PDF نسخه کامل مجله
پنجشنبه ۲۵ مرداد ۱۴۰۳ - August 15 2024
کد خبر: ۷۱۹۷۹
تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۹:۵۷
سرمربی تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان به انتقاد از عدم حضور تماشاگران در ورزشگاه‌ها پرداخت.
کیهان ورزشی-
امیر قلعه‌نویی پس از دیدار مقابل سپاهان در هفته بیست و سوم لیگ برتر و برگزاری این دیدار بدون تماشاگر، اظهار داشت: سرمایه واقعی ورزش و فوتبال هوادار است. در همه جا همه راهکارها را درست می‌کنند که هواداران را جذب کنند. چرا در همه ورزش‌ها و حتی سالن‌ها، بسکتبال، والیبال، سینماها، تئاترها و... همه با تماشاچی هستند اما در فوتبال اینطور نیست؟

وی افزود: جای تماشاگران برای تیم بزرگی مانند سپاهان که هواداران زیادی هم دارد، واقعا خالی بود. اینجا خاطرات خوبی دارم. حس می کردیم در جایگاه روبرو هستند اما واقعا نبودند. فوتال برای طرفدار است. ان شاالله هرچه زودتر مشکلات حل شود تا بیایند. نگاه ها باید عدالت محور باشد. اگر قرار است بیایند باید برای همه اینطور باشد.

سرمربی گل گهر در خصوص اینکه قبل از بازی اعلام کرده بود در هر تیمی بوده به آن ظلم شده و به خاطر چه موضوعی با او مشکل دارند، گفت: در دومقطعبه اصفهان آمدم . به نوعی فکر میی‌کنم ایثار کردم. محمدرضا ساکت هم می‌تواند تایید یا تکذیب کند و من خواهش می کنم پاسخ بدهد. سالی که آمدم وقتی در جلسه با او و پورسینا نشستیم، گفتند بودجه ما نسبت به سال قبل که پنجم شدند 20درصد کم شده است. تیم اول (استقلال) را دادم و آمدم تیم پنجم را گرفتم.

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار