PDF نسخه کامل مجله
پنجشنبه ۲۵ مرداد ۱۴۰۳ - August 15 2024
کد خبر: ۷۱۳۷۷
تاریخ انتشار: ۰۲ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۹
کیهان ورزشی-

ابراهیم قاسمپور پیشکسوت فوتبال ایران گفت: ما دقیقا نمی دانیم که در پشت پرده جنگ و جدل های این روز ها چه مسائلی نهفته است  هم آقای  عزیزی خادم و هم اعضای هیئت رئیسه  که امروز برخی از  آنها علیه رئیس فدراسیون موضع گیری می کنند یک روز باهم به  فوتبال قدم گذاشتند یعنی یکدیگر را تایید کردند پس باید حواسمان باشد.

وی افزود: یکی از مشکلات بزرگ که فوتبال ایران را همواره  مورد آسیب قرار داده است  عدم برخورد با متخلفان است. و این نگرانی و جود دارد که در هیاهوی این روزها مقصران قسر در بروند یعنی کسی جوابگو نباشد. ما در مقاطع دیگری و در دوره مدیران اسبق  فدراسیون فوتبال دیدیم که تخلفاتی صورت گرفت  اما نه کسی جوابگو  بود و نه کسی از آنها جواب خواست.  داستان امروز البته کمی عجیب تر است باید دید که چرا افرادی که  از دوستان و نزدیکان عزیزی خادم بودند ا امروز علیه او جبهه گرفته اند این پرسش مهمی است . شاید گفته شود که این افراد بیدار شده و به دنبال عدالت هستند اما  از سوی دیگر این ابهام وجود دارد که آنها می خواهند  خودشان را از این کشتی در حال غرق شدن نجات دهند.

قاسمپور گفت: افرادی که با این مدیریت همراهی کردند همگی مقصر هستند اغلب این افراد پست گرفتند و در کنار  آقای عزیزی خادم نشته اند  پس مثل ایشان صلاحیت حضور در فوتبال ایران را ندارند.بنده امیدوارم که ماجراهای این روزها عدالت را از بین نبرد و سبب نشود تا عده ای خودشان را پشت مصاحبه های زیبا و حرف های قشنگ پنهان کنند

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار