PDF نسخه کامل مجله
يکشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - April 28 2024
کد خبر: ۸۳۹۱۰
تاریخ انتشار: ۰۸ دی ۱۴۰۲ - ۱۷:۱۳
این هفته با جواد آقایی پور ، مهاجم گیلانی استقلال خوزستان
تیم استقلال خوزستان تا پیش از دیدار مقابلپرسپولیسدر هفته سیزدهم لیگ برتر تنها شش گل به ثمر رسانده بود اما برابر حریف قدرتمند خود با بهره‌گیری از فرصت‌ها دو گل به ثمر رساند. جواد آقایی‌پور ستاره استقلال خوزستان در این بازی بود. ثبت دو گل خاطره‌انگیز برابر علیرضا بیرانوند دروازه بان ملی پوش اتفاقی بود که در این فصل تنها دو تیم موفق به انجام آن شده‌اند . الدحیل و النصر موفق شده بودند دو بار در یک بازی دروازه علیرضا بیرانوند را باز کنند و حالا جواد آقایی‌پور با همراهی هم‌تیمی‌هایش این اتفاق را با زدن ۲ گل تکرار کرده است.لازم به یادآوری است که گروه فوتبال کیهان ورزشی، جواد آقایی پور را به عنوان بهترین بازیکن هفته سیزدهم لیگ برتر انتخاب کرد. این هفته سراغ مهاجم گیلانی استقلال خوزستان رفتیم .
بازیکنی شمالی که

گلزنی به پرسپولیس ، سقف آرزوهایم نیست

آقایی‌پور مهاجم گیلانی تیم استقلال خوزستان پس از درخشش برابر سرخپوشان اعلام کرد که زدن 2 گل برابر پرسپولیس سقف آرزوهایش نیست. او بعد از تجربه بازی در سه تیم شمالی، اکنون ستاره تیم سیروس پورموسوی در قلب فوتبال خوزستان است.

جایگاه استقلال خوزستان ، اینجای جدول نیست

جواد درباره راهنمایی های سیروس پورموسوی سرمربی تیم استقلال خوزستان قبل از صف آرایی با پرسپولیس می گوید: آقای پورموسوی پیش از بازی بارها با من صحبت کرده بود و مسیرهایی که می‌توانستم در این بازی به گل برسم را با هم صحبت کردیم. می‌دانستم که می‌توانم اتفاق خوبی را رقم بزنم. البته اتفاق مهم برای استقلال خوزستان این بود که برابر پرسپولیس به برد برسیم. حقیقتا جایگاه استقلال خوزستان اینجای جدول نیست. 

خواب گلزنی به پرسپولیس را دیده بودم

آقایی پور پس از گشودن دروازه پرسپولیس می گوید که خواب گل زدن به سرخپوشان تهرانی را دیده بود. وی در این خصوص می گوید:پرسپولیس تیم بزرگ و قابل احترامی است. نمی‌خواهم دیگر به این بازی فکر کنم و همانطور که گفتم راه زیادی داریم و مهم این است که بتوانم شرایط تیم استقلال خوزستان در جدول را تغییر دهیم. به موفقیت در این بازی مهم ایمان داشتم .آنقدر به بازی با پرسپولیس فکر کردم که شب بازی هم خوابش را دیدم.

بزرگترین مسئولیت ما 

مهاجم گیلانی استقلال خوزستان از تمامی کسانیکه به موفقیت وی در هفته سیزدهم لیگ برتر کمک کردند تشکر می کند و می گوید:از لطف تمامی دوستانی که کمک کردند و تبریک گفتند تشکر می کنم. بخصوص از کادرفنی که به من اعتماد کردند و هم‌تیمی‌های که کمک زیادی به من کردند. ما یک تیم هستیم که باید در کنار هم اتفاقات خوبی را رقم بزنیم. بزرگترین مسئولیت ما این است که در این مقطع بتوانیم شرایط تیم را در جدول تغییر دهیم.

تیم ملی و بازی در تیم های اروپایی

آقایی پور بر این عقیده است که زدن دو گل مقابل پرسپولیس برای وی پایان راه نیست. او اهداف بزرگی دارد.جواد دراین باره می گوید: در 23 سالگی به این فکر می کنم که یک مسیر طولانی پیش روی من قرار دارد. می‌خواهم تمام اهدافی که برای خود قرار داده‌ام را دنبال کنم و به آنها برسم . گل زدن به پرسپولیس یکی از این اهداف بود . بازی در تیم ملی و تیم‌های اروپایی را در ذهن دارم وسالهاست که امیدوارانه اهدافم را تعقیب می کنم.

4بخیه خوردم

جواد در جریان بازی استقلال خوزستان و پرسپولیس با سنگ پرانی عده ای تماشاگر نما از ناحیه سر آسیب دید. وی در این خصوص می گوید: شانس من بود. اصلا فکر نمی‌کنم از سمت چه کسی بوده است. بعد از بازی خیلی‌ها گفتند پرسپولیسی‌ها زدند یا استقلالی ها. خدا را شکر که آسیب جدی نداشته است اما از تمامی هواداران در تمامی تیم‌ها می‌خواهم برای اعتراض از این اقدامات انجام ندهند . اگر این سنگ‌ها به فردی بخورد و اتفاق تلخی رخ دهد، با درد وجدان چه خواهند کرد؟ پس از این صحنه از نظر بدنی شرایط خوبی نداشتم و شوک بزرگی برایم بود. چهار بخیه خوردم و فقط می‌توانم بگویم خدا را شکر که اتفاق بدی رقم نخورد.

خیلی زود از منطقه سقوط فاصله می گیریم

آقایی پور امیدوار است که استقلال خوزستان در هفته های پیش رو نتایج دلخواه را کسب کند و از قعر جدول رده بندی جدا شود.وی در این خصوص می گوید: ما در فصل گذشته هم در شرایطی قرار گرفته بودیم که همه می‌گفتند شانس صعود بهلیگ برتررا نداریم. اما در نهایت این اتفاق را به سرانجام رساندیم. شک ندارم که در این فصل هم قادر خواهیم بود خیلی زود از منطقه سقوط فاصله بگیریم. امیدوارم این اتفاق خوب برای ما بیفتد و ما برای جدایی از قعر جدول در بازی های آینده می جنگیم.

مهاجمی از رشت

جواد آقایی‌پور اهل رشت است که اولین‌بار در تیم سپیدرود درلیگ برتربازی کرد و چهره شد. مهاجم استقلال خوزستان در تیم‌های نساجی مازندران و شهرداری آستارا هم بازی کرده و حالا در جنوب می درخشد.

گلزنی در دربی خوزستان

جواد آقایی‌پور در دربی خوزستان هم درخشید. مهاجم استقلال خوزستان یک گل زد و بارها مدافعان صنعت نفت آبادان را آزار داد. این بازیکن 23 ساله که ستاره فصل گذشته استقلال خوزستان در مسیر صعود بهلیگ برتربود و در این فصل هم توانسته با وجود نتایج پرنوسان آبی‌پوشان ستاره تیمش باشد، با یک حرکت تکنیکی سنگرگیر مدافع صنعت نفت را از پیش رو برداشت و سپس با ضربه‌ای فنی به زاویه مخالف موفق شد در واپسین ثانیه‌های نیمه نخست گل ارزشمندی را برای تیمش به ثمر برساند.این مسابقه با تساوی یک - یک به پایان رسید.

نقش آفرینی در صعود استقلال خوزستان 

استقلال خوزستان در هفته پایانی فصل گذشته رقابتهای دسته اول فوتبال ایران به لیگ برتر راه یافت. استقلال خوزستان با پیروزی پرگل 5 بر صفر برابر آرمان گهر سیرجان به عنوان تیم دوم راهی لیگ برتر شد و جواد آقایی پور مهاجم آبی پوشان در این بازی مهم دو گل دیدنی برای تیمش به ثمر رساند.

*کیوان طباطبایی

نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها