PDF نسخه کامل مجله
پنجشنبه ۲۵ مرداد ۱۴۰۳ - August 15 2024
کد خبر: ۸۷۲۱۱
تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۴۰۳ - ۲۰:۱۶
روز هفدهم مرداد فرصتی بود تا خبرنگاران و جمع بزرگ فعالان رسانه های ورزشی، همراه با جمعی از مدیران حوزه رسانه و ورزش در تالار ایوان شمس و همایش تقدیر از برگزیدگان رسانه حضور یابند.
کیهان ورزشی-

مراسم با پخش کلیپ یکصدمین سالگرد ایپس شروع در ادامه رئیس انجمن ضمن خیرمقدم و تبریک روز خبرنگار، با اشاره به ظرفیت کارشناسی و خبرگی اصحاب قلم و رسانه در ورزش، بر تعامل بیشتر مدیران ارشد ورزش و فدراسیون های ورزشی با خبرگان و کارشناسان رسانه در جهت پیشبرد و تعالی ورزش تأکید کرد. دکتر احمدی در پایان سخنان خود از همکاری آقای پورحسن و مدیریت تالار ایوان شمس، آقای دکتر آخوندی عضو شورای اسلامی شهر تهران، آقای دکتر پوراحمدی مدیرعامل صندوق اعتباری هنر، دکتر جوادی مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران، آقای ایمان شمسایی مدیرکل مطبوعات و خبرگزاری های داخلی وزارت ارشاد، و آقای تاج رئیس فدراسیون فوتبال برای حمایت های انجام شده در جهت برگزاری شایسته مراسم روز خبرنگار تشکر و قدردانی کرد.
 دکتر حسین فرقانی استاد پیش کسوت ارتباطات و رسانه سخنران این مراسم بود که در سخنان خود حرفه روزنامه نگاری و کار در عرصه رسانه را حرفه ای مقدس عنوان کرد و بر ضرورت تدوین و تصویب قوانین لازم برای صیانت و حمایت های قانونی حرفه روزنامه نگاری تاکید کرد.
 در اولین بخش تقدیر از برگزیدگان از اعضای شعب استانی انجمن و پیش کسوتان رسانه ای استان ها تقدیر شد. در این بخش همچنین از همکاران فعال در بخش های ورزشی صداوسیما، و عکاسان ورزشی تقدیر شد.
 سخنران بعدی مراسم ایمان شمسایی مدیرکل مطبوعاتی وزارت ارشاد بود که بر ضرورت حمایت از تشکل های تخصصی و صنفی تاکید کرد و از برنامه های انجمن ورزشی نویسان ایران به عنوان یک تشکل فراگیر و پیشرو در جهت حمایت های حقوقی، صنفی و آموزشی اعضای خود و تقدیر از فعالان عرصه رسانه های ورزشی در روز خبرنگار و سایر مناسبت های مرتبط قدردانی کرد.
 در بخش بعدی مراسم از خانواده شهید صارمی و خانواده زنده یاد دکتر صفی زاده بنیانگذار روزنامه ابرار با اهدای لوح یادبود تقدیر شد. همچنین از استاد دکتر فرقانی، آقای ایمان شمسائی، و دکتر جوادی با اهدای لوح سپاس تقدیر به عمل آمد. 
در بخش پایانی مراسم ٧٨ برگزیده رسانه های ورزشی که از سوی سردبیران رسانه ها معرفی شده بودند با اهدای لوح سپاس مورد تقدیر قرار گرفتند. برای نخستین بار و به همت همکاران صداوسیما این مراسم ضبط تلویزیونی شد و با بیش از پنجاه نفر از شرکت کنندگان مصاحبه ویدئویی انجام شد که تصاویر آن از طریق فضای مجازی پخش خواهد شد.
 

برچسب ها: روزخبرنگار
نام:
ایمیل:
* نظر: