PDF نسخه کامل مجله
چهارشنبه ۱۳ تير ۱۴۰۳ - July 03 2024
کد خبر: ۸۶۶۵۰
تاریخ انتشار: ۱۱ تير ۱۴۰۳ - ۱۲:۲۸
کیومرث هاشمی، وزیر ورزش و جوانان در جمع کشتی‌گیران المپیکی گفت: وظیفه ما حمایت کامل از شماست و شما هم باید برای کسب موفقیت همه تلاش خود را به کار بگیرید.
کیهان ورزشی- 

کیومرث هاشمی در دیدار با ملی پوشان کشتی گفت: خیلی خوشحالم فرصتی دست داد خدمت شما برسم. از تمام مجموعه کشتی و کادر فنی و کسانی که پشت صحنه دارند کار می‌کنند، تشکر می‌کنم و آرزوی سلامتی و موفقیت برای همه شما دارم.

وزیر ورزش افزود: همه جامعه ورزش به اهمیت و جایگاه رشته کشتی واقف است. ۳۰ درصد سهمیه‌های المپیک پاریس در کاروان ایران متعلق به کشتی است و جایگاه کشتی بسیار برای ما ارزشمند است. بنده به عنوان خدمتگزار جامعه ورزش، آمدم تا بار را از روی دوش شما بردارم و بگویم شما تلاش خود را بکنید و توقعات نامطلوب را از خود دور کنید. شما تلاش خود را کنید و مردم تلاش شما را می‌بینند. در سایه تلاش قطعا موفقیت رقم خواهد خورد.

وی تصریح کرد: گرفتن مدال طلا در المپیک کار آسانی نیست و رقبای بسیار خوبی وجود دارند. امیدوارم تمرکز اصلی خود را روی مسائل فنی بگذارید. شما بهترین‌های کشتی در دنیا هستید اما ورزش یک سر برد و یک سر باخت دارد و باید همه تلاش خود را کنند.

هاشمی خاطرنشان کرد: در آوردگاه المپیک لحظه‌ها تعیین‌کننده‌ است و تمام شما تجارب بسیاری دارید و امیدوارم بتوانید عملکرد موفقیت‌آمیزی داشته باشید. دل‌تان را به خدا بدهید و به ائمه اطهار توسل کنید. خداوند هم به کار شما برکت می‌دهد. به مسائل حاشیه‌ای توجه نکنید و اصل توجه شما باید روی کار خودتان باشد. وظیفه ما حمایت از شماست و وظیفه شما هم پرداختن به تمرین و توجه کامل به صحبت های کادر فنی است.
نام:
ایمیل:
* نظر: