PDF نسخه کامل مجله
يکشنبه ۱۷ تير ۱۴۰۳ - July 07 2024
کد خبر: ۳۳۵۹۷
تاریخ انتشار: ۱۵ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۹:۱۴
هفته سی ام لیگ دسته اول با پیروزی مدعیان به پایان رسید.
کیهان ورزشی-

بازیهای هفته سی ام لیگ دسته اول فوتبال ایران عصر امروز (چهارشنبه 15 فروردین) در شهرهای مختلف کشور پیگیری شد که پیروزی 5 تیم بالای جدولی در برابر حریفانشان کار صعود آنها به لیگ برتر را به هفته های آتی موکول کرد. نفت مسجدسلیمان، فجرسپاسی شیراز، خونه به خونه بابل، نساجی قائمشهر و بادران تهران تیم هایی هستند که از شانس صعود به لیگ برتر برخوردارند. در پایان بازیهای هفته سی ام امید دو تیم در بالای جدول قطع شد. اکسین البرز و ملوان بندر انزلی که در طول فصل امیدوارانه برای صعود به لیگ برتر توپ می زدند در این هفته در برابر رقبای خود پیروز نشدند تا اندک شانس صعود آنها بر باد برود. مس کرمان اما با پیروزی دلچسبی که در تبریز برابر تیم ماشین سازی کسب کرد اندک شانس لیگ برتری خود را حفظ کرد و در مقابل اوضاع ماشین سازان در انتهای جدول را خراب کرد تا تیم تبریزی هم جزو کاندیداهای سقوط به دسته دوم قرار بگیرد. در پایان هفته سی ام شرایط جدول رده بندی به این صورت شد:
مدعیان صعود به لیگ برتر به ترتیب شانس صعود: 1-نفت مسجدسلیمان 2- خونه به خونه 3- فجرسپاسی 4- نساجی 5 -بادران 6 -مس کرمان. البته شانس مسی ها خیلی کم است. در پایان بازیهای این فصل، 2 تیم از بین این 6 تیم لیگ برتری می شود که با توجه به امتیازات فعلی تیمها و بازیهای باقی مانده شانس نفت از بقیه بیشتر است و شانس مس از همه کمتر.
از انتهای جدول نیز قرار است 4 تیم به دسته دوم سقوط کنند که تاکنون سقوط تیمهای راه آهن و صبا قطعی شده و از ببن تیمهای ایرانجوان، آلومینیوم، شهرداری تبریز، ماشین سازی، برق جدید و شهرداری ماهشهر 2 تیم دیگر سقوط خواهند کرد که احتمال سقوط ایرانجوان و ماشین سازی بیشتر است.
رقابت های فصل جاری لیگ دسته اول روز 10 اردیبهشت به پایان می رسد.

بازیهای فینال گونه

در 4 هفته پایانی، امتیاز بعضی از بازیها می تواند گره کور در بالای جدول را باز کند مثل بازی نفت مسجدسلیمان و نساجی قائمشهر که قرار است 28 فروردین در مسجدسلیمان برگزار شود و یا بازی نساجی و فجرسپاسی در روز 4 اردیبهشت که به میزبانی نساجی برگزار خواهد شد.

عباس زاده بازهم هت تریک کرد

محمد عباس زاده که 10 هفته قبل از تیم لیگ برتری سایپای تهران به تیم نساجی پیوسته بود در دهمین بازی اش برای نساجی برابر تیم صبای قم هت تریک کرد تا تعداد گلهای زده اش به عدد 12 برسد. عباس زاده هفته قبل نیز مقابل تیم بادران هت تریک کرده بود .او اکنون در جدول گلزنان با 12 گل زده پشت سر فرشید پاداش مهاجم شهرداری ماهشهر قرار دارد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها