PDF نسخه کامل مجله
جمعه ۲۶ مرداد ۱۴۰۳ - August 16 2024
کد خبر: ۳۰۳۵۴
تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۰
سرمربی تیم ملی در اقدامی عجیب گلزنان بازی تیم ملی را مخفی کرد!

کیهان ورزشی-

تیم ملی کشورمان دیروز در دیداری تدارکاتی در ایتالیا برابر تیم دسته دومی اسپال قرار گرفت و در پایان به پیروزی ۳ بر صفر رسید.

این دیدار در شرایطی به پایان رسید که افراد رسانه ای اطراف تیم ملی در اردوی ایتالیا، نام گلزنان و حتی ترکیب تیم ملی را مخابره نکردند.

این اتفاق در ابتدا غیر تعمدی به نظر می رسید اما پیگیری های خبر نگار ما از طریق مدیر رسانه ای تیم ملی به اینجا رسید که عدم اعلام نام گلزنان تیم ملی با نظر کارلوس کروش  اتفاق افتاده است و این مربی از اطرافیان تیم خواسته تا نام گلزنان را در اختیار رسانه ها قرار ندهند و حتی به بازیکنان تیم ملی تاکید شده که کسی نباید بداند در این بایز گلزنان چه کسانی بوده اند!

در دنیای فوتبال مرسوم است که مربیان در نزدیکی های بازی های حساس تمرینات خود را پشت درهای بسته برگزار می کنند تا تاکتیک هایشان لو نرود اما اینکه یک مربی دستور بدهد ترکیب تیم اعلام نشده و نام گلزنان مخفی بماند شاید در دنیای فوتبال اتفاقی نادر باشد!

عجیب تر آنکه سایت اسپال که میزبانی بازی را بر عهده داشت نام گلزنان را درج نکرده بود و با انتشار ترکیبی عجیب از تیم ایران با بازیکنانی بیشتر رسان ها را گیج کرد.

البته این اتفاق تقصیر ایتالیایی ها نبوده و قطعا مسئولان تیم کشورمان اطلاعات نادرستی را تعمدی به آنها داده اند.

در سایت ایتالیایی  بازیکنی ناشناس بنام بهادر در این ترکیب دیده می شود و عجیب تر آنکه نام سوشا مکانی که محروم است و عضو تیم ملی نیست در ترکیب بازی دیروز مشاهده می شود!

حال این سوال مطرح است که چرا کروش ناگهان چنین تصمیمات عجیبی را اتخاذ کرد؟

وقتی در اتفاقات بازی دیروز تیم ملی ریز می شویم تنها نکته ای که خودنمایی می کند گلزنی دو بازیکن پرسپولیس یعنی محمد انصاری و کمال کامیابی نیا است که البته هنوز تائید رسمی نشده است. حتی این بحث مطرح است که گل سوم تیم ملی را هم مهدی طارمی دیگر پرسپولیسی حاضر در اردوی تیم ملی زده است.

اگر یادتان باشد چند روز قبل برانکو در مصاحبه ای طعنه آمیز دعوت انصاری از سوی کروش را عجیب دانسته بود.

حال این فرضیه مطرح است که پنهان کردن گلزنان تیم ملی و ترکیبی که چند بازیکن آن شاگردان برانکو بوده اند بی ارتباط با جنگ دو مربی کروات و پرتغالی نیست!

اینکه در ذهن سرمربی تیم ملی چه می گذرد هنوز مشخص نیست اما مسلما ظرف روزهای آینده روشن خواهد شد اقدام غیر حرفه ای کی روش در ایتالیا چه دلیلی داشته است.

نام:
ایمیل:
* نظر: