PDF نسخه کامل مجله
شنبه ۱۷ شهريور ۱۴۰۳ - September 07 2024
کد خبر: ۸۷۵۸۲
تاریخ انتشار: ۱۷ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۱
آیین افتتاح تالار تیم ملی فوتبال و ویترین محمدرضا ساکت در موزه افتخارات باشگاه سپاهان برگزار شد.
کیهان ورزشی-

آیین افتتاح تالار تیم ملی فوتبال و ویترین محمدرضا ساکت در موزه افتخارات باشگاه سپاهان با حضور محمدرضا ساکت، عضو هیأت رئیسه فدراسیون و تعدادی از بازیکنان تیم ملی چون سردار آزمون، مهدی طارمی، علی قلی‌زاده‌، آریا یوسفی، امید نورافکن و محمدامین حزباوی برگزار شد.

 در بخشی از این آیین، مهدی طارمی بازیکن تیم اینترمیلان ایتالیا پیراهن خود را به موزه سپاهان تقدیم کرد.

 همچنین ویترین محمدرضا ساکت در موزه سپاهان رونمایی شد؛ ساکت در دو دوره بیش از سیزده سال مدیرعامل باشگاه سپاهان بود و افتخارات زیادی برای این باشگاه به ارمغان آورد.

 ساکت پیرامون افتتاح تالار افتخاراتش گفت: از مدیریت و مجموعه باشگاه سپاهان و دوستانی که در موزه باشگاه فعالیت می‌کنند، تشکر می‌کنم؛ بخشی از خاطرات سی و پنج سال حصورم در حوزه ورزش و مدیریت فوتبال را اینجا می‌بینید. 

وی افزود: این خاطرات یادگار تلاش‌ها و همت‌هایی است که صورت گرفته و هر موفقیتی که به دست آمده، مرهون زحمات همکارانم، حمایت هواداران و تلاش مربیان و بازیکنان است. 

عضو هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال اضافه کرد: بازیکنان و مربیان تلاش کردند اما ما عنوان‌دار موفقیت‌ها بودیم؛ من به همه آنها درود می‌فرستم و بسیار سپاسگزارم که این یادگار ماندگار را در  مجموعه نقش‌جهان برای ما ترسیم کردند؛ هر وقت که از جور ایام خسته شوم، به اینجا می‌آیم و انرژی می‌گیرم. 

وی یادآور شد: از خبرنگاران و اصحاب رسانه نیز که در طول سی و پنج سال گذشته یار و یاور ما بودند و به راستی قلم زدند، تشکر می‌کنم. 

ساکت در بخش دیگری از سخنانش به درگذشت برزمهری اشاره کرد و گفت: زنده‌یاد برزمهری استاد اخلاق بودند و خوشحالم که در زمان مدیریتم، از ایشان به عنوان مسئول کمیته پیشکسوتان منصوب کردیم؛ درگذشت برزمهری داغی بر دل ما نشانده و ما یک چهره با اخلاق و خندان را از دست دادیم و یاد ایشان گرامی باد.

وی درباره احتمال برگزاری بازی ایران و قطر در اصفهان گفت: این موضوع از طریق آقای معتمدکیا اطلاع‌رسانی می‌شود.
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
پربحث ترین عناوین