PDF نسخه کامل مجله
يکشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - April 28 2024
کد خبر: ۸۴۰۳۳
تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۴۰۲ - ۱۸:۳۱
این هفته با مسیح زاهدی ، مدافع گلزن تیم گل گهر سیرجان
مسیح زاهدی که این فصل مهره قابل اعتماد سرمربی یونانی گل‌گهر سیرجان است در بیشتر بازی های این تیم به میدان رفته و به واسطه گلی که مقابل تیم استقلال تهران در هفته سیزدهم لیگ برتر به ثمر رساند با اعتماد به نفس بیشتری در محوطه جریمه حریفان حضور پیدا می‌کند . او با مجوز سرمربی یونانی به سمت دروازه حریفان یورش می‌برد که مزد اعتماد به نفس بالای خود را مقابل سپاهان هم دریافت کرد و گل سوم این تیم را به ثمر رساند. حالا مدافع گل گهر با 3 گل در لیگ برتر روزهای خوبی را پشت سر می‌گذارد و به دنبال افزایش تعداد گل‌های خود خواهد بود.او با 3 گلی که زده یکی از گلزن ترین مدافعان لیگ بیست و سوم به شمار می آید و از طرفی کابوس مدعیان قهرمانی در لیگ برتر شده است.این هفته سراغ مسیح زاهدی مدافع آخر گل گهر رفتیم .
کابوس مدعیان

*بهترین دوران فوتبالی زاهدی

مسیح زاهدی که تا دو هفته قبل یک گل در تمام دوران فوتبالی خود به ثمر رسانده بود طی 2 هفته در مقابل استقلال تهران و سپاهان اصفهان ، 2 گل پیاپی به ثمر رساند تا در گلزن‌ترین دوران فوتبالی خود قرار بگیرد. حالا مدافع پیش تاخته سیرجانی ها در ضربات ایستگاهی یکی از عناصر فاز تهاجمی است و شانس گلزنی گل گهر را دوچندان کرده است.

*گشودن دروازه 2 مدعی قهرمانی

زاهدی که سه فصل پیش با پیراهن تیم مس رفسنجان یک گل مقابل استقلال به ثمر رسانده بود، دو فصل با پیراهن گل‌گهر گلی به ثمر نرساند و این فصل در دو هفته پیاپی دو گل مهم و تاثیرگذار برای این تیم وارد دروازه مدعیان قهرمانی در لیگ برتر کرده است. او باردیگر برابر استقلال گل زد تا برای آبی پوشان چهره آشنایی باشد.

*رزاق پور نواخت ، زاهدی گل زد

مسیح زاهدی و ابوالفضل رزاق‌پور دو مدافع گل‌گهر در هفته های اخیر لیگ برتر باهم همکاری خوبی داشته اند. این دو مدافع در بازی برابر استقلال تهران نقش مستقیم روی تک گل گل گهر داشتند. رزاق پور نواخت و زاهدی توپ را به تور دروازه چسباند.آنها در بازی مقابل سپاهان اصفهان هم روی همکاری یکدیگر گلی دیگر را برای گل گهر به ارمغان آوردند و برای دومین هفته پیاپی مقابل تیم‌های مدعی قهرمانی خوش درخشیدند.

*ماجرای جدایی از مس رفسنجان

مسیح زاهدی در لیگ بیستم برای تیم مس رفسنجان به میدان رفت و در خط دفاعی این تیم حضور داشت. او در 25 مسابقه نیز یک گل برای رفسنجانی ها به ثمر رساند.وی به دلیل عدم دریافت مطالباتش تصمیم به شکایت از نارنجی پوشان گرفت.

این مدافع میانی و بلند قامت که پس از قطع همکاری با مس رفسنجان طی سه فصل متوالی در گل‌گهر سیرجان عضویت داشته، شکایت خود را از تیم سابقش انجام داد و پس از محکومیت باشگاه پیشین خود در کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال، در استیناف نیز حکم قطعی دریافت کرد.

*گل طلایی

گل گهر در جام حذفی به شدت برای کسب پیروزی برابر مس شهربابک به دردسر افتاده بود ولی زاهدی به داد تیمش رسید. گل گهر در این مسابقه با توجه به استفاده از امتیاز میزبانی تسلط خوبی مقابل رقیب خود داشت و در شرایطی که مهاجمان این تیم فرصت‌های زیادی را از دست دادند با فرصت طلبی امیر شهیم در آستانه کسب پیروزی بی دردسری بودند که به یکباره توپ روی یک ضربه ایستگاهی در دقیقه 95 و 30 ثانیه مانده به پایان وقت‌های اضافی توسط حمدالله ابدام به تور دروازه گل‌گهر چسبید و همه چیز را بار دیگر به حالت مساوی کشاند.

پس از این گل، بازی به وقت‌های اضافی رفت و شاگردان وحید رضایی که دست به کار بزرگی زده بودند سعی کردند با ارائه یک نمایش تدافعی بازی را به ضربات پنالتی بکشانند ، هدفی که فقط چند ثانیه تا رسیدن به آن فاصله داشتند، ولی یک ارسال کرنر دقیق از نوید عاشوی و حضور به موقع مسیح زاهدی روی دیرک اول، بار دیگر اوضاع را به سود تیم میزبان تغییر داد و این مدافع پیش تاخته موفق به ثبت گل دوم و پیروزی گل گهر در دقیقه 123 شد.او با گل طلایی خود سبب صعود گل گهر در جام حذفی شد.

*زاهدی چگونه فیکس شد؟

مسیح زاهدی در ابتدا جزو مهره‌های ثابت گل ‌گهر سیرجان نبود ولی پس از مصدومیت مهران گلزاری باتجربه و بیرون ماندنش از ترکیب اصلی، این مدافع رفته رفته خودش را به ترکیب اصلی کویرنشینان رساند.

*مسیح با تراکتور به توافق نرسید

مسیح زاهدی سابقه بازی در دو تیم گسترش فولاد و ماشین سازی تبریز را دارد .مدافع موفقی در ماشین سازی بود و قصد داشت در ابتدای فصل راهی تراکتور شود ولی بعد از پشت سر گذاشتن اردوی آماده سازی با این تیم در ترکیه، به توافق مالی نرسید تا بار دیگر به ماشین سازی برگردد و در این تیم تبریزی به میدان برود.

*علت جدایی از ماشین سازی

مسیح زاهدی در پنجره نقل و انتقالاتی نیم فصل در آستانه جدایی از ماشین سازی قرار گرفت ولی در نهایت ماشین سازان رضایت نامه او را صادر نکردند و تا پایان فصل در این تیم ماندگار شد. زاهدی بعد از پایان دیدار ماشین سازی و صنعت نفت آبادان که با برد حساس این تیم همراه شد و سند ابقای ماشین سازی در لیگ برتر به ثبت رسید با انتشار پستی در فضای مجازی از هواداران ماشین سازی خداحافظی کرد تا این بار با پایان قرارداد خود از ماشین سازی جدا شود.

... *از شهرداری اردبیل تا گل گهر

مدافع کنونی تیم گل گهر سیرجان متولد 1371 از کرج است و سابقه بازی در تیم های شهرداری اردبیل، سایپا، گل ریحان، گسترش فولاد ، ماشین سازی تبریز و مس رفسنجان را در کارنامه اش دارد.

*کیوان طباطبایی


نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها