PDF نسخه کامل مجله
پنجشنبه ۲۵ مرداد ۱۴۰۳ - August 15 2024
کد خبر: ۵۶۷۱۳
تاریخ انتشار: ۰۱ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۷:۵۶
اخبار مهم ورزش را در این بسته می خوانید.
کیهان ورزشی- 

خوانندگان محترم «کیهان ورزشی» می توانند بسته خبری از اتفاقات مهم ورزش ایران و جهان طی ساعات گذشته را در ادامه بخوانند:

- به دستور فدراسیون جهانی تنیس روی میز به دلیل گستردگی بیماری کرونا و محدویت های سفر ، برگزاری چند رویداداین ورزش لغوشد.
- فراهانی رئیس لیگ دسته سوم فوتبال کشوراعلام کرد بازیهای معوقه لیگ سه روز 9 مرداد و دیدارهای شروع مجدد این مسابقات از روز 14 مرداد پی گیری خواهد شد.
- تفاهم نامه میان باشگاه استقلال و شرکت بزرگ مینو جهت تولید مواد غذایی با لوگوی باشگاه استقلال منعقد شد.
-  محمدمهدی فروردین نماینده مردم فیروزآباد در مجلس شورای اسلامی با رای اعضا رئیس فراکسیون ورزش  شد. او هم اکنون عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس است ضمن اینکه در سوابق او مربی‌گری تیم فوتبال قشقایی شیراز هم وجود دارد.
- باشگاه آنتورپ به پرسپولیس‌ اعلام کرد مبلغ 550 هزار یوروی باقی مانده قرارداد بیرانوند را به همان شماره حساب اعلامی که در روز امضای قرارداد ذکر شده واریز خواهد کرد. از قرار معلوم این شماره حساب متعلق به یک صراف است و پرسپولیسی‌ها هم قصد دارند پس از واریز پول، مستقیما مبلغ را به حساب برانکو ایوانکوویچ در یکی از بانک‌های عمان واریز کنند تا اینگونه بخشی از بدهی‌های خود را پرداخت کنند.
- دراگان اسکوچیچ سرمربی تیم ملی فوتبال ایران که در چند روز اخیر با سرمربیان تیم‌های لیگ برتری جلسات زیادی برگزار کرده، قرار است با ابراهیم صادقی نشستی  برگزار کند تا وضعیت بازیکنان سایپاباخبرشود. همچنین سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان در سفر به اصفهان پس از تماشای دیدار سپاهان - صنعت نفت، قرار است جلسه‌ای با امیر قلعه‌نویی داشته باشد.
- کریستیانو رونالدو سومین بازیکن تاریخ یوونتوس است که موفق شده در یک فصل حداقل 30 گل به ثمر برساند.
-  فدراسیون جهانی والیبال (FIVB) تاریخ بازنشستگی فرهاد شاهمیری داور بین‌المللی کشورمان را یک سال به تعویق انداخت. از آنجایی که شیوع و گسترش ویروس کرونا، زمان برگزاری سی‌ و دومین دوره بازی‌های المپیک را به سال 2021 موکول کرد، فدراسیون جهانی والیبال بازنشستگی این داور بین‌المللی والیبال کشورمان را یک سال به تعویق انداخت.
- مدیران باشگاه پارس جنوبی هزینه دادرسی پرونده بازی با استقلال در کمیته استیناف را پرداخت کردند و تا روز پنج مرداد ( یک روز پیش از انجام بازی) فرصت ارسال آخرین مستندات خود را دارند.
- حسن‌زاده کاپیتن تیم ملی فوتسال ایران گفت : هر افتخاری به دست آمده برای کشورم ایران بوده، امیدوارم همیشه پرچم ایران بالا باشد. ملی‌پوشان فوتسال هنوز پاداش دو سال قبل را نگرفته‌اند که امیدوارم قهرمانی آسیا را تکرار کنیم و سهمیه را بدست آوریم.
- یک باشگاه قطری برای جذب مهدی ترابی هافبک پرسپولیس حاضر شده تا یک میلیون و 200 هزار دلار هزینه کند و این همان نکته‌ای است که ممکن است با توجه به بدهی‌های این باشگاه مسئولان پرسپولیس را برای فروش ستاره خود راضی کند.
- سعید رمضانی، سرپرست تیم استقلال اعلام کرد  برای ارسال لیست آسیایی استقلال مانده‌ایم چه کار کنیم، چون تکلیف نقل و انتقالات و تمدید قراردادها مشخص نیست ، مجیدی اسم جدیدی نداده است ،کسی هم فکر نمی‌کرد که لیگ برتر به دلیل شیوع ویروس کرونا تعطیل شود، با این شرایط در حق شجاعیان ظلم می‌شود.
-  با تصمیم فرهاد مجیدی سرمربی استقلال  « محمد دانشگر» به دلیل بی‌انضباطی از تمرین این باشگاه اخراج شد.
- سازمان لیگ برتر فوتبال کشورمان اسامی محرومان هفته بیست و ششم این رقابتها را بدین شرح اعلام کرد : شجاع خلیل زاده (پرسپولیس - انضباطی) آرش رضاوند (استقلال) امین قاسمی نژاد، محمد علی فرامرزی (شهرخودرو) محمدرشید مظاهری (تراکتور) قاسم حدادی فر (ذوب آهن) سعید الهویی (سپاهان) عزیز معبودی حقیقی، قائم اسلامی خواه (ماشین سازی) و میثم نقی زاده بانی (نفت مسجدسلیمان)
- اریک دایر هافبک انگلیسی تاتنهام  قرارداد  خود را تا سال 2024 با این تیم تمدید کرد.
- کنفدراسیون فوتبال آسیا با درخواست فدراسیون عربستان برای اضافه کردن بازیکنان جدید چهار نماینده این کشور در لیگ قهرمانان آسیا 2020 موافقت کرد.
-  در حکمی  از سوی صالحی  امیری رئیس کمیته ملی المپیک ایران امیر عرب عضو هیئت رئیسه تکواندو و رئیس هیئت فوتبال کیش به عنوان عضو تازه کمیته بازاریابی کمیته بین المللی المپیک انتخاب شد. صالحی امیدوار است با انتخاب عرب که سابقه ای طولانی در حوزه تجارت داخلی و خارجی دارد، از نظر مالی شرایط بهتری را برای اداره این کمیته رقم بزند.
- شب گذشته در جریان بازیهای لیگ ایتالیا تیم صدرنشین یوونتوس در حساس ترین مسابقه با دوگل رونالدو دو بر یک از سد لاتزیو گذشت ، درلیگ برتر انگلیس نیز تیمهای وولورهمپتون و اورتون با نتایج 2- 0 و 1- 0 خودرا به تیمهای کریستال پالاس و شفیلد یونایتد تحمیل کردند و پیکار تیمهای برایتون با نیوکاسل بدون گل به پایان رسید.
 - رئیس دپارتمان داوری فوتبال ایران بابت اشتباهات داوری در بازی ذوب آهن با ماشین سازی ازباشگاه ذوب آهن عذرخواهی کرد.
- امروز در دوبازی گروه اول لیگ دسته دوم فوتبال ایران تیم استقلال ملاثانی درخانه خود با شش گل تیم شهرداری فومن را مغلوب کرد و در مسابقه دوم تیم اترک بجنورد باعدم حضور خود در زمین تیم فولاد نوین اهواز سه بر صفر بازنده شد.سایر بازیهای این هفته فردا چهارشنبه انجام می شود.
- امشب در ادامه رقابت های لیگ برتر انگلیس تیم منچستر سیتی در زمین واتفورد چهار بر صفر به برتری رسید.دوگل منچستر را رحیم استرلینگ به ثمر رساند.

*کامبیز هوشمند
نام:
ایمیل:
* نظر: