PDF نسخه کامل مجله
پنجشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - May 02 2024
کد خبر: ۸۴۴۲۱
تاریخ انتشار: ۰۶ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۴
این هفته با ابوالفضل رزاق پور ، مدافع مازنی گل گهر
سید ابوالفضل رزاق‌پور مدافع کناری گل‌گهرسیرجان در این فصل 4 پاس گل برای هم تیمی‌های خود ارسال کرده است.مدافع چپ قائم شهری گل گهر حضور غیرمنتظره‌ای در جمع پاسورهای لیگ برتردارد.رزاق‌پور که فصل گذشته در 23 بازی 3 پاس گل ارسال کرده بود این فصل در 13 مسابقه چهارمین پاس گل خود را هم ارسال کرد تا از لحاظ آماری فصل خوبی را پشت سر بگذارد، او مقابل فولاد خوزستان، مس رفسنجان، استقلال تهران و سپاهان اصفهان پاس گل‌های خود را ثبت کرد.از این رو مارینوس اوزونیدیس سرمربی یونانی گل‌گهر،آزادی عمل بیشتری در اختیار این مدافع سرعتی قرار داده و همین زمینه‌ساز گل سازی این بازیکن شده است. او پشت ضربات آزاد و کرنر گل‌گهر قرار می‌گیرد و بازیکنان سرزن در موقعیت گل زدن قرار می دهد. این هفته سراغ سید ابوالفضل رزاق پور رفتیم.
بهترین پاسور سیرجانی ها

نحوه جدایی از تراکتور

سید ابوالفضل رزاق‌پور پس از پنج سال حضور در تبریز و شرایط خوبی که در تراکتور داشت، در نقل و انتقالات تابستانی لیگ بیست و سوم با پرداخت رضایت‌نامه توسط گل‌گهرسیرجان راهی این تیم شد .بازیکن قائم شهری در گل گهر هم به عنوان بازیکن ثابت به میدان رفت و به یکی از عناصر دفاعی سیرجانی ها تبدیل شد.

درخشش برابر مدعی قهرمانی

مدافع چپ گل‌گهردر دیدار اخیر مقابل سپاهان اصفهان از مدعیان قهرمانی بارها مانع از شکل‌گیری حملات طلایی پوشان از آن سمت شد و نگذاشت شاگردان ژوزه مورایس راه به جایی ببرند . بازی خوب خود را هم در لحظات پایانی با یک ارسال دقیق تکمیل کرد و برای دومین بازی پیاپی پاس گل داد.

دومین پاسور لیگ برتر

دو ارسال منجر به گل ابوالفضل رزاق‌پور مدافع گل گهر در دو مسابقه متوالی مقابل استقلال و سپاهان کاری کرد تا تعداد پاس گل‌های این فصل او به عدد 4 برسد و به تنهایی در رده دوم جدول برترین پاسورهای لیگ برترو پشت سر ریکاردو آلوز با 5 پاس گل قرار بگیرد.

زوج موثر گل گهر

مسیح زاهدیو ابوالفضل رزاق‌پور دو مدافعگل‌گهر سیرجاندر نیم فصل خوش درخشیدند و برابر دو مدعی قهرمانی بخصوص در هفته های اخیر برترین نفرات کویرنشینان بودند. زوج موثر سیرجانی ها که در دیدار مقابل استقلال تهران تک گل تیمشان را رقم زده بودند مقابل سپاهان هم تکرار کردند و گل سوم این تیم که تضمین پیروزی این تیم بود را وارد دروازه حریف کردند تا در دو هفته پیاپی مقابل مدعیان لیگ خوش بدرخشند.

هم پاس گل داد و هم پنالتی

تساوی خانگی گل‌گهرسیرجان مقابل استقلال تهران در حالی به دست آمد که این مسابقه حواشی داوری زیادی در لیگ برتر به همراه داشت و دو تیم نسبت به تصمیمات تیم داوری به شدت معترض بودند ولی روی هر دو گل رد و بدل شده برای تیم‌ها، ابوالفضل رزاق‌پور نقش داشت.رزاق‌پور که پیش از این در تمام مسابقات این فصلگل‌گهرحضور داشت و برابر استقلال هم در جناح چپ خط دفاعی تیمش به میدان رفته بود، در دقیقه 20 ضربه ایستگاهی به دست آمده برای سیرجانی‌ها را به خوبی ارسال کرد تا مسیح زاهدی (در موقعیت آفساید) گلزنی و بازی را یک بر صفر کند اما یک تصمیم از تیم داوری موجب شد تا رد پای او در گل تساوی و جنجالی استقلال دیده شود. مدافع چپ گل‌گهرکه در دیدار مقابل استقلال توانست سومین پاس گل فصل خود را بدهد، در طول مسابقه و پس از بازی هم گلایه شدیدی از تصمیم گرفته شده برای خطای هند او در پنالتی به دست آمده برای تیم حریف داشت که اعتراضش راه به جایی نبرد.

مورد اعتماد سرمربی یونانی

مارینوس اوزونیدیس سرمربی یونانی گل گهر سیرجان به رزاق پور از نظر فنی اعتماد دارد و او را از همان هفته های ابتدایی فصل کنونی لیگ برتر در ترکیب اصلی قرار داد .البته بازیکن قائم شهری هم جواب اعتماد سرمربی یونانی را با عملکردش به خوبی داد.

بازیکن پیشین نساجی

ابوالفضل رزاق‌پور در رده‌های پایه نساجی مازندران رشد پیدا کرد و در تیم بزرگسالان این باشگاه نیز به میدان رفت.او محصول تیم های پایه نساجی است.

بدترین اتفاق فوتبالی

بدترین اتفاق فوتبالی سید ابوالفضل رزاق پور زمانی بود که چند روز قبل از برگزاری اردوی تیم‌ملی، سرمربی اش عوض شد. رزاق پور در لیست دعوت به تیم ملی بود اما با تغییر دراگان اسکوچیچ از پست سرمربیگری همه چیز تغییر کرد و او هم دعوت نشد. کارلوس کی روش در آستانه جام جهانی 2022 به عنوان سرمربی تیم ملی تعیین شد و لیست ملی پوشان تغییر کرد .این بدترین اتفاق فوتبالی برای رزاق پور بود.

توصیه خمز

پاکو خمز سرمربی اسپانیایی تراکتور تبریز در اولین فصل حضورش به بازیکنان خود توصیه کرد که برای آسودگی بیشتر موزیک گوش کنند.رزاق پور و محمد عباس زاده دو بازیکن پیشین و مازندرانی در اردوی تراکتور از پیشنهاد خمز استقبال کردند و آهنگ های مازندرانی را به علت ریتمش گوش می دادند. ابوالفضل سوای آهنگ های مازندرانی به موسیقی محسن چاووسی هم گوش می کند.

علاقه به بازی سه برزیلی

رزاق پور بنا به گفته خودش در برهه ای فیلم بازی های مارسلو ، دنی آلوز و کافو مدافعان کناری و برزیلی را نگاه می کرد و کارهای هجومی و دفاعی آنها را می پسند.علاوه بر این شب بازی عادت دارد یک تصویرسازی از شرایط بازی انجام دهد.

کیوان طباطبایی

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار