فرار رسیدن ماه محرم را تسلیت می‌گوییم      
PDF نسخه کامل مجله
چهارشنبه ۲۷ تير ۱۴۰۳ - July 17 2024
کد خبر: ۳۰۱۲۰
تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۹:۵۵
تمرین امروز استقلالی ها تحت تاثیر حضور چند مدیر این باشگاه بود.


کیهان ورزشی-

تمرین امروز تیم فوتبال استقلال از ساعت 18 امروز در زمین شماره 2 آزادی آغاز شد و این در حالی بود که از ساعت 17 و 30 دقیقه بازیکنان در رختکن فیلم بازی‌های قبلی خود را دیدند.

سیدرضا افتخاری، سرپرست جدید استقلال امروز همراه با معینی، توفیقی، پورحیدری و عبداللهی در تمرین حاضر شدند. افتخاری به محض ورود به زمین شماره 2 آزادی به عکاسان عدد 2 را نشان داد.

*منصوریان از افتخاری و همراهان وی استقبال خوبی کرده و از بازیکنان خواست تا به سمت افتخاری بروند.

*زمانی که بازیکنان در حال تماشای فیلم بازی بودند، افتخاری و معینی به رختکن رفتند که البته در این زمان عکاسان و خبرنگاران را به رختکن راه ندادند. افتخاری و معینی در رختکن برای بازیکنان صحبت کردند و این در حالی است که همزمان رحمتی و سیدحسین حسینی همراه با بابازاده در حال تمرین بودند.

* زمانی که افتخاری برای بازیکنان صحبت می‌کرد پس از صحبت‌های وی خسرو حیدری به نمایندگی از بازیکنان در جمع آنها خطاب به سرپرست جدید استقلال صحبت‌هایی را عنوان کرد.


* کاوه رضایی که به خاطر مصدومیت آخرین تمرین استقلال را از دست داده بود امروز بدون مشکلی با سایر بازیکنان تمرین کرد و از سوی دیگر محسن کریمی دیگر مهاجم مصدوم استقلال امروز جداگانه تمرین کرد. هر چند که این بازیکن به گفته پزشکان به بازی بعدی استقلال نیز نخواهد رسید.

* در تمرین امروز بازیکنان به 2 تیم سبز و صورتی تقسیم شده و فوتبال درون‌گروهی را برگزار کردند و جالب اینکه خود منصوریان در این بازی پا به توپ شد.

* حدود 10 تماشاگر در تمرین امروز حضور داشتند.

* محمدحسین کنعانی‌زادگان تنها غایب تمرین امروز استقلال بود.

* استقلال پنجشنبه از هفته چهارم لیگ برتر به مصاف پیکان خواهد رفت.



نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار