PDF نسخه کامل مجله
پنجشنبه ۲۵ مرداد ۱۴۰۳ - August 15 2024
کد خبر: ۳۰۲۸۱
تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۸
خاویر ماسکرانو در نشست خبری امروز خود در مورد برنامه اش برای جدایی از بارسا در ابتدای تابستان صحبت کرد.
کیهان ورزشی -

دو ماه پیش بود که اخبار و شایعاتی در مورد احتمال جدایی ماسکرانو از بارسلونا منتشر شد و خود این بازیکن نیز حاضر به تکذیبشان نشد. از یوونتوس به عنوان مقصد بعدی مدافع هافبک آرژانتینی نام برده می شد.

ماسکرانو در نشست خبری امروز خود در همین رابطه گفت:" مساله در مورد این نبود که باشگاه برای من ارزش قائل است یا خیر، بلکه پس از 6 سال حضور در تیمی به بزرگی بارسلونا گاهی به این نتیجه می رسید که شاید دیگر نتوانید با همان قدرت و کیفیت همیشگی برای تیم بازی کنید.

این سوالی بود که از خودم می پرسیدم و بر این تصور بودم که شاید دیگر به کار بارسلونا نیایم اما خوشحالم که مربی و مسئولان باشگاه یک بار دیگر به من اعتماد کرده و پیشنهاد تمدید قرارداد دادند. به همین دلیل از آنها نهایت تشکر را دارم."

بازگشت مسی به تیم ملی آرژانتین:" تصمیم مسی به بازگشت باعث شد تا همه مردم آرژانتین خیالشان راحت شود. پس از ناکامی در سه فینال متوالی، مسی از لحاظ روحی به شدن متزلزل شده بود و همین باعث شد تا تصمیم به خداحافظی بگیرد.

هر بازیکنی در چنین شرایطی به رفتن و رها کردن همه چیز فکر می کند چون این حس وجود دارد که دنیا به آخر رسیده است. همه می دانیم که مسی هنوز کارهای انجام نشده زیادی در تیم ملی دارد. او رهبر و کاپیتان ماست و می تواند به ما برای رسیدن به اهدافمان کمک بسیاری کند."


 


نام:
ایمیل:
* نظر: