PDF نسخه کامل مجله
پنجشنبه ۰۱ شهريور ۱۴۰۳ - August 22 2024
کد خبر: ۸۷۳۷۲
تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۴۰۳ - ۲۳:۴۲
پرسپولیس درباره دیدار فردای تیمش برابر تراکتور گفت: برابر حریف بزرگی بازی داریم و باید بهترین نسخه خودمان را به نمایش بگذاریم. باید خوب بازی کنیم و این را باید در نظر بگیریم که هر نتیجه‌ای ممکن است در فوتبال رقم بخورد.
کیهان ورزشی-

خوان کارلوس گاریدو در نشست خبری قبل از بازی با تراکتور اظهار کرد: می‌دانیم که فردا یک بازی مهم را پیش رو داریم. دومین بازی لیگ است و کم کم بازی‌ها شروع می‌شوند. دوست داریم فردا بازی را ببریم. در شروع فصل نیاز به امتیاز داریم تا خوب پیش برویم. باید این امتیازات را کسب کنیم. برابر حریف بزرگی بازی داریم و باید بهترین نسخه خودمان را به نمایش بگذاریم. باید خوب بازی کنیم و این را باید در نظر بگیریم که هر نتیجه‌ای ممکن است در فوتبال رقم بخورد. ما همه توان خود را می‌گذاریم تا سه امتیاز را کسب کنیم.

وی ادامه داد: بازی فردای ما باید برای بازی‌های آینده ما درسی باشد. فکر نمی‌کنم ارزیابی بازی‌های قبلی اهمیت داشته باشند. ما باید سعی کنیم بهتر باشیم و برای شروع چیزی که نیاز داریم این است که تیم پیشرفت کند. تیمی هستیم که همیشه درخواست می‌کنند ببریم و این موضوع را باید بدانیم. بیشتر مواقع برای اینکه در یک تیم بزرگ فعالیت کنید باید وقتی نمی‌برید هم آرامش خود را حفظ کنید. همه ما دوست داریم بازی‌ها را ببریم و این مهم است که لیگ را چطور شروع کنیم. باید آرامش خود را حفظ کنیم تا در پایان فصل بهترین شرایط را داشته باشیم چون جام را در پایان فصل می‌دهند.

او درباره شرایط میزبانی تیمش هم گفت: من دوست دارم همیشه در استادیوم خودمان بازی کنیم و تماشاگران حضور داشته باشند. من نمی‌توانم نسبت به هر موضوعی اعتراض و بهانه جویی کنم. در انتها در استادیومی که سازمان لیگ تصمیم بگیرد بازی می‌کنیم و کار من نیست که به عنوان سرمربی درباره استادیومی که بازی می‌کنیم صحبت کنم. وظیفه من این است که در استادیومی که بازی می‌کنیم بهترین عملکرد را داشته باشیم. برای اینکه بازی‌ها را ببریم باید روی تیم خود تمرکز کنیم که عملکرد خوبی داشته باشیم.

وی درباره مصاف علیرضا بیرانوند، مهدی ترابی و دانیال اسماعیلی‌فر با پرسپولیس گفت: این یک بازی بین تراکتور و پرسپولیس است که بازی مهمی است. این دو باشگاه طرفداران زیادی دارند که همین بازی را خاص می‌کند. این بازی مهم است و شرایط جو فوتبالی حاکم خواهد بود. بازیکنانی که درون زمین حضور دارند یکدیگر را می‌شناسند و با هم دوست هستند و شاید این باعث شود که بازی خاص شود. این موضوع باعث می‌شود بازیکنان بیشتر تلاش کنند و بازی زیبا شود. از نظر ما بازی مهمی پیش رو داریم و نسبت به جو ورزشگاه آگاهیم و می‌دانیم که بازیکنان خوبی دارند. وقتی بازی تمام شد نتیجه هرچه باشد آن را تحلیل می‌کنیم و تلاش می‌کنیم که رو به جلو حرکت کنیم.

وی در پاسخ به سوال ایسنا درباره میلاد محمدی هم گفت: درباره جذب بازیکنان و نقل‌وانتقالات زیاد صحبت شده است. ما عجله داشتیم که یک مدافع چپ جذب کنیم اما می‌خواستیم بازیکنی جذب کنیم که به تیم کمک کند نه بازیکنی که شرایط معمولی داشته باشد. به باشگاه باید تبریک بگویم که بازیکن مناسبی جذب کردند. من ترجیح می‌دادم که زودتر این بازیکن جذب می‌شد اما الان خوشحالم که یک بازیکن خوب جذب شده است.

او ادامه داد: بازیکنانی داریم که تازه به جمع ما اضافه شده‌اند که به زمان نیاز دارند تا به آمادگی بدنی مطلوب برسند. سایر اعضای تیم در یک ماه گذشته تلاش کردند و شرایط خوبی دارند. بازیکنان جدید هم باید شرایطی را پیش بیاروند که به سایر بازیکنان برسند.

وی درباره شرایط جذب علی قلی‌زاده هم گفت: همانطور که در نشست‌های قبلی گفته‌ام درباره این مسائل صحبت نمی‌کنم چون مسائل خصوصی داخل باشگاه است. باید به کار باشگاه احترام بگذاریم. الان چیزی برای گفتن ندارم تا باشگاه به طور رسمی خبر را اعلام کند.

گاریدو درباره شرایط اورونوف هم گفت: همه بازیکنان آماده هستند و در شرایط خوبی قرار دارند و فقط امید عالیشاه را در اختیار نداریم.

او در پاسخ به این سوال که "نمی‌ترسید که فردا برابر پرهوادار ترین تیم آسیا بازی می‌کنید؟" هم گفت: در فوتبال خوب است که استادیوم پر باشد. ما باید با شخصیت بازی کنیم و عملکرد با کیفیتی داشته باشیم. پرسپولیس به عنوان یک باشگاه یک تیم، می‌تواند در این شرایط بازی کند.

او در پاسخ به سوالی درباره اینکه تراکتور نسبت به فصل گذشته چقدر متفاوت شده است؟ گفت: شما از این موضوع اطلاع دارید چون بازی‌های تراکتور را پیگیری می‌کنید. هر سرمربی راه و روش خودش را دارد.

برچسب ها: گاریدو ، پرسپولیس
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربحث ترین عناوین