PDF نسخه کامل مجله
دوشنبه ۰۸ مرداد ۱۴۰۳ - July 29 2024
کد خبر: ۸۷۰۳۵
تاریخ انتشار: ۰۸ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۱:۳۰
مدیر تیم آلومینیوم اراک درمورد فعالیت نقل و انتقالاتی این باشگاه توضیحاتی را ارائه کرد.
کیهان ورزشی-

روح‌الله اصغری درمورد شرایط تیم آلومینیوم اراک، اظهار داشت: اولین اقدام مثبت تیم مدیریتی باشگاه در فصل جاری، حفظ مجتبی حسینی سرمربی سال گذشته بود که نتایج خوبی را رقم زد و برای ادامه همکاری به توافق رسیدند.
وی افزود: همانطور که می‌دانید، تیم‌های مختلفی به دنبال جذب سرمربی آلومینیوم بودند و این بیانگر موفقیت سرمربی و کادرفنی و تصمیم منطقی مدیرعامل و هیات مدیره باشگاه در فصل گذشته بود.
مدیر تیم فوتبال آلومینیوم اراک تصریح کرد: رقم پیشنهادی به سرمربی و تعدادی از بازیکنان آلومینیوم، بیانگر اختلاف سطح طبقاتی باشگاه‌ها است که نشان می‌دهد ما نمی‌توانیم به اندازه تعدادی از تیم‌های لیگ برتری در بازار نقل و انتقالات هزینه کنیم و محدودیت داریم.
اصغری گفت: هم سرمربی و هم مدیرعامل باشگاه با هماهنگی هیات مدیره، با تعدادی از بازیکنان مطرح کشور مذاکره کردند اما مبالغ درخواستی آن‌ها به هیچ عنوان با ساختار بودجه‌ای باشگاه ما هم‌خوانی نداشت. در آخرین لحظات مذاکره که کار به اعلام مبلغ کشیده می‌شد، رقم پیشنهادی بازیکنان مدنظر حداقل 3 برابر سقف قرارداد باشگاه بود و عملا امضای قرارداد اتفاق نمی‌افتاد.
وی با بیان اینکه لازم است هواداران تمام قد از عملکرد تیم و سرمربی حمایت کنند، اظهار داشت: باشگاه فرهنگی-ورزشی آلومینیوم، یک باشگاه شفاف و اصولی بوده که بدون صرف هزینه‌های آن چنانی، جایگاهی در شان فوتبال اراک کسب کرده است. ما یک بودجه منطقی و قابل دفاع در هیات مدیره شرکت و باشگاه آلومینیوم داریم که باید در چارچوب آن حرکت کنیم.
مدیر تیم فوتبال آلومینیوم ادامه داد: همانطور که هواداران می‌دانند در شهر اراک، آلومینیوم تنها مجموعه تولیدی و صنعتی است که به‌منظور افزایش شور و نشاط جامعه در ورزش سرمایه‌گذاری می‌نماید و همچنین بودجه مصوب و نوع پرداخت آن در طول فصل هم منطقی و قابل دفاع است.
اصغری افزود: خوشبختانه اغلب هواداران فهیم و دوست داشتنی اراک که عاشقانه تیم آلومینیوم را حمایت می‌کنند، از انتخاب مجتبی حسینی و تمدید قرارداد ایشان راضی هستند و با تصمیمات سرمربی و باشگاه در بازار نقل و انتقالات موافق هستند.
وی تصریح کرد: برخی دلالان و واسطه‌ها که به دنبال ایجاد بازار کاذب و دروغین هستند، ذهن هواداران را به این بازار گمراه می‌کنند که در این شرایط درخواست داریم اعتماد کامل به تصمیمات سرمربی و تیم مدیریتی باشگاه داشته باشند.
مدیر تیم فوتبال آلومینیوم با اشاره به برنامه دیدارهای تدارکاتی و اردوی آماده‌سازی پیش فصل ابراز کرد: تیم ما عصر امروز دوشنبه در دیداری تدارکاتی به مصاف خیبر خرم‌آباد می‌رود و از روز یکشنبه هفته آینده (چهاردهم مردادماه) به منظور انجام 2 مسابقه تدارکاتی و انجام تست‌های پزشکی راهی تهران خواهد شد.
برچسب ها: آلومینیوم اراک
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
آخرین اخبار