PDF نسخه کامل مجله
دوشنبه ۱۱ تير ۱۴۰۳ - July 01 2024
کد خبر: ۸۶۶۲۶
تاریخ انتشار: ۰۹ تير ۱۴۰۳ - ۱۷:۰۹
با سعید واسعی، هافبک مشهدی تیم مس رفسنجان
سعید واسعی ، در بازی‌های اخیر تیم فوتبال مس رفسنجان در قامت یک هافبک اثرگذار بوده است و با تکنیک بالای خود به همراه محمدمهدی محبی سمت چپ این تیم را دگرگون کرد.در بازی های اخیر مس رفسنجان، بیشتر حملات نارنجی پوشان با همکاری این دو بازیکن سرعتی شکل گرفت و شاگردان محرم نویدکیا از این طریق نیز به گل رسیدند.واسعی از زمان پیوستن به مس رفسنجان 3 گل با پیراهن این تیم به ثمر رسانده و همین موضوع از لحاظ روحی روانی او را متحول کرد و جزو عناصر تاثیرگذار مس رفسنجان در نیم فصل دوم لیگ بیست و سوم بود. این هفته سراغ سعید واسعی هافبک مشهدی و مس رفسنجان رفتیم .

*علت باخت مقابل سپاهان

سعید واسعی پس از شکست مس رفسنجان در فینال جام حذفی گفت: خیلی ناراحت هستیم اما به تیم خوب سپاهان تبریک می‌گویم. روی دو اشتباه بچگانه گل خوردیم. متاسفانه بازی آنطور که می‌خواستیم پیش نرفت اما بازی قشنگی بود و دو تیم فوتبال قشنگی ارائه کردند.

*در مس رفسنجان متحول شد

سعید واسعی 3 فصل پیراهن تیم تراکتور تبریز را بر تن کرد . او در نیم فصل سال گذشته از تراکتور جدا شد و به تیم فولاد خوزستان پیوست و در نیم فصل لیگ بیست وسوم، فولاد را به مقصد مس رفسنجان ترک و بعد از سال‌ها با پیراهن این تیم عملکردی مشابه با دوران حضور خود در پیکان را تکرار کرد.او در مس رفسنجان از نظر روحی و فنی متحول شد.

*مقابل تیم های سابق

سعید پس از نمایش درخشانی که در دیدار لیگ برتری مقابل فولاد خوزستان داشت و موفق شد گل سه امتیازی مس رفسنجان را در نیم فصل دوم لیگ بیست و سوم بزند. او در جام حذفی هم عملکرد موثری در بازی با پیکان ارائه داد و توانست پاس گل جلال‌الدین علی‌محمدی را ارسال کند و در ضیافت پنالتی‌ها هم یک ضربه عالی بزند .واسعی در رویارویی با تیم های سابق خود در فصل گذشته درخشان ظاهر شد.

*بهترین خرید مس در نیم فصل دوم

واسعی در مس رفسنجان دوران متفاوتی را زیر نظر محرم نویدکیا سپری کرد و در 6 دیدار دو گل زد و روی دو گل موثر واقع شد.، این هافبک چپ پا روند خوب خود را تا پایان لیگ بیست و سوم ادامه داد و بهترین خرید مس رفسنجان در نیم فصل گذشته لیگ برتر بود.

*یگ گل و یک پاس گل

هافبک پیشین تیم فولاد خوزستان یکی از ستارگان مس رفسنجان در جام حذفی امسال بود. او در دو بازی تیم نویدکیا مقابل تیم استقلال تهران درخشید و یک گل و یک پاس گل به نام خود ثبت کرد. او در جام حذفی مقابل شاگردان جوادنکونام یک پاس عالی داد و در بازی برگشت مس مقابل استقلال در ورزشگاه آزادی تهران گلزنی کرد تا یکی بهترین نفرات مس برابر استقلال ، نایب قهرمان لیگ بیست و سوم باشد.

*در پیکان ، چهره شد

سعیدفوتبالیستی است که در تیم پیکان تهران چهره شد و خیلی‌ها انتظار داشتند او یکی از فوتبالیست‌های موفق فوتبال ایران باشد. واسعی با درخشش در پیکان راهی تراکتور شد ولی بدترین روزها را در این تیم پشت سر گذاشت.

*گل زدن به سرخابی ها

او درباره گل زدن به دو تیم پرطرفدار پایتخت می گوید:گل زدن به استقلال و پرسپولیس حس خاصی دارد که من آن را تجربه کرده‌ام. ترجیح دادم که زیاد هم خوشحالی نکنم.

*محرومیت 4 ماهه

واسعی پس از ترک پیکان تهران و به عضویت درآمدن در تیم تراکتور تبریز با بدشانسی مواجه شد.او به علت شکایت باشگاه پیکان ، 4 ماه محروم شد. او دراین باره می گوید:من بعد از رفتن به تراکتور به‌دلیل شکایت باشگاه پیکان 4ماه محروم شدم که این موضوع واقعا کارم را سخت کرد. بعدا یک‌سری اتفاقات باعث شد تا بازی‌های مهم را هم از دست بدهم.

3* سال از فوتبال من نابود شد

سعید واسعی در تیم تراکتور تبریز کمتر بازی کرد و نتوانست همان هافبک گره گشا در این تیم باشد. چند سرمربی به تراکتور آمدند اما به واسعی فرصت کافی ندادند. وی در این باره می گوید:به هیچ عنوان با مربیان مشکلی نداشتم. مشکل من در اطراف فوتبال بود چون برخی آدم‌ها کارهایی می‌کردند که برایم حاشیه درست شود. متأسفانه 3 سال از فوتبال من نابود شد و همین آدم‌ها مقصرش بودند. مردم تبریز دوست‌داشتنی هستند و عاشقانه فوتبال را دنبال می‌کنند ولی آنجا حتی در مورد جزئی‌ترین موضوعات برایم حاشیه درست می‌شد.

*آقا محرم به من اعتماد به نفس داد

واسعی در تیم فولاد خوزستان هم فرصت بازی به اندازه کافی پیدا نکرد. وی در این خصوص می گوید: باور کنید هیچ مشکلی نداشتم. من در بازی اول فیکس بودم و حتی در بازی‌های دوستانه و همچنین در تمرینات عملکرد خوبی داشتم ولی یکباره نیمکت‌نشین شدم و دلیلش را هم نفهمیدم. من نمی‌خواستم از فولاد جدا شوم و می‌خواستم خودم را ثابت کنم ولی فضا برایم خوب نبود. در نهایت تصمیم گرفتم مس رفسنجان را انتخاب کنم و خیلی خوشحالم که با محرم نویدکیا کار می‌کنم. این خیلی مهم است که کدام مربی سر راه یک بازیکن قرار بگیرد و من از نویدکیا حس خوبی می‌گیرم. او به من اعتماد به نفس داد و امیدوارم بتوانم زیرنظر این مربی به دوران اوج برسم. البته هنوز با ایده‌آل‌های خودم فاصله دارم و باید آنقدر خوب باشم که حتی به تیم ملی هم دعوت شوم.

*دریبل زن

سعید واسعی در دورانی که برای تیم پیکان بازی می کرد دریبل زن ترین بازیکن لیگ برتر شد. او در دریبل زنی تبحر دارد و این توانایی او در از پیش رو برداشتن بازیکنان حریف به خصوص در ضدحملات به مس رفسنجان در نیم فصل دوم کمک زیادی کرد.دریبل های دو طرفه وی قابل توجه است و معمولا او در مصاف یک به یک پیروز است.واسعی یکی از بهترین دریبل زن های لیگ برتر است.

*گل تماشایی به پرسپولیس

واسعی در دورانی که برای پیکان تهران بازی می کرد یک گل دیدنی به پرسپولیس زد. ضربه ایستگاهی او از پست محوطه جریمه دور از دستان علیرضا بیرانوند ملی پوش در گوشه دروازه پرسپولیس جای گرفت که یکی از بهترین گل های واسعی در لیگ برتر است.

*کیوان طباطبایی

نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
آخرین اخبار