PDF نسخه کامل مجله
پنجشنبه ۲۵ مرداد ۱۴۰۳ - August 15 2024
کد خبر: ۴۹۰۴۹
تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۳۹۸ - ۱۹:۲۸
استقلال در دیداری از مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی در روزی که میزبان فجرسپاسی بود موفق شد این تیم را با حساب 3 بر 0 شکست دهد.
کیهان ورزشی-

در دیداری از مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی فوتبال ایران، استقلال عصر امروز میزبان فجرسپاسی بود.

آبی‌ها نیمه نخست بازی را طوفانی آغاز کردند و در همان دقایق ابتدایی بازی موقعیت‌هایی برای گلزنی داشتند که خطرناک‌ترین آنها روی شوت فرشید اسماعیلی بود که این توپ با برخورد به تیرک افقی دروازه فجرسپاسی راهی اوت شد. در ادامه فجرسپاسی روی ضربات از راه دور خطرناک ظاهر شد و بازیکنان این تیم چند بار موفق شدند دروازه حسینی را تهدید کنند. آبی‌ها در دقایق پایانی نیمه اول باز هم موقعیت‌هایی داشتند که این بار درخشش جلالی‌راد مانع از باز شدن دروازه فجرسپاسی شد تا بازی در نیمه نخست با تساوی بدون گل به پایان برسد.

استراماچونی در آغاز نیمه دوم تغییراتی در چینش بازیکنان خود درون زمین ایجاد کرد و سیستم بازی استقلال را از 2-5-3 به 2-4-4 لوزی تغییر داد و در ادامه نیز سجاد آقایی و میلاد زکی‌پور را به ترکیب این تیم اضافه کرد. آبی‌ها در اواسط نیمه دوم می‌توانستند دروازه فجر را باز کنند ولی باز هم واکنش به موقع جلالی‌راد مانع از گلزنی بازیکنان این تیم شد. آبی‌ها در ادامه جریان بازی دو بار دیگر توسط زکی‌پور و شجاعیان تیرک دروازه فجر را به لرزه درآوردند تا دروازه فجر در پایان 90 دقیقه بسته باقی بماند و بازی در با تساوی بدون گل در زمان‌ قانونی خاتمه یابد.

بازی در وقت اضافه با یک صحنه جنجالی و پر حرف و حدیث آغاز شد چرا که استقلالی‌ها در این صحنه اعتقاد به خطای هند مدافع فجرسپاسی داشتند و داور بازی چنین اعتقادی نداشت. این اتفاق تنها اتفاق مهم نیمه نخست وقت‌‎های اضافی بود و بازی با تساوی بدون گل در پایان این نیمه نیز خاتمه یافت.

با آغاز زمان دوم اضافه، استراماچونی باز هم تغییراتی را در آرایش بازیکنان استقلال اعمال کرد و این بار محمد دانشگر را از قلب خط دفاع به حمله برد از توانایی وی روی توپ‌های بلند استفاده کند. در نهایت نیز استقلال روی خطایی که دانشگر پشت محوطه جریمه فجرسپاسی گرفت توسط وریا غفوری به گل رسید. در ادامه نیز سجاد آقایی و داریوش شجاعیان هر کدام یک گل دیگر برای استقلال به ثمر رساندند تا این بازی خانگی در نهایت با برتری سه گله استقلال به پایان برسد و آبی‌ها بار دیگر در وقت اضافه یک بازی حذفی موفق به کسب پیروزی شوند.

نام:
ایمیل:
* نظر: