PDF نسخه کامل مجله
جمعه ۰۲ شهريور ۱۴۰۳ - August 23 2024
کد خبر: ۸۷۳۸۶
تاریخ انتشار: ۰۲ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۴:۱۶
قرار است جانشین محسن کاوه سرمربی تیم ملی کشتی آزاد طی روزهای آتی معرفی شود.
کیهان ورزشی-

به نقل از ایسنا، پژمان درستکار آذر سال گذشته به دلایل نامشخص از هدایت تیم ملی کشتی آزاد در فاصله ۸ ماه مانده به المپیک پاریس استعفا داد و این استعفا نیز با توجه به روحیات علیرضا دبیر بلافاصله مورد قبول رییس فدراسیون کشتی قرار گرفت تا محسن کاوه به عنوان سرمربی تیم ملی کشتی آزاد در المپیک ۲۰۲۴ انتخاب شود.

تیم ملی کشتی آزاد با هدایت محسن کاوه با ۵ آزادکار راهی المپیک شد و در نهایت با ۳ مدال نقره رحمان عموزاد، حسن یزدانی و امیرحسین زارع و یک مدال برنز امیرعلی آذرپیرا و بدون کسب مدال طلا به کار خود پایان داد؛ این نتیجه در حالی بدست آمد که تیم ملی کشتی فرنگی با هدایت حسن رنگرز با نتیجه درخشان ۲ مدال طلا، یک مدال نقره و یک مدال برنز به کار خود در این رقابت ها پایان داد.

ناکامی کشتی آزاد ایران در کسب مدال طلای المپیک در شرایطی بود که رحمان عموزاد و امیرحسین زارع با نمایشی ناامید کننده در فینال مقابل رقبای خود تن به شکست دادند و برخی انتقادات نیز نسبت به میزان آمادگی آزادکاران از جمله زارع مطرح شد.

در شرایطی که پس از المپیک برخی شایعات مبنی بر استعفای حسن رنگرز از هدایت تیم ملی کشتی منتشر شده بود، وی پس از صحبت با علیرضا دبیر برنامه های خود را به فدراسیون ارائه داد و با قدرت به کار خود به عنوان سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی ادامه خواهد داد.

اما پیگیری خبرنگار ایسنا حاکیست، طی روزهای آتی جانشین محسن کاوه سرمربی تیم ملی کشتی آزاد معرفی خواهد شد.

بر همین اساس نیز نام چند گزینه مطرح شده اما جدی ترین گزینه پژمان درستکار است و او شانس زیادی برای انتخاب به عنوان سرمربی تیم ملی کشتی آزاد خواهد داشت.

مهمترین رقابت پیش روی تیم های ملی کشتی آزاد و فرنگی ایران، رقابت های جهانی اوزان غیر المپیکی است که قرار است در ۴ وزن کشتی فرنگی و ۴ وزن کشتی آزاد از ۷ تا ۱۰ آبان در آلبانی برگزار شود.

برچسب ها: کشتی آزاد
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربحث ترین عناوین
آخرین اخبار