کردند. در مجموع یک سال و چهار ماه از میادین دور بودم. ‎پس از پایان دوران محرومیت، پیکان را به عنوان مقصد بعدی خود انتخاب کردم.
*فرصت سوزی
پیکان در ایستگاه بیست و سوم فصل گذشته لیگ برتر مقابل آلومینیوم در اراک به تساوی یک - یک رسید. اتفاقا مهدی لیموچی که فصل قبل مهاجم خودروسازان بود در این بازی عملکرد مناسبی داشت و یک موقعیت عالی برای تمیروف مهاجم سابق پیکان ساخت که او بابی دقتی فرصت سوزی کرد. تماشاگران آلومینیوم از همان بازی با لیموچی آشنا شدند. وی در خصوص این دیدار می گوید:  در هر دو نیمه موقعیت گلزنی داشتیم اما متاسفانه تبدیل به گل نشد. در این دیدار یک موقعیت خوب برای تمیروف ساختم، اما ضربه او با بدشانسی وارد دروازه حریف نشد. فرصت‌های دیگری نیز داشتیم به گل بدل نشد.
*کیوان طباطبایی

نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
آخرین اخبار