PDF نسخه کامل مجله
چهارشنبه ۱۳ تير ۱۴۰۳ - July 03 2024
کد خبر: ۸۶۶۴۶
تاریخ انتشار: ۱۱ تير ۱۴۰۳ - ۱۱:۰۷
وزیر ورزش و جوانان امروز از اردوی تیم ملی تیراندازی بازدید کرد و با تیراندازان المپیکی ایران به گفت‌وگو نشست.
کیهان ورزشی- 

کیومرث هاشمی، وزیر ورزش و جوانان در حاشیه دیدار با تیراندازان المپیکی اظهار کرد: به شما خسته نباشید می‌گویم. مطمئن هستم با انگیزه و عزمی که از شما سراغ دارم شرایط خوبی در المپیک داشته باشید. قربانی و همه کادر تیم ملی سعی بر این دارند که بهترین شرایط برای شما فراهم شود. امیدوارم حضور موفقی در المپیک داشته باشید. 

وی افزود: تاکید و توصیه‌ای که می‌توانم بکنم این است که با توجه به اینکه این رشته تمرکزی است هر چقدر به لحاظ تمرکزی تمرکز خود را بالا ببرید و دچار مسائل حاشیه‌ای نشوید این توان در شما وجود دارد که رقابت خوبی در المپیک داشته باشید. همچنان که تا امروز هم موفق بودید. در رشته شما رقابت نزدیک است و هر لحظه می‌شود نتیجه‌ خوبی را رقم زد. همانطور که جواد فروغی در المپیک قبلی رقم زد و کمتر کسی باور می‌کرد همچین مدالی را کسب کند.

وی گفت: شما هم مطمئنا با تمرکزی که خواهید داشت و توجه به کادر فنی موفق باشید. ما همه گونه حمایت را داریم. مطمئن باشید کمک‌های خوبی خواهیم کرد. امیدوارم برای ارتقای رکوردهای خود تلاش کنید و هیچ توجهی به مسائل دیگر نکنید. رکورد خود را ارتقا دهید از نظر ما برد است.

هاشمی گفت: امیدواریم شاهد موفقیت‌های شما باشیم. من از قربانی ریاست فدراسیون و همکارانشان و تک تک شما تشکر می‌کنم. من می‌دانم اردوها شرایط سختی دارد شما از زندگی خود می‌گذرید. هر چهار نفر که به عنوان نماینده کشور هستید امیدواریم موفق باشید. اگر موضوع خاص و مشکلی دارید در خدمت هستیم که انفرادی بگویید.

وزیر ورزش گفت: ما به عنوان وزارت ورزش وظیفه حمایت از المپیکی‌ها را داریم‌. از کاظمی‌پور هم تشکر می‌کنیم که همه هم و غم خود را برای زنان گذاشته است. در این رشته از ۴ سهمیه ۳ سهمیه زن هستند و ما باید توجه بیشتر کنیم. رقم خوبی را برای تجهیز فدراسیون‌های ورزشی در نظر گرفتیم که یکی از آنها فدراسیون تیراندازی است که نوسازی کنیم. ما حتما کمک بیشتری می‌کنیم. امسال حداقل ۱۵۰ درصد در اعتبارات افزایش داشتیم. در برخی رشته‌ها مثل تیراندازی که المپیکی است توجه بیشتری شده و بیشتر افزایش داشته‌ایم. امیدواریم با تلاش‌هایشان موفق باشند.
نام:
ایمیل:
* نظر: