PDF نسخه کامل مجله
يکشنبه ۱۱ شهريور ۱۴۰۳ - September 01 2024
کد خبر: ۸۷۵۲۹
تاریخ انتشار: ۱۱ شهريور ۱۴۰۳ - ۰۹:۰۷
با مردم ، مردم کردن کسی " مردمی" نمی شود!


گروه فوتبال کیهان ورزشی-

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران در نخستین جلسه تمرین حرف هایی زده است که بخشی از آن منتشر شده است. وی گفته:" همه ارزش و حساسیت این بازی ها رامی دانید. مرحله سوم ونهایی انتخابی جام جهانی است."
هشدار درستی است که ما اینجا بی تعارف عرض می کنیم امیدواریم خود کادر فنی  و آقای سرمربی " ارزش و حساسیت "این بازی ها را بیش از هرکسی بدانند چون مرحله سوم و نهایی انتخابی جام جهانی است..."!! 
در کمال تاسف گاهی به ویژه این اواخر احساس می شود سرنوشت فوتبال در اولویت بعدی مسئولان فوتبال است و سرنوشت تیم ملی در اولویت بعدی سرمربی تیم ملی است. اگر نبود فلان بازیکن یا بعضی بازیکنان که سرنخواستنشان دعواست وبدون تیم و آویزان  سایت ها ودلال های شناخته بوده و هستند  با اشاره همان دلال ها از روی دیوار کوتاه تیم ملی به اردوی تیم ملی دعوت نمی شدند. 
در این باره آقایان اگر  حرفی دارند وخواستند دفعه بعد اسم ورسم هم می آوریم... مخاطب و مردم را چه فرض کرده اید؟!
 وی در بخش دیگری اینگونه مردم دوستی و مردم محوری خود را به رخ می کشاند وبازیکنان را هم به آن فرا می خواند:" به هیچ چیز جز موفقیت و خوشحالی مردم فکر نکنید ، تمام تمرکز خود را برای موفقیت بگذارید...توصیه کاملا درستی است که باز ما اینجا صریح و بی تعارف ادامه می دهیم: امیدواریم خود کادر فنی وآقای سرمربی  بیش از هر کسی به آن عمل کند و به جای خوشحالی مردم به فکر خوشحالی این و آن باند دلالی زیاده خواه یا چزاندن فلان وبهمان منتقد دلسوز یا شیرین کردن بازبکنان پابه سن گذاشته نباشند...
و باقی حرف ها بماند برای بعد فقط این را بدانید با مردم ، مردم کردن کاروبار کسی" مردمی" نمی شود، چنانکه با حلو، حلوا کردن، دهن کسی شیرین نمی شود... قبلا نوشتیم باز هم هشدار می دهیم صدای پای دلالی ویرانگر بدجور در اطراف تیم ملی پیچیده است... این را گفتیم تا پیش خود در باره " مردم" هر طوری خواستید فکر وخیال نکنید...
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها