میلاد با سعادت امام موسی کاظم (ع) را تبریک می‌گوییم      
PDF نسخه کامل مجله
جمعه ۰۸ تير ۱۴۰۳ - June 28 2024
کد خبر: ۸۶۵۲۴
تاریخ انتشار: ۰۲ تير ۱۴۰۳ - ۱۸:۰۶
با محمد مهدی محبی ، وینگر تیم مس رفسنجان
محمدمهدی محبی، بازیکن کلیدیتیم فوتبال مس رفسنجان در فصل جاری است که در بیشتر بازی‌های این تیم به صورت ثابت به میدان رفته است . او مقابل سرخآبی ها در لیگ بیست و سوم جزو نفرات اثرگذار مس رفسنجان بود.محبی با عملکرد درخشان خود، نقش مهمی در موفقیت‌های تیم مس رفسنجان ایفا کرده است. او با دوندگی بی‌وقفه، قدرت تصمیم‌گیری سریع و بازی‌سازی دقیق، یکی از ارکان اصلی فاز حمله مس به شمار می آید. محرم نوید کیا سرمربی اصفهانی مس رفسنجان در نیم فصل دوم لیگ امسال از محبی به بهترین نحو بازی گرفت و انصافا عملکرد وی در دوران سرمربیگری محرم قابل توجه بود. این هفته سراغ وینگر تیم مس رفسنجان رفتیم .
تکنیکی و انفجاری

گزینه نقل و انتقالاتی سرخپوشان

پس از پایان لیگ بیست و سوم، اخبار نقل و انتقالات به تیتر اصلی رسانه های ورزشی بدل شد.یکی از خبرها این بود که محمد مهدی محبی وینگر تکنیکی تیم فوتبال مس رفسنجان هم یکی از گزینه‌های پرسپولیس در نقل و انتقالات تابستانی است. یکبار هم نام وی به عنوان خرید آینده پرسپولیس در نقل و انتقالات زمستانی مطرح شد.

ستاره مس مقابل پرسپولیس

محبی در 24 سالگی فصل خوبی را در تیم مس رفسنجان پشت سر گذاشت. او در بازی رفت مقابل پرسپولیس که آخرین بازی یحیی گل‌محمدی به عنوان سرمربی سرخپوشان بود ستاره تیمش لقب گرفت.شوت خوب او در دقایق ابتدایی اولین حمله مس به روی دروازه پرسپولیس را رقم زد هرچند که علیرضا بیرانوند این شوت را مهار کرد. حتی در بازی آخر فصل هم با اینکه تیم محرم نویدکیا عقب بازی می‌کرد، محبی جزو معدود بازیکنانی بود که خط دفاع پرسپولیس را در یکی دو صحنه آزار داد.

عملکرد محبی در فصل کنونی

محمد مهدی در فصل کنونی فوتبال ایران در جام حذفی ولیگ برتر33 بازی برای مس رفسنجان انجام داد و تاکنون 5 گل زده و 5 پاس گل هم ارسال کرده است. این مطلب قبل از بازی مرحله نیمه نهایی به نگارش درآمده است.

کشف حسینی در نفت مسجدسلیمان

سیدمجتبی حسینی یکی از سرمربیانی است که در سال‌های اخیر بازیکنان زیادی را به فوتبال ایران معرفی کرده است. او در چند سال اخیر در ذوب‌آهن اصفهان، نفت مسجدسلیمان، پیکان تهران و آلومینیوم اراک در بازی دادن به نفرات جوان و مستعد شهره شده است.یکی از بازیکنانی که اولین بار توسط حسینی در لیگ برتر بازی کرد،محمدمهدی محبی است. محبی چهار فصل پیش(لیگ بیست و یکم) در نفت مسجدسلیمان توسط حسینی به بازی گرفته شد.

تیم جوانان استقلال

محبی سابقه بازی در تیم های پایه سایپا تهران، نفت نوین و استقلال را دارد . او عضو تیم جوانان باشگاه استقلال بود و سابقه پوشیدن پیراهن آبی را در کارنامه خود دارد.

پیکان

محبی پس از پایان کارش با تیم نفت مسجدسلیمان با حضور سید مجتبی حسینی به تیم پیکان تهران رفت و در این تیم نیز بازی‌اش به چشم آمد .

ستاره مس در جام حذفی

وینگر مس رفسنجان بازیکن مورد علاقه محرم نویدکیا در نیم فصل دوم لیگ بیست و سوم بود و در هفته‌های اخیر یکی از بازیکنان تاثیرگذارمس رفسنجان به شمار می آید. محبی در مقابل تیم‌های بزرگ فوتبال ایران بهترین نمایش را ارائه کرد و در صعود مس به نیمه نهایی جام حذفی نقش اصلی را ایفا کرده است.محبی در بازی با تیم استقلال تهران، گل نخست مس را با نفوذی فوق‌العاده به ثمر رساند تا رفسنجانی ها در این بازی مقابل استقلال پیش بیفتند تا در ادامه منتظر محمد ضربه نهایی را به استقلال شلیک کند و نارنجی‌پوشان در اولین گام جام حذفی صدرنشین وقت لیگ برتر را از گردونه مسابقات خارج کنند.

نقش محبی در شکست تراکتور

محبی مقابل تیم تراکتور هم تک گل مس رفسنجان را به ثمر رساند تا امضای خودش را پای صعود این تیم به نیمه نهایی جام حذفی بزند و نقش اصلی را در این پیروزی بزرگ خارج از خانه ایفا کند. محبی با حرکت سریع و انفرادی خط دفاع تراکتور را به‌هم ریخت و با ضربه‌ای دقیق ، حسین پورحمیدی آقای کلین‌شیت لیگ برتر را مغلوب کرد.

تغییر پست

بازیکن شمالی مس رفسنجان که در فصل بیست و سوم لیگ برتر با نظر ساکت الهامی از ابتدای مسابقات فیکس شده بود، با حضور محرم نویدکیا پست اش تغییر کرد و به عنوان وینگر چپ به میدان رفت. محبی با دوندگی زیاد به کرات در محوطه جریمه حریفان مس را آزار داد و یکی از مهره های کلیدی محرم در فاز حمله بود.

متولد گیلان

محمدمهدی محبی متولد بهمن ماه 1378 از استان گیلان است و در پست وینگر بازی می کند . او سابقه بازی در تیم زیر 23 سال ایران را هم دارد.

* کیوان طباطبایی

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار