فرار رسیدن ماه محرم را تسلیت می‌گوییم      
PDF نسخه کامل مجله
سه‌شنبه ۲۶ تير ۱۴۰۳ - July 16 2024
کد خبر: ۶۶۰۴۲
تاریخ انتشار: ۱۶ تير ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۹
اخبار مهم ورزش را در این بسته می خوانید.
کیهان ورزشی- 

خوانندگان محترم «کیهان ورزشی» می توانند بسته خبری از اتفاقات مهم ورزش ایران و جهان طی ساعات گذشته را در ادامه بخوانند:

- درمرحله نیمه نهایی مسابقات یورو 2020 ، تیم ایتالیا پس از تساوی یک بر یک در وقت های معمولی و اضافی برابر اسپانیا در ضربات پنالتی 4 - 2 برحریف غلبه کرد و بابرتری مجموع 5 - 3 به عنوان اولین تیم به فینال شانزدهمین دوره این رقابتها راه یافت .
- چهارشنبه شب در ساعت 23/30 در دومین بازی مرحله نیمه نهایی یورو 2020 ، تیمهای ملی انگلیس و دانمارک در ورزشگاه ویمبلی لندن به مصاف هم خواهند رفت ، برنده این مسابقه در پیکار فینال با ایتالیا روبرو خواهد شد.
- در ادامه مسابقات هفته بیست و ششم لیگ برتر فوتبال ایران ، طی هفت بازی این نتایج رقم خورد : فولاد خوزستان صفر - پرسپولیس صفر ، استقلال 2 - تراکتور یک ، گل گهرسیرجان 2 - آلومینیوم اراک یک ، ماشین سازی تبریز 3 - مس رفسنجان صفر ، پیکان تهران یک - سپاهان اصفهان یک ، پدیده مشهد یک - نفت مسجدسلیمان صفر ، صنعت نفت آبادان یک - نساجی مازندران یک
- شورای شهر تهران یک بلوار بی نام در حد فاصل بزرگراه شهید فهمیده تا بلوار دهداری در محدوده ورزشگاه آزادی را به نام «علی دایی» کاپیتان ، مربی اسبق تیم ملی فوتبال ایران و آقای گل جهان مشترک با رونالدو ، نام‌گذاری کرد.همچنین کوچه یکم در خیابان میرعماد به نام «ابوالفضل سپهر» شاعر دفاع مقدس تغییر نام داده شد.
- شهریار مغانلو مهاجم پرسپولیس در بازی با فولاد با دریافت چهارمین کارت زرد خود در این فصل، مسابقه هفته آینده مقابل آلومینیوم اراک را از دست داد.
- محمد نادری وینگر چپ استقلا با دریافت کارت زرد از داور دیدار با تراکتور ، چهار کارته شد و دیدار آینده تیمش را از دست داد.
- طبق قوانین مسابقات جام جهانی قطر که از سوی فیفا اعلام شده است، در پایان مرحله گروهی کارت زرد بازیکنان (یک کارت زرد) برای آغاز مراحل بعدی بخشیده می‌شود. بر همین اساس کارت زرد مهدی ترابی، مهدی طارمی، علیرضا جهانبخش، محمد حسین کنعانی‌زادگان، صادق محرمی، احمد نوراللهی و احسان حاج صفی از تیم ملی ایران بخشیده شد.
- تیم‌ والیبال ساحلی زیر 19 سال الف ایران متشکل از ابوالحسن خاکی زاده و علی قربان پسندی ،  تحت مربیگری مازیارهوشمند ، با اقتدار و بدون واگذاری حتی یک ست به مقام قهرمانی سومین دوره این رقابت ها در تایلند دست یافت.
- تست دوپینگ یک کشتی گیر فرنگی‌ ایران در جریان مسابقات جام تختی مثبت  و بعد از مشخص شدن این موضوع ، ورزشکار دوپینگی در تمرینات تیم ملی حضور نیافت . این موضوع در حال بررسی است و تا زمانی که رای اولیه و استیناف مشخص نشود، فدراسیون پزشکی ورزشی هیچ اطلاع رسانی در این خصوص نخواهد کرد.
- سرخیو راموس که اخیراً جدایی‌اش از رئال مادرید قطعی شد، در آستانه پیوستن به تیم تحت‌ هدایت مائوریسیو پوچتینو یعنی پاری سن ژرمن قرار دارد راموس  در تست‌های پزشکی پاری‌سن‌ژرمن شرکت  و سپس قرارداد دو ساله‌ای را با این باشگاه فرانسوی امضا خواهد کرد.
- کنفدراسیون فوتبال آسیا در نامه‌ای به فدراسیون فوتبال ایران احتمال هرگونه تغییر در میزبانی تیم ایران یا برگزاری متمرکز بازی‌های گروه A را یادآور شده است. کنفدراسیون آسیا قصد دارد زیرساخت‌های کافی برای میزبانی ایران را مورد بررسی قرار بدهد تا بتواند دیدارهای خانگی تیم ملی ایران را با تأیید فیفا در تهران برگزار کند.
- کنفدراسیون فوتبال آسیا تاکید کرد که بازی‌های نماینده‌های ایران و عربستان در لیگ قهرمانان آسیا در زمین بی طرف برگزار خواهد شد و چنانچه استقلال و النصر کشور میزبان را انتخاب نکنند خود AFC تصمیم خواهد گرفت.
- گفته می شود باشگاه الاهلی قطر یک دستگاه خانه با امکانات کامل را برای بازیکن جدیدش اجاره کرده که این خانه در کنار خانه بازیکنان ایرانی دیگر همچون شجاع خلیل‌زاده و مهرداد محمدی قرار دارد و محمدحسین کنعانی‌زادگان بلافاصله پس از پایان مسابقات لیگ برتر و جام حذفی برای حضور در تمرینات آماده سازی تیم فوتبال الاهلی راهی قطر خواهد شد.
- متئو گندوزی هافبک آرسنال انگلیس با قراردادی قرضی به همراه بند خرید 10 میلیون پوندی به مارسی فرانسه پیوست.
- دیدارهای استقلال، پرسپولیس و تراکتور در آسیا به یک شرط با حضور تماشاگران برگزار خواهد شد. نضال بحران سخنگوی کنفدراسیون فوتبال آسیا گفت حضور تماشاگران در این مسابقات در صورت قبول کشور میزبان بازی ، ممانعتی ندارد و تماشاگران می توانند در ورزشگاه حضور پیدا کنند.
- علی سامره کمک مربی رحمتی در تیم مشهدی که دو روز پیش از تیم فوتبال پدیده جدا شده بود و حتی در صفحه اینستاگرام خود پست خداحافظی منتشر کرد اما با گذشت چند روز ، وی باردیگر به جمع اعضای این تیم بازگشت. ظاهرا مشکلات سامره با تیمش در این یکی دو روز حل شده و بعد از صحبت این مربی با مهدی رحمتی ، وی روی نیمکت پدیده نشست .
- دردومین بازی از مرحله نیمه نهایی مسابقات کوپا آمریکا ، تیم آرژانتین پس از تساوی یک بر یک با کلمبیا در ضربات پنالتی 3 - 2 حریف را مغلوب کرد و رقیب برزیل در مسابقه فینال شد.
- در آغاز بازیهای منطقه شرق لیگ قهرمانان آسیا ، تیم ژاپنی سرزو اوزاکا با پنج گل تیم گوانگجوی چین را شکست داد.بیژن حیدری و علیرضا ایلدروم داور وسط و کمک داور اول این بازی بودند . روز چهارشنبه در ادامه این رقابتها ، پوهانگ با ناگویا گرامپوس ، جوهور با راتچابوری ، گامبا اوزاکا با راورز ، چیانگرای با جونبوک مصاف خواهند داشت .
- تیم بسکتبال جوانان ایران با شکست پورتوریکو‌ به دور بعد مسابقات جام‌ جهانی 2021 بسکتبال ‌صعود کرد.
- مسابقه دو تیم چیانگرای تایلند وجونبوک موتورز کره جنوبی در گروه H منطقه شرق لیگ قهرمانان آسیا روز  چهارشنبه ، 16 تیرماه، از ساعت 2:30 به وقت تهران در تاشکند ازبکستان در حالی برگزار می شودکه داوران ایرانی :  موعود بنیادی فرد( داور وسط) ، علی میرزابیگی( کمک داور اول)  ، سعید قاسمی ( کمک داورم دوم) ، حسن اکرمی ( کمک داور چهارم) عبدالرحمن عبدو از قطر( ناظر داوری) این بازی را قضاوت خواهند کرد.

*کامبیز هوشمند 
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار